bugün

nokia c6

ortalama kullanıcılara göre tam alınacak telefon. symbian , 5 mp kamera ve şık duruşu telefona ayrı bir hava katıyor. eğer maddi durumunuza uyarsa ben kaçırmayın derim. 1 aydır kullanıyorum tüm programları açıyor ve youtube' a falan da çat diye giriveriyor. dokunmatiği n97' den çok daha iyi ama tabiki de iphone kadar değil ancak iş görür. klavyeli ve dokunmatik olması ayrı bir güzellik.

(bkz: budur)
© copyright 2005 - 2026