bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor10
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- evde kaş bıyık alımı2
- türk kızı egosu6
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- yazarların imza parfümleri14
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- kürt mimarisi2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- milletin anasına küfretmek2
- güzel huylu kezo4
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- erkekler neden az yaşar10
- saygıdeğer birader yazarlar5
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- tramer kaydı olan kız4
- uranyum ve roket2
- bir insanı sevmek12
- vajinizm2
- 2026 dünya kupası22
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- pkk nasıl biter5
- mutluluğun fark edilmemesi9
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- futbol17
- kıskanmak7
- wowturkey3
- yargıcı3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
bir ülke yok ediliyor...
batı yanlısı, medeniyetten yana tavır alan bir ülke, bir diktatör tarafından, işgalci bir emperyalist güç tarafından yok ediliyor, yutuluyor.
ve buna sebep olan nato ortada yok...
ekonomik yaptırım uygulayacaklarmış rusya'ya.
yapıp yaptıkları bu kadar...
peki o halde biz neden hala nato'dayız?
ruslar bizim tarihi düşmanımız.
osmanlı devleti'nin zayıflayıp yıkılmasının ana nedeni ruslar değil mi?
biz rus tehdidine istinaden nato'ya dahil olmadık mı?
demek ki bugün ukrayna'nın başına gelen, yarın bir gün bizim de başımıza gelebilir.
hatta birkaç yıl önce geldi de...
bakınız, akp tarafından rus uçağı düşürüldüğünde nato ne yaptı?
türkiye'de konuşlu bulunan patriot hava savunma sistemlerini çekerek türkiye'yı rusya'ya karşı yalnız bıraktı.
aynı şekilde ukrayna'ya gösteriş için birkaç silah ve mühimmat göndererek ukrayna'yı rusya'nın önüne attılar.
o halde nato'nun varlığının ne anlamı var?
rusya dün gürcistan'ı vurdu, sonra gitti kırım'ı aldı, şimdi de ukrayna'yı işgal ediyor.
yarın belki de sıra litvanya, letonya ve estonya'da...
yanıbaşımızda dev bir diktatörlükle başbaşa kalacak olan yine biziz.
işte ukrayna'nın hali ortada.
ne vaatler verdiler adamlara, destek sözü verdiler, yukarıda yazdığım gibi birkaç silah ve mühimmat verdiler ama ukrayna şu an yangın yeri iken, tek bir nato unsuru harekete geçmiş değil.
bu arada rusya'nın işgalini haklı görenler de var sosyal medyada...
ukrayna bağımsız, egemen bir devlet değil mi?
topraklarına kimi sokacağına kendisi karar verir, rusya'nın da buna karışmaya hakkı yok.
kaldı ki ukrayna-nato yakınlaşması, rusların kırım'ı işgali ile birlikte başladı.
ne yapsın adamlar?
yanıbaşlarındaki dev rusya ne istiyorsa he mi desinler?
rusya'nın ukrayna'yı işgalinde nato, kağıttan kaplan olduğunu gösterip sınıfta kalmıştır.
bugün nato ukrayna'yı verirse, yarın rusya'nın başka taleplerine de boyun eğmekten başka çaresi kalmayacaktır.
nato bugün güvenini, itibarını, namusunu kaybetmiştir...
batı yanlısı, medeniyetten yana tavır alan bir ülke, bir diktatör tarafından, işgalci bir emperyalist güç tarafından yok ediliyor, yutuluyor.
ve buna sebep olan nato ortada yok...
ekonomik yaptırım uygulayacaklarmış rusya'ya.
yapıp yaptıkları bu kadar...
peki o halde biz neden hala nato'dayız?
ruslar bizim tarihi düşmanımız.
osmanlı devleti'nin zayıflayıp yıkılmasının ana nedeni ruslar değil mi?
biz rus tehdidine istinaden nato'ya dahil olmadık mı?
demek ki bugün ukrayna'nın başına gelen, yarın bir gün bizim de başımıza gelebilir.
hatta birkaç yıl önce geldi de...
bakınız, akp tarafından rus uçağı düşürüldüğünde nato ne yaptı?
türkiye'de konuşlu bulunan patriot hava savunma sistemlerini çekerek türkiye'yı rusya'ya karşı yalnız bıraktı.
aynı şekilde ukrayna'ya gösteriş için birkaç silah ve mühimmat göndererek ukrayna'yı rusya'nın önüne attılar.
o halde nato'nun varlığının ne anlamı var?
rusya dün gürcistan'ı vurdu, sonra gitti kırım'ı aldı, şimdi de ukrayna'yı işgal ediyor.
yarın belki de sıra litvanya, letonya ve estonya'da...
yanıbaşımızda dev bir diktatörlükle başbaşa kalacak olan yine biziz.
işte ukrayna'nın hali ortada.
ne vaatler verdiler adamlara, destek sözü verdiler, yukarıda yazdığım gibi birkaç silah ve mühimmat verdiler ama ukrayna şu an yangın yeri iken, tek bir nato unsuru harekete geçmiş değil.
bu arada rusya'nın işgalini haklı görenler de var sosyal medyada...
ukrayna bağımsız, egemen bir devlet değil mi?
topraklarına kimi sokacağına kendisi karar verir, rusya'nın da buna karışmaya hakkı yok.
kaldı ki ukrayna-nato yakınlaşması, rusların kırım'ı işgali ile birlikte başladı.
ne yapsın adamlar?
yanıbaşlarındaki dev rusya ne istiyorsa he mi desinler?
rusya'nın ukrayna'yı işgalinde nato, kağıttan kaplan olduğunu gösterip sınıfta kalmıştır.
bugün nato ukrayna'yı verirse, yarın rusya'nın başka taleplerine de boyun eğmekten başka çaresi kalmayacaktır.
nato bugün güvenini, itibarını, namusunu kaybetmiştir...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar