bir ülke yok ediliyor...

batı yanlısı, medeniyetten yana tavır alan bir ülke, bir diktatör tarafından, işgalci bir emperyalist güç tarafından yok ediliyor, yutuluyor.

ve buna sebep olan nato ortada yok...

ekonomik yaptırım uygulayacaklarmış rusya'ya.
yapıp yaptıkları bu kadar...

peki o halde biz neden hala nato'dayız?
ruslar bizim tarihi düşmanımız.
osmanlı devleti'nin zayıflayıp yıkılmasının ana nedeni ruslar değil mi?
biz rus tehdidine istinaden nato'ya dahil olmadık mı?

demek ki bugün ukrayna'nın başına gelen, yarın bir gün bizim de başımıza gelebilir.
hatta birkaç yıl önce geldi de...
bakınız, akp tarafından rus uçağı düşürüldüğünde nato ne yaptı?
türkiye'de konuşlu bulunan patriot hava savunma sistemlerini çekerek türkiye'yı rusya'ya karşı yalnız bıraktı.

aynı şekilde ukrayna'ya gösteriş için birkaç silah ve mühimmat göndererek ukrayna'yı rusya'nın önüne attılar.

o halde nato'nun varlığının ne anlamı var?

rusya dün gürcistan'ı vurdu, sonra gitti kırım'ı aldı, şimdi de ukrayna'yı işgal ediyor.

yarın belki de sıra litvanya, letonya ve estonya'da...

yanıbaşımızda dev bir diktatörlükle başbaşa kalacak olan yine biziz.

işte ukrayna'nın hali ortada.
ne vaatler verdiler adamlara, destek sözü verdiler, yukarıda yazdığım gibi birkaç silah ve mühimmat verdiler ama ukrayna şu an yangın yeri iken, tek bir nato unsuru harekete geçmiş değil.

bu arada rusya'nın işgalini haklı görenler de var sosyal medyada...
ukrayna bağımsız, egemen bir devlet değil mi?
topraklarına kimi sokacağına kendisi karar verir, rusya'nın da buna karışmaya hakkı yok.
kaldı ki ukrayna-nato yakınlaşması, rusların kırım'ı işgali ile birlikte başladı.
ne yapsın adamlar?
yanıbaşlarındaki dev rusya ne istiyorsa he mi desinler?

rusya'nın ukrayna'yı işgalinde nato, kağıttan kaplan olduğunu gösterip sınıfta kalmıştır.

bugün nato ukrayna'yı verirse, yarın rusya'nın başka taleplerine de boyun eğmekten başka çaresi kalmayacaktır.

nato bugün güvenini, itibarını, namusunu kaybetmiştir...
© copyright 2005 - 2026