Sana selam vermek için illa arkadaş mı olmamız gerekiyor güzel insan.
Surekli entrylerimi oylayan hanım kızımız.
Pek naif bi nicke sahip yazar.
Böyle çıtkırıldım bişey sanki. Her Neyse o şekilde kalmaya devam etsin. Yakışıyor zira.
iyi yazmalar.
bugün birkaç kere artı oylayan yazardır.
insanlarla ortak paydada olduğunuzu bilmek güzel.
keyifli de yazıyor, tavsiye ederim.
Keyifli bir yazarımız. Okuyarak oyladığını düşünüyorum.

Iyi yazmalar.
Varlığını açık oylayarak hep hissettiren yazar.

Sevgiler..
Açık eksi oy.
görsel
açık oyluyor..

peki o zaman..

birisi..
Açık eksileyen tatlış.
Bir hafta içinde dört kere açık eksileyen yazar.
Hayırdır diyorum, iyi yazmalar.
Ooo abazan ahali toplanmış yine.
Hayırlı yürümeler...
Salamı o yiyorsa msd(monosodyum glutamat) karmin gibi hatırlatmalar yapabilirim sağlıklı bir besin değil.

Yine de afiyet olsun.
kendisine yürüyen sayısı, toplam yazar sayısından fazla olan yazar. bazılarına ışınlanırken denk gelmek mümkün.
https://galeri.uludagsozl...r/anın-görüntüsü-1214199/

sağlam beslenen, kendine iyi bakan bir yazar.
ara sıra açık yalayan yazar. bi de yemek resimleri paylașarak karnımı acıktırıyor.

edit: oylayan.
Ben seviyorum bu kızı. Entrylerini okuyorum pozitif énerji veriyor. iyi bir yazar. Sözlükteki gereksizler gibi değil yani. Aynen devam nalu!..
herkesin salam yediği için şaşırdığı yazar. yok artık ya nasıl salam yiyor? şaka yapıyorsunuz.
ilk çağrışım olarak kulağa şili'li futbolcu gibi gelen ulu sözlük insanı.
Seviyom gız seni.
gelişini görselimi açık oylamasından tanıdığım yazar.
bazen sohbet etmesek bile oylamaları ile tebessüm ettiren yazar.

ellerin zeval görmesin gız.
Tarafınca açık oylandığım yazar.
https://m.uludagsozluk.com/e/34610213/

o kör bıçakla o yumurtayı keserken hiç mi acımadın sayın nalu hanımefendi? resmen işkence etmişsin.
Tersten okuyunca ulan oluyor.
© copyright 2005 - 2026