bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı7
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- toplu taşıma aracı2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- devşirmelik makamı13
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- tarot falına inanan salak8
- 0 0 75
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- su içmekten göbeğin çıkması2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- biz arap değiliz biz türk üz8
- tekerlek kaşar4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- frenkler2
- yaz aşkı bulamamak2
- 2026 dünya kupası15
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
4.nesil yazar hoşgelmiş, sefalar getirmiş.
(bkz: muse)
taptaze bir yazar. hoşgelmiş.
ne zaman geldi haberimiz bile olmadı ama hosgelmiş 4. nesil yazarlarımızdan biri. nickinden de belli olduğu üzere müziğe ne kadