bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- velvet43
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- çok eski entryleri okumak2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- gözde celep3
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- hayatını kaybetmek4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- fas6
- hollanda3
- bulla dava açmak4
- izmir2
- vatandaş halinden memnun3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- yalamcı yarim dizisi2
- king is back5
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- düşünürken tavana bakmak5
- yugoslavya kızları4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- aselsan3
- almanya7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- mor semsiyeli yabanci5
- paraguay4
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- pandela3
türkiye'de yaklaşık 2 senedir satılmakta olup aynı zamanda uzun süredir en çok satan cep telefonu olan nokia 6300'ün bir üst modelidir. 2009 haziran ayında satışa girmiştir. bu cihazı kardeşinden ayıran 3 özellik vardır. ilki tipi, ikincisi kamerasının 3.2 megapiksel olması ve geçici bir durum olmakla beraber fiyatıdır. siyah ve gümüş olmak üzere 2 ayrı rengi mevcut.
estetik açıdan masaya en çok yakışan telefon modellerinden. nokia 6300' ın yuvarlak hatlısı.
yaklaşık 1 haftadır kullandığım telefonum.Biraz artı ve eksi yönleriyle inceleyecek olursak.Önce artı özelliklerinden bahsedelim:
-çok şık bir tasarımı var
-çelik kasa, dolayısıyla oldukça sağlam
-3.2 mp gibi bir telefon için oldukça iyi bir kamerası var video çekimleri ve fotolar oldukça iyi,
-kulaklık girişi bildiğimiz standart mp3 girişleriyle aynı yani kulaklık sorunu pek yaşatmayacak gibi,
-batarya ömrü gayet uzun telefonu ilk aldığım günden itiberen video kayıtlar , fotoğraflar , oyunlar , mp3 ler filan derken baya kurcalamama rağmen 3 gün gitti şarjı,
-Ayrıca içinde nokia maps özelliği bulunmakta
-4gb a kadar hazfıza kartları destekleyebilme özelliği
genel anlamda artı özellikleri gayet çekici de olsa olumsuz yanlarıda pekte boşverilmeyecek cinsten :
-radyo,mp3 performansı çok iyi değil müzik zevkini sınırlı yaşayabiliyorsunuz,
-menü bana samsung telefonumdan sonra çok ağır geldi
-telefonun dahili hafızası sadece 17 mb
-belkide en önemlisi 3g yi desteklememekte
-kızılötesi özelliği gerek görülmediğinden olsa gerek eklenmemiş,
kısaca bir haftalık deneyimimle paylaşakcaklarım bu kadardı sözlük olağındışı hoşuma giden veye gitmeyen bişeyler olursa eklerim, alacak olanlar için iyi bir derleme oldu sanırım.
-çok şık bir tasarımı var
-çelik kasa, dolayısıyla oldukça sağlam
-3.2 mp gibi bir telefon için oldukça iyi bir kamerası var video çekimleri ve fotolar oldukça iyi,
-kulaklık girişi bildiğimiz standart mp3 girişleriyle aynı yani kulaklık sorunu pek yaşatmayacak gibi,
-batarya ömrü gayet uzun telefonu ilk aldığım günden itiberen video kayıtlar , fotoğraflar , oyunlar , mp3 ler filan derken baya kurcalamama rağmen 3 gün gitti şarjı,
-Ayrıca içinde nokia maps özelliği bulunmakta
-4gb a kadar hazfıza kartları destekleyebilme özelliği
genel anlamda artı özellikleri gayet çekici de olsa olumsuz yanlarıda pekte boşverilmeyecek cinsten :
-radyo,mp3 performansı çok iyi değil müzik zevkini sınırlı yaşayabiliyorsunuz,
-menü bana samsung telefonumdan sonra çok ağır geldi
-telefonun dahili hafızası sadece 17 mb
-belkide en önemlisi 3g yi desteklememekte
-kızılötesi özelliği gerek görülmediğinden olsa gerek eklenmemiş,
kısaca bir haftalık deneyimimle paylaşakcaklarım bu kadardı sözlük olağındışı hoşuma giden veye gitmeyen bişeyler olursa eklerim, alacak olanlar için iyi bir derleme oldu sanırım.
cities uygulamasının ne olduğunu anlamadığım telefondur.
