bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- öldükten sonra bana ne olacak3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- cilveli dişi yazar botu2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- ellerim bos gonlum hos2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- düşün ki o bunu okuyor16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- kemalist dünya24
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- true'nun çaylak olması16
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
türkiye'de yaklaşık 2 senedir satılmakta olup aynı zamanda uzun süredir en çok satan cep telefonu olan nokia 6300'ün bir üst modelidir. 2009 haziran ayında satışa girmiştir. bu cihazı kardeşinden ayıran 3 özellik vardır. ilki tipi, ikincisi kamerasının 3.2 megapiksel olması ve geçici bir durum olmakla beraber fiyatıdır. siyah ve gümüş olmak üzere 2 ayrı rengi mevcut.
estetik açıdan masaya en çok yakışan telefon modellerinden. nokia 6300' ın yuvarlak hatlısı.
yaklaşık 1 haftadır kullandığım telefonum.Biraz artı ve eksi yönleriyle inceleyecek olursak.Önce artı özelliklerinden bahsedelim:
-çok şık bir tasarımı var
-çelik kasa, dolayısıyla oldukça sağlam
-3.2 mp gibi bir telefon için oldukça iyi bir kamerası var video çekimleri ve fotolar oldukça iyi,
-kulaklık girişi bildiğimiz standart mp3 girişleriyle aynı yani kulaklık sorunu pek yaşatmayacak gibi,
-batarya ömrü gayet uzun telefonu ilk aldığım günden itiberen video kayıtlar , fotoğraflar , oyunlar , mp3 ler filan derken baya kurcalamama rağmen 3 gün gitti şarjı,
-Ayrıca içinde nokia maps özelliği bulunmakta
-4gb a kadar hazfıza kartları destekleyebilme özelliği
genel anlamda artı özellikleri gayet çekici de olsa olumsuz yanlarıda pekte boşverilmeyecek cinsten :
-radyo,mp3 performansı çok iyi değil müzik zevkini sınırlı yaşayabiliyorsunuz,
-menü bana samsung telefonumdan sonra çok ağır geldi
-telefonun dahili hafızası sadece 17 mb
-belkide en önemlisi 3g yi desteklememekte
-kızılötesi özelliği gerek görülmediğinden olsa gerek eklenmemiş,
kısaca bir haftalık deneyimimle paylaşakcaklarım bu kadardı sözlük olağındışı hoşuma giden veye gitmeyen bişeyler olursa eklerim, alacak olanlar için iyi bir derleme oldu sanırım.
-çok şık bir tasarımı var
-çelik kasa, dolayısıyla oldukça sağlam
-3.2 mp gibi bir telefon için oldukça iyi bir kamerası var video çekimleri ve fotolar oldukça iyi,
-kulaklık girişi bildiğimiz standart mp3 girişleriyle aynı yani kulaklık sorunu pek yaşatmayacak gibi,
-batarya ömrü gayet uzun telefonu ilk aldığım günden itiberen video kayıtlar , fotoğraflar , oyunlar , mp3 ler filan derken baya kurcalamama rağmen 3 gün gitti şarjı,
-Ayrıca içinde nokia maps özelliği bulunmakta
-4gb a kadar hazfıza kartları destekleyebilme özelliği
genel anlamda artı özellikleri gayet çekici de olsa olumsuz yanlarıda pekte boşverilmeyecek cinsten :
-radyo,mp3 performansı çok iyi değil müzik zevkini sınırlı yaşayabiliyorsunuz,
-menü bana samsung telefonumdan sonra çok ağır geldi
-telefonun dahili hafızası sadece 17 mb
-belkide en önemlisi 3g yi desteklememekte
-kızılötesi özelliği gerek görülmediğinden olsa gerek eklenmemiş,
kısaca bir haftalık deneyimimle paylaşakcaklarım bu kadardı sözlük olağındışı hoşuma giden veye gitmeyen bişeyler olursa eklerim, alacak olanlar için iyi bir derleme oldu sanırım.
cities uygulamasının ne olduğunu anlamadığım telefondur.
(bkz: sözlüğü forum gibi kullanan yazar)
(bkz: sözlüğü forum gibi kullanan yazar)
bugün kızılay'da* bir dükkana fiyatını sorduğum ve sıfırının 255 lira olduğu cevabını aldığım, ordan çıkıp iki dükkan yanına sorduğumdaysa 350 lira cevabını aldığım telefon. ilk dükkandan ikinciye giderken geçen o iki dakikada bi'şeyler oldu ama çözemedim. juliet bombayı patlattı sanırım.
güzel, hoş, zarif ve narin kullanışlı.
zil sesi konusunda son derce zayıf bir telefon. sokakta yürürken falan, zil sesi sonda olmasına rağmen, kesinlikle duymuyorsunuz. ancak titreşimi hissedersiniz, telefonun çaldığını anlayabiliyorsunuz. ancak, çelik kasa bir telefon olmasından dolayı titreşimde çok kuvvetli olmadığından, telefonu çantada ya da kılıfta taşıyanlar titreşimide hissedemeyeceklerdir. aynı şey alarm sesi içinde geçerli. alarm sesi de ne yazık ki çok düşük çıkıyor. ilginç olan ise, sesin az çıkma sorununun yalnızca zil sesi ve alarm sesi için geçerli olması. örnek vermek gerekirse, herhangi bir şarkıyı telefonun media player'ında çaldığınızda gayet güzel bir ses çıkarken, aynı şarkıyı zil sesi olarak ayarladığınızda ses seviyesi düşüyor. anlaşılacağı üzere bu, donanımsal değil, yazılımsal bir sorun.
bu büyük sorunun dışında, fiyat-performans açısından son derece tatmin edici bir alet. gerek tasarımıyla, gerek malzeme kalitesiyle, garek kamerasıyla, gerek pil ömrüyle, son derece başarılı bir telefon.
telefonun özellikleriyle ilgili detaylı bilgi için;
http://www.nokia.com.tr/cep-telefonlari/tum-modeller/nokia-6303-classic
telefonun görüntüsü için;
görsel
telefonun kamerasının çekim kalitesini merak edenler için;
görsel
görsel *
bu büyük sorunun dışında, fiyat-performans açısından son derece tatmin edici bir alet. gerek tasarımıyla, gerek malzeme kalitesiyle, garek kamerasıyla, gerek pil ömrüyle, son derece başarılı bir telefon.
telefonun özellikleriyle ilgili detaylı bilgi için;
http://www.nokia.com.tr/cep-telefonlari/tum-modeller/nokia-6303-classic
telefonun görüntüsü için;
görsel
telefonun kamerasının çekim kalitesini merak edenler için;
görsel
görsel *
gelen aramalarda sesinin az çıktığını söylemişlerdi de, bu kadar az olacağını tahmin etmemiştim. hele hele en son kullandığım çin işi telefondan sonra sinek vızıltısı gibi geldi. ama bu durum kendi attığınız melodiler için geçerli, default melodilerde ses o kadar da az değil. bir de "artarak" seçili olmamasına rağmen, artarak çalıyor sanki. almayı düşünenler telefonun sesine bir baksın, ileride can sıkmasın derim. müzik dinlerken değil, arama geldiğinde.
radyo sesi ve biri aradığında çalan müzik kısık seste geliyor, fakat bunlara rağmen 3g'li telefonları rahat döver...
3,2 megapixsel kameralı telefonlar içinde en iyi fotograf çektiğini söyleyebileceğim nokia cep telefonu modelidir.
telefonu titreşim de kullanan birisi oldugum için (bkz: öğrenci) ses kısıklığını hiç hissetmediğim telefondur.
2007 den beri kullanılan ve 2014 yılına kadar sadece 2 batarya değiştiği, sağlam telefondur.
Servet ödenip şarjı bir gün gitmeyen telefonlara göre şarjı 3 gün gittiği gibi gündüz fotoğraf çekimine ulaşabilen akıllı telefonun hala olmadığı cihazdır.
Servet ödenip şarjı bir gün gitmeyen telefonlara göre şarjı 3 gün gittiği gibi gündüz fotoğraf çekimine ulaşabilen akıllı telefonun hala olmadığı cihazdır.
Gündüz fotoğraf çekiminde anca 3310'u geçebilecek cellphone.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar