bugün
- true nun çaylak olması7
- yazarların iyi olduğu konular7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ktç abinin çaylak olması5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- velvet27
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı2
- kadir inanır4
- kürtçülerin algıları3
- kemalist dünya19
- kemalist vs ot yiyen köpek2
- görselle entry kasan kıro yazar2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- beşar esad3
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- ingiliz aksanı6
- tavuk iskender4
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- çomar putu4
- ebu muhammed el culani3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- kemalistler10
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dincilerin ingiltere sevdası5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- yazarlara gelen son mesaj5
- bir gecede cahil kaldık5
- kürtçülük2
- beynin güzelce yıkanması3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
Bir grup insanın kıyafet tercihini beğenmekle, herhangi bir siyasi ideolojiyi takip etme arasında bağ kurabilen yazarların pek konuşmaması rica olunur.
Hayır, eleştiri yapayım diyorsunuz, anlıyorum. Lakin olmuyor.
Yapamıyorsunuz.
Metal müzik dinleyince Norveçliye dönmüyoruz. Suşi sevince Japona benzemiyoruz.
Aynı şekilde, üniformaları beğenince de nasyonal sosyalist olmuyoruz.
T: 3. Reich almanları.
Edit: olayı malum yerlerinden anlayanlar hâlâ ve hâlâ laf kalabalığı yapıyorlar ya işte ben de buna 'kılım'.
Saygıdeğer sözlükdaşım. Bir erkek, güzel giyinmiş bir kadını beğenirse o kıyafeti giymek istediğinden yahut kadının elbisesi erkeğin üzerinde de iyi duracağından değil, sadece hoşuna gittiğinden beğenmiştir. Yani, Bilal'e anlatır gibi anlatayım, mesele o üniformaların bizlere yakışması olmadı.
Kıyafetleri de kusura bakmayın ama fiziksel ortamda, beş duyu organımızla tespit ettiğimiz için, yine bu boyutlarda inceliyoruz.
Diyorum ya, eleştiri için bile belirli bir sınır gerekli. Eşik değeri çok önemli.
her neyse. Daha da uzatmayacağım.
Buyurun, sizler haklı olun. Sonuç itibarı ile bir tartışma içerisinde Değilim ve sizler de ne yazıktır ki ciddiye alınacak bir fikre sahip değilsiniz.
Hayırlı işler.
Hayır, eleştiri yapayım diyorsunuz, anlıyorum. Lakin olmuyor.
Yapamıyorsunuz.
Metal müzik dinleyince Norveçliye dönmüyoruz. Suşi sevince Japona benzemiyoruz.
Aynı şekilde, üniformaları beğenince de nasyonal sosyalist olmuyoruz.
T: 3. Reich almanları.
Edit: olayı malum yerlerinden anlayanlar hâlâ ve hâlâ laf kalabalığı yapıyorlar ya işte ben de buna 'kılım'.
Saygıdeğer sözlükdaşım. Bir erkek, güzel giyinmiş bir kadını beğenirse o kıyafeti giymek istediğinden yahut kadının elbisesi erkeğin üzerinde de iyi duracağından değil, sadece hoşuna gittiğinden beğenmiştir. Yani, Bilal'e anlatır gibi anlatayım, mesele o üniformaların bizlere yakışması olmadı.
Kıyafetleri de kusura bakmayın ama fiziksel ortamda, beş duyu organımızla tespit ettiğimiz için, yine bu boyutlarda inceliyoruz.
Diyorum ya, eleştiri için bile belirli bir sınır gerekli. Eşik değeri çok önemli.
her neyse. Daha da uzatmayacağım.
Buyurun, sizler haklı olun. Sonuç itibarı ile bir tartışma içerisinde Değilim ve sizler de ne yazıktır ki ciddiye alınacak bir fikre sahip değilsiniz.
Hayırlı işler.
(bkz: faşizm)
nazizime hayran olmak da milliyetçi kafanın mallığı, ulan bari faşizme hayran ol, nazilik bildiğin alman ırklının üstünlüğüdür, git kendi ırkının üstünlüğünü yap neden nazi hayranı oluyorsun ki? sonuçta sen alman mısın? yok.
ee daha ne?
bu yüzden nazi hayranı olmak çok saçma. biri faşist olabilir ama ait olmadığı bir ırka hayranlık duyuyorsa o zaman kendi ırkının üstünde bir gücün varlığına inanıyordur bu da faşizme yakışmaz.
ırkçıysan en üstün benim ırkım diyeceksin ve almanı da aşağı göreceksin. ırkçılık da çok bozdu, çok.
ee daha ne?
bu yüzden nazi hayranı olmak çok saçma. biri faşist olabilir ama ait olmadığı bir ırka hayranlık duyuyorsa o zaman kendi ırkının üstünde bir gücün varlığına inanıyordur bu da faşizme yakışmaz.
ırkçıysan en üstün benim ırkım diyeceksin ve almanı da aşağı göreceksin. ırkçılık da çok bozdu, çok.
sevilmeyecek türden tiplerdir.
almanya'da türk yok ki yarısı kürt diğer yarısı da islamcı, olmayan bir şeyi nasıl öldürsünler?
Aydin nazillilerdir.
Efendim?
görsel
nazi piyade birliğine ait bir bisiklet.
nazi piyade birliğine ait bir bisiklet.
ikinci Dünya Savaşı sırasında yaklaşık 3,500,000 Sovyet Savaş Mahkumunu "insan altı" oldukları gerekçesiyle öldürmüşlerdir.
aşağılık insanlardır ama savaştığı devletler tam anlamıyla tabiri caiz horozbu çocuğudur.
genetik ve biyolojik olarak ari ırkın üstünlüğünü savunan ideoloji . kısaca ; medeniyeti kuran beyaz ırktır , dolayısıyla üstünlük beyaz ırktadır ideolojisi .
Babamın disiplinlerine hayran olup şahsımı prensiplerine göre yetiştirdiği en son nizami (itaatisiz emre uyan)ordu.
Bilinenin aksine tüm Naziler ss değildir. Tüm Ss ler nazidir. Ancak Wehrmacht düzenli bir ordudur ve yaptıkları her şey askeri nizama uygundur.
Bilinenin aksine tüm Naziler ss değildir. Tüm Ss ler nazidir. Ancak Wehrmacht düzenli bir ordudur ve yaptıkları her şey askeri nizama uygundur.
nazillili değildir.
fazla nazi aşık usandırır...
bizim yerimize de savaşıyor adamlar. onlar kazanınca bizde kazanmış sayılıyoruz falan.
naz tarikatına bağlı askerlere denir. evet.
70 yıl önce avrupanın üzerine kabus gibi çökmüşler aq.
Belgeselini izlerseniz size çok tanıdık hikayeler hatırlatacaktır...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar