bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- üniversitelerin gereksiz olması3
- kemalistler6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- alan greenspan3
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- aşure2
- pozantı2
- her gün poğaça simit yemek2
- türk kızı egosu6
- zippo2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- panter emel2
- erkekler neden az yaşar10
- am okşama4
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- evde kaş bıyık alımı3
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- dünya11
- güzel huylu kezo4
- vajinizm3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- mutluluğun fark edilmemesi8
bir ülke yok ediliyor...
batı yanlısı, medeniyetten yana tavır alan bir ülke, bir diktatör tarafından, işgalci bir emperyalist güç tarafından yok ediliyor, yutuluyor.
ve buna sebep olan nato ortada yok...
ekonomik yaptırım uygulayacaklarmış rusya'ya.
yapıp yaptıkları bu kadar...
peki o halde biz neden hala nato'dayız?
ruslar bizim tarihi düşmanımız.
osmanlı devleti'nin zayıflayıp yıkılmasının ana nedeni ruslar değil mi?
biz rus tehdidine istinaden nato'ya dahil olmadık mı?
demek ki bugün ukrayna'nın başına gelen, yarın bir gün bizim de başımıza gelebilir.
hatta birkaç yıl önce geldi de...
bakınız, akp tarafından rus uçağı düşürüldüğünde nato ne yaptı?
türkiye'de konuşlu bulunan patriot hava savunma sistemlerini çekerek türkiye'yı rusya'ya karşı yalnız bıraktı.
aynı şekilde ukrayna'ya gösteriş için birkaç silah ve mühimmat göndererek ukrayna'yı rusya'nın önüne attılar.
o halde nato'nun varlığının ne anlamı var?
rusya dün gürcistan'ı vurdu, sonra gitti kırım'ı aldı, şimdi de ukrayna'yı işgal ediyor.
yarın belki de sıra litvanya, letonya ve estonya'da...
yanıbaşımızda dev bir diktatörlükle başbaşa kalacak olan yine biziz.
işte ukrayna'nın hali ortada.
ne vaatler verdiler adamlara, destek sözü verdiler, yukarıda yazdığım gibi birkaç silah ve mühimmat verdiler ama ukrayna şu an yangın yeri iken, tek bir nato unsuru harekete geçmiş değil.
bu arada rusya'nın işgalini haklı görenler de var sosyal medyada...
ukrayna bağımsız, egemen bir devlet değil mi?
topraklarına kimi sokacağına kendisi karar verir, rusya'nın da buna karışmaya hakkı yok.
kaldı ki ukrayna-nato yakınlaşması, rusların kırım'ı işgali ile birlikte başladı.
ne yapsın adamlar?
yanıbaşlarındaki dev rusya ne istiyorsa he mi desinler?
rusya'nın ukrayna'yı işgalinde nato, kağıttan kaplan olduğunu gösterip sınıfta kalmıştır.
bugün nato ukrayna'yı verirse, yarın rusya'nın başka taleplerine de boyun eğmekten başka çaresi kalmayacaktır.
nato bugün güvenini, itibarını, namusunu kaybetmiştir...
batı yanlısı, medeniyetten yana tavır alan bir ülke, bir diktatör tarafından, işgalci bir emperyalist güç tarafından yok ediliyor, yutuluyor.
ve buna sebep olan nato ortada yok...
ekonomik yaptırım uygulayacaklarmış rusya'ya.
yapıp yaptıkları bu kadar...
peki o halde biz neden hala nato'dayız?
ruslar bizim tarihi düşmanımız.
osmanlı devleti'nin zayıflayıp yıkılmasının ana nedeni ruslar değil mi?
biz rus tehdidine istinaden nato'ya dahil olmadık mı?
demek ki bugün ukrayna'nın başına gelen, yarın bir gün bizim de başımıza gelebilir.
hatta birkaç yıl önce geldi de...
bakınız, akp tarafından rus uçağı düşürüldüğünde nato ne yaptı?
türkiye'de konuşlu bulunan patriot hava savunma sistemlerini çekerek türkiye'yı rusya'ya karşı yalnız bıraktı.
aynı şekilde ukrayna'ya gösteriş için birkaç silah ve mühimmat göndererek ukrayna'yı rusya'nın önüne attılar.
o halde nato'nun varlığının ne anlamı var?
rusya dün gürcistan'ı vurdu, sonra gitti kırım'ı aldı, şimdi de ukrayna'yı işgal ediyor.
yarın belki de sıra litvanya, letonya ve estonya'da...
yanıbaşımızda dev bir diktatörlükle başbaşa kalacak olan yine biziz.
işte ukrayna'nın hali ortada.
ne vaatler verdiler adamlara, destek sözü verdiler, yukarıda yazdığım gibi birkaç silah ve mühimmat verdiler ama ukrayna şu an yangın yeri iken, tek bir nato unsuru harekete geçmiş değil.
bu arada rusya'nın işgalini haklı görenler de var sosyal medyada...
ukrayna bağımsız, egemen bir devlet değil mi?
topraklarına kimi sokacağına kendisi karar verir, rusya'nın da buna karışmaya hakkı yok.
kaldı ki ukrayna-nato yakınlaşması, rusların kırım'ı işgali ile birlikte başladı.
ne yapsın adamlar?
yanıbaşlarındaki dev rusya ne istiyorsa he mi desinler?
rusya'nın ukrayna'yı işgalinde nato, kağıttan kaplan olduğunu gösterip sınıfta kalmıştır.
bugün nato ukrayna'yı verirse, yarın rusya'nın başka taleplerine de boyun eğmekten başka çaresi kalmayacaktır.
nato bugün güvenini, itibarını, namusunu kaybetmiştir...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar