bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- eski eşle tekrar evlenmek5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- kadir inanır22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kemalist dünya24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- portekiz5
- rakı sevmemek7
- kolombiya4
- kadınlar2
2k sports' un 2015 yılında çıkaracağı basketbol oyunu.
yıllar sonra edit: pc'de oynarken, gamepad'in hareketlerini geç algılıyor. bu sorunla karşılaşıp çözümü hakkında fikri olanlar buyurup bi çayımı içebilir.
yıllar sonra edit: pc'de oynarken, gamepad'in hareketlerini geç algılıyor. bu sorunla karşılaşıp çözümü hakkında fikri olanlar buyurup bi çayımı içebilir.
galatasaray liv hospital olmazsa 2ksports işyerini basacağım oyundur.
Galatasaray'ın da aralarında bulunduğu 11 yeni el takımının olacağı oyundur. Ayrıca kadrolar güncellemeler sayesinde daima güncel kalacakmış daha ne olsun.
Kapakta ise kevin durant var. Adam mvp seçildi, e olsun artık bi zahmet.
Kapakta ise kevin durant var. Adam mvp seçildi, e olsun artık bi zahmet.
euroleague kadroları güncel olduğu takdirde tadından yenmeyecek oyun. takım sayısı da 25e yükselmiş. 2k14'te eski kadrolarla oynamak zorunda kalmıştık.
Sistem gereksinimlerinde 50 GB boş alan isteyince şok olduğum oyun, bilgisayar da PS4 ile aynı grafik motoru olacakmış.
Edit: Oyunu 1000 küsür saattir oynamışım adamlar 120 tl'nin hakkını kesinlikle vermişler
Edit: Oyunu 1000 küsür saattir oynamışım adamlar 120 tl'nin hakkını kesinlikle vermişler
ps3'ü olan arkadaşlar kesinlikle almasınlar 2k14 ile aynı grafiklere sahip.
Cleveland Cavaliers'ı oynamak için alacağım oyundur. Oyun tanıtımı da mükemmel.
50 değilde 5 gb olsaydı buralar entry dolardı.
Şu 50 gb ı bir sıkıştırsalar ben de indireceğim de...
oğlum, hepi topu basketbol oyunu lan bu! 50 gb boş alan istemek, yok 40 gb oyun nedir lan? ayıp denen bir şey var. nba 2k14 7 gb yer kaplıyor allahsızlar! nba 2k15 diye skyrim'i mi itelediniz millete? yuh amk yaaa!
lan benim bilgisayarımda 200 gb bile hdd yok. harici harddisk birkaç ay önce 250 gb'yi de alıp dönülmez ufuklara yelken açtı. windows 7 yüzünden c zaten kullanılmaz hâlde. d'deki oyunların hepsini ve harici harddiskten kurtarabildiğimiz friends'i silsem anca 50 gb yer açılır. e ben bu aleti d'ye indirsem nereye kuracağım?
lan nba 2k14'ün yarattığı düş kırıklığı ve ps'e çıkan next gen'ini gördüğümden beri yanıp tutuşuyordum. sistem gereksinimlerini geçtim, siz direkt hdd'den çaktınız amk!
lan benim bilgisayarımda 200 gb bile hdd yok. harici harddisk birkaç ay önce 250 gb'yi de alıp dönülmez ufuklara yelken açtı. windows 7 yüzünden c zaten kullanılmaz hâlde. d'deki oyunların hepsini ve harici harddiskten kurtarabildiğimiz friends'i silsem anca 50 gb yer açılır. e ben bu aleti d'ye indirsem nereye kuracağım?
lan nba 2k14'ün yarattığı düş kırıklığı ve ps'e çıkan next gen'ini gördüğümden beri yanıp tutuşuyordum. sistem gereksinimlerini geçtim, siz direkt hdd'den çaktınız amk!
kimse bok atmasin babus kral oyundur . sirf bu oyun icin ps4 aldim amk . harbiden adamlar yapmis bi ara stephen curry i gercek sandim o derece amkk
edit : amına koyayım böyle oyunun . hall of fame de makinayı yenmek hayal superstar a indirdim ondada hayall zoruma gidiyor amk all star a indirmek indirmedim indirmeyecem indirirsem editleyecem .
edit : amına koyayım böyle oyunun . hall of fame de makinayı yenmek hayal superstar a indirdim ondada hayall zoruma gidiyor amk all star a indirmek indirmedim indirmeyecem indirirsem editleyecem .
oynayan veya oynamaya çalışan kimse mi yok diye merak ettiğim oyun.acil yardım lazım da.
diğer serilerden pek farkı olmayan basketbol oyunu. oynuyorum bu arada.
Güzel olmuş, izmir'de karşılıklı oynayacaklar varsa beklerim.
Büyük ihtimal bilgisayarımın kaldırmayacağı oyundur.
sade benim pc de mi inceden bi yavaslik var merak ettigim oyun.
benim de steam yaz indirimi vasıtasıyla satın almış olduğum oyun.
bi baktım 130 tlden 30 tlye inmiş dedim ne kadar ucuz . bok da cıkabilir ama güvenmiyorum da.
neyse umarım kötü bişi cikmaz.
bi baktım 130 tlden 30 tlye inmiş dedim ne kadar ucuz . bok da cıkabilir ama güvenmiyorum da.
neyse umarım kötü bişi cikmaz.
Şu oyunda doğru düzgün üçlük atmayı, smaç atmayı ve savunma yapmayı bilen yazar arkadaşların mesaj atmasını bekliyorum. (Ps için)
Tanım: Grafikleri aşmış olan mükemmel oyun.
Tanım: Grafikleri aşmış olan mükemmel oyun.
nedense sevemediğim oyun. oyuncunun altındaki şut göstergesi sinirimi bozdu çünkü. olması gereken oyuncunun kendisine has atışı. bazısı elinden erken çıkarır bazısı geç çıkarır. bunu ortalama bir hızda atılmasına karşıyım. nba 2k16 aynı şekilde olmaz umarım.
nba 2k16 çıkana kadar en iyi pc oyunudur.
ufak tefek optimizasyon hataları da düzeltilerek 2016 da efsane bir oyun gelebilir.
ufak tefek optimizasyon hataları da düzeltilerek 2016 da efsane bir oyun gelebilir.
Kimse kusura bakmasın, çok ağır sıçmış oyundur gözümde. Öyle her an oynayan bir adam değilim. Kuzenimde 2k14 vardı, süper maçlar atardık kendi çapımızda. O olaya devam edelim diye 2k15 aldı. Ama, benim en son fifa2005'te gördüğüm ibre olayını getirmişler. Bravo aptal herifler. Nedir bu ibre, şut atarken adamın altına bakacan ibreyi tutturuyor muyum diye. Ee diyeceksin ki ribaund nasıl alacam aşağıya bakarken. Ee tuttur ibreyi şutun girsin, ribaundu ne yapacan? Çok saçmalamışlar, öyle böyle değil. 2k14'te Spurs ile bir maçta takım halinde 12-13 üçlük atabiliyordum. Az önce 30'da 4 yaptım. Helal.
En güzel nba oyunu bence.16 ya göre daha stabil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar