bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- uğurcan çakır2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- sözlüğün tadının kaçması4
- 2026 dünya kupası22
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- bir insanı sevmek11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bitcoin2
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- dünya11
- futbol17
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- allah2
- kadınların yanlış yapması3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- mutluluğun fark edilmemesi8
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- sözlük kızlarının vücutları15
baykal'ın kaset skandalının ardından genel başkan olan kılıçdaroğlu'nun chp için biçtiği yeni roldür. 12 haziran 2011 seçimlerinden sonra yaşananlar gösteriyor ki, chp ya yeniden eski dinazorların hakimiyetine girecek* * * ya da adındaki 'halk' kelimesinin hakkını verip, girdiği bu yolda tünelin ucunu görecek.
*
*
(bkz: öz hakiki cehape)
(bkz: yanacaksınız)
alevi kürtlerinin ağırlıkta olduğu bir yapıya dönüşmüştür.
atatürk ilkelerini tokatla kenara atan chp. bir de atatürkçülerin oyunu alıyorlar. üstüne üstlük sorgulamayan çomar taraf akp oluyor sonra.
islamcısının, kürtçüsünün, liboşunun chp içinde örgütlendiği yeni chp'dir. kısaca erdoğansız akp diyebiliriz. sözde mülteci karşıtı olan, türk, atatürk, kemalizm düşmanı, anayasa'nın ilk 4 maddesi düşmanı gibi özelliklerle erdoğansız akp olacaklar gibi.
eski dışlanmış akpli-islamcı tayfada chplilerin oyuyla meclise girecek, mecliste kurucu değerlere düşman sayısı iyice artacak. bir de erdoğan kazanırsa neler olacak bakalım. kk yenilirse bu sefer kesin biter gibi gerçi cehap seçmeni yenilginin suçunu atacak muharrem tarzı birini bulursa kk'nin şansı var azda olsa.
bizim fakir-vasıfsız olup da akp destekleyen halkımız mülteci sevici müslüman kimliğinin kendilerini bu gidişle ülkede ikinci sınıf vatandaş, ucuz işgücü yapacağının farkında bile değil ama reis yalıyorlar onlarda maalesef çocukları da hele hele vasıfsızlarsa hak ettiklerini yaşayacaklar maalesef. gerçi muhalefetten de pek ümitli değilim mülteci gönderme konusunda.
kısaca arkadaşlar fakir-vasıfsız bir ailede doğup okul hayatında vs. başarısız olup sizde fakir-vasıfsız kaldıysanız sizi savunacak pek bir parti yok. sol falan da maalesef mülteci sahipleniyor. çok fazla çalışıp daha az şey elde edeceğiz büyük ihtimal. yani eğer mülteci sayısı bahsedildiği kadar varsa (10-15 milyon ki en yaşanmaz denilen ilçede bile varlıkları görünebiliyor yani varlar büyük ihtimal) alt sınıflar için rakip çoğalıyor buradan çok kan çıkar maalesef. kavga dövüş eksik olmaz. buradan da maalesef sosyalizm değil faşizm çıkar. bu seçimde zafer tarzı sert mülteci karşıtı milliyetçi partiler çok oy alamasa da gelecekte daha fazla alacaklardır. mhp-bahçeli rte yenilirse akp ile işbirliğini bozar milliyetçi yönünü daha fazla ortaya çıkarır büyük ihtimal.
eski dışlanmış akpli-islamcı tayfada chplilerin oyuyla meclise girecek, mecliste kurucu değerlere düşman sayısı iyice artacak. bir de erdoğan kazanırsa neler olacak bakalım. kk yenilirse bu sefer kesin biter gibi gerçi cehap seçmeni yenilginin suçunu atacak muharrem tarzı birini bulursa kk'nin şansı var azda olsa.
bizim fakir-vasıfsız olup da akp destekleyen halkımız mülteci sevici müslüman kimliğinin kendilerini bu gidişle ülkede ikinci sınıf vatandaş, ucuz işgücü yapacağının farkında bile değil ama reis yalıyorlar onlarda maalesef çocukları da hele hele vasıfsızlarsa hak ettiklerini yaşayacaklar maalesef. gerçi muhalefetten de pek ümitli değilim mülteci gönderme konusunda.
kısaca arkadaşlar fakir-vasıfsız bir ailede doğup okul hayatında vs. başarısız olup sizde fakir-vasıfsız kaldıysanız sizi savunacak pek bir parti yok. sol falan da maalesef mülteci sahipleniyor. çok fazla çalışıp daha az şey elde edeceğiz büyük ihtimal. yani eğer mülteci sayısı bahsedildiği kadar varsa (10-15 milyon ki en yaşanmaz denilen ilçede bile varlıkları görünebiliyor yani varlar büyük ihtimal) alt sınıflar için rakip çoğalıyor buradan çok kan çıkar maalesef. kavga dövüş eksik olmaz. buradan da maalesef sosyalizm değil faşizm çıkar. bu seçimde zafer tarzı sert mülteci karşıtı milliyetçi partiler çok oy alamasa da gelecekte daha fazla alacaklardır. mhp-bahçeli rte yenilirse akp ile işbirliğini bozar milliyetçi yönünü daha fazla ortaya çıkarır büyük ihtimal.
neo chp den çok ajan smith chp olmuştur.
(bkz: matrix)
artubus dostun yazdığı gibi eski akp artıkları ile saadet ile dp ile ne işleri var anlamıyorum. bunların herhangi bir oy potansiyeli yok. es kaza iktidara gelsen sana faydadan çok zararları olacak. özellikle davutoğlanın. adam saf akp kültüründen yetişmiş bundan sana ne fayda gelecek ? zarardan başka bir şey gelmez..
işin hdp kısmı ise tamamen fiyasko.. buna ne yazsak ne söylesek az. hadi bunlarla oy potansiyeli için işbirliği yapıyorum dedin ama ya sonrası ? seçimi kazandın koltuğa oturdun. bunlar sana gün yüzü gösterecekler mi ? her gün bunu istiyoruz şunu istiyoruz diyecekler. her gün senin suratına seçimi bizim sayemizde kazandın diyecekler. pkk ile doğrudan bağı olan tiplerle sizin ne işiniz var lan ? bırakın gitsinler cumhur ittifakına katılsınlar onları sabote etsinler. daha şimdiden başladılar "seçim kazanılınca mecbur istediklerimizi verecekler" demeye. bunlardan gelecek oy hiç gelmesin iyi parti - chp olarak girin seçime kazanırsanız kazanırsınız zaten her türlü. illa 3.4. ortak aranıyorsa hdp den deva dan davutoğlundan hdp den çok daha makul seçenekler var ortada.
(bkz: matrix)
artubus dostun yazdığı gibi eski akp artıkları ile saadet ile dp ile ne işleri var anlamıyorum. bunların herhangi bir oy potansiyeli yok. es kaza iktidara gelsen sana faydadan çok zararları olacak. özellikle davutoğlanın. adam saf akp kültüründen yetişmiş bundan sana ne fayda gelecek ? zarardan başka bir şey gelmez..
işin hdp kısmı ise tamamen fiyasko.. buna ne yazsak ne söylesek az. hadi bunlarla oy potansiyeli için işbirliği yapıyorum dedin ama ya sonrası ? seçimi kazandın koltuğa oturdun. bunlar sana gün yüzü gösterecekler mi ? her gün bunu istiyoruz şunu istiyoruz diyecekler. her gün senin suratına seçimi bizim sayemizde kazandın diyecekler. pkk ile doğrudan bağı olan tiplerle sizin ne işiniz var lan ? bırakın gitsinler cumhur ittifakına katılsınlar onları sabote etsinler. daha şimdiden başladılar "seçim kazanılınca mecbur istediklerimizi verecekler" demeye. bunlardan gelecek oy hiç gelmesin iyi parti - chp olarak girin seçime kazanırsanız kazanırsınız zaten her türlü. illa 3.4. ortak aranıyorsa hdp den deva dan davutoğlundan hdp den çok daha makul seçenekler var ortada.
Niye varlar o partiler...
Yeni kuruldular
Bu seçim bir şekilde meclise gorecekler, bakan olacaklar... vitrin yapacaklar...
Amaaan bunun oy yüzdeki kaç ki aq deyip oy vermeyen oy vermeye başlayacak
Bir zaman sonra 3 1/2 akp gorucez. Uzun vadede akp yi küçültüp bitirecek bu olay.
Yeni kuruldular
Bu seçim bir şekilde meclise gorecekler, bakan olacaklar... vitrin yapacaklar...
Amaaan bunun oy yüzdeki kaç ki aq deyip oy vermeyen oy vermeye başlayacak
Bir zaman sonra 3 1/2 akp gorucez. Uzun vadede akp yi küçültüp bitirecek bu olay.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar