bugün

ceyhun yılmaz'a ait şiirdir. buyrun;

Madem bu kadar büyük aşkımın bile sende sonu var
Var ki çekip gittin
Ayrılığın, hüznün niye sonu yok?
Nefret oldun bende gide gide
Ne vardı diyorum ne vardı
Geceme gelsen, ay utansa sevincimden
Yıldızlar kıskansa neşemi
Bir gülüşüne ölecek kadar sevsem
Ne vardı...
Ve gecenin bir yarısı
Duymak istemediğim sesin acıttı içimi
Yaktım bir bir yalandan güldüğün
Bütün resimlerini...
genelde bir kişi terslenecekse, veya ortada anlamsız bir bakışma olduysa kullanılır.

ters ters veya anlamsız bir bakışma ardından;

- ne vardı birader
+ yok ya bi arkadaşa benzettim de o yüzden bakıyorum
beraberinde ne yoktu sorusunu akıllara getirir.
önceyken azınlık vardı, çoğ kavramı yoktu. ve herşey her zaman olduğu gibi çoğunluğu esas alıyordu.
herşey teklikten çıktı.
ben (K)a(M)o.
© copyright 2005 - 2026