(bkz: sözlüğü forum gibi kullanan yazar)
(bkz: sözlüğü forum gibi kullanan yazar)
bugün kızılay'da* bir dükkana fiyatını sorduğum ve sıfırının 255 lira olduğu cevabını aldığım, ordan çıkıp iki dükkan yanına sorduğumdaysa 350 lira cevabını aldığım telefon. ilk dükkandan ikinciye giderken geçen o iki dakikada bi'şeyler oldu ama çözemedim. juliet bombayı patlattı sanırım.
güzel, hoş, zarif ve narin kullanışlı.
zil sesi konusunda son derce zayıf bir telefon. sokakta yürürken falan, zil sesi sonda olmasına rağmen, kesinlikle duymuyorsunuz. ancak titreşimi hissedersiniz, telefonun çaldığını anlayabiliyorsunuz. ancak, çelik kasa bir telefon olmasından dolayı titreşimde çok kuvvetli olmadığından, telefonu çantada ya da kılıfta taşıyanlar titreşimide hissedemeyeceklerdir. aynı şey alarm sesi içinde geçerli. alarm sesi de ne yazık ki çok düşük çıkıyor. ilginç olan ise, sesin az çıkma sorununun yalnızca zil sesi ve alarm sesi için geçerli olması. örnek vermek gerekirse, herhangi bir şarkıyı telefonun media player'ında çaldığınızda gayet güzel bir ses çıkarken, aynı şarkıyı zil sesi olarak ayarladığınızda ses seviyesi düşüyor. anlaşılacağı üzere bu, donanımsal değil, yazılımsal bir sorun.
bu büyük sorunun dışında, fiyat-performans açısından son derece tatmin edici bir alet. gerek tasarımıyla, gerek malzeme kalitesiyle, garek kamerasıyla, gerek pil ömrüyle, son derece başarılı bir telefon.
telefonun özellikleriyle ilgili detaylı bilgi için;
http://www.nokia.com.tr/cep-telefonlari/tum-modeller/nokia-6303-classic
telefonun görüntüsü için;
görsel
telefonun kamerasının çekim kalitesini merak edenler için;
görsel
görsel *
bu büyük sorunun dışında, fiyat-performans açısından son derece tatmin edici bir alet. gerek tasarımıyla, gerek malzeme kalitesiyle, garek kamerasıyla, gerek pil ömrüyle, son derece başarılı bir telefon.
telefonun özellikleriyle ilgili detaylı bilgi için;
http://www.nokia.com.tr/cep-telefonlari/tum-modeller/nokia-6303-classic
telefonun görüntüsü için;
görsel
telefonun kamerasının çekim kalitesini merak edenler için;
görsel
görsel *
gelen aramalarda sesinin az çıktığını söylemişlerdi de, bu kadar az olacağını tahmin etmemiştim. hele hele en son kullandığım çin işi telefondan sonra sinek vızıltısı gibi geldi. ama bu durum kendi attığınız melodiler için geçerli, default melodilerde ses o kadar da az değil. bir de "artarak" seçili olmamasına rağmen, artarak çalıyor sanki. almayı düşünenler telefonun sesine bir baksın, ileride can sıkmasın derim. müzik dinlerken değil, arama geldiğinde.
radyo sesi ve biri aradığında çalan müzik kısık seste geliyor, fakat bunlara rağmen 3g'li telefonları rahat döver...
3,2 megapixsel kameralı telefonlar içinde en iyi fotograf çektiğini söyleyebileceğim nokia cep telefonu modelidir.
telefonu titreşim de kullanan birisi oldugum için (bkz: öğrenci) ses kısıklığını hiç hissetmediğim telefondur.
2007 den beri kullanılan ve 2014 yılına kadar sadece 2 batarya değiştiği, sağlam telefondur.
Servet ödenip şarjı bir gün gitmeyen telefonlara göre şarjı 3 gün gittiği gibi gündüz fotoğraf çekimine ulaşabilen akıllı telefonun hala olmadığı cihazdır.
Servet ödenip şarjı bir gün gitmeyen telefonlara göre şarjı 3 gün gittiği gibi gündüz fotoğraf çekimine ulaşabilen akıllı telefonun hala olmadığı cihazdır.
Gündüz fotoğraf çekiminde anca 3310'u geçebilecek cellphone.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar