bugün

nba 2k15

benim de steam yaz indirimi vasıtasıyla satın almış olduğum oyun.

bi baktım 130 tlden 30 tlye inmiş dedim ne kadar ucuz . bok da cıkabilir ama güvenmiyorum da.

neyse umarım kötü bişi cikmaz.
© copyright 2005 - 2026