bugün

ağza alındığında şeker gibi emerek tadı gelen meyve kurusu.
Ben bunu seveceğimi hiç düşünmemiştim ama yeni bağımlılığım oldu. Baya güzel. Yani yapay şeker var mı içinde emin değilim fakat sağlıklı sayılabilir bir atıştırmalık seçeneği yine de. *
Tadını merak ettiğim bir şey.
görsel
© copyright 2005 - 2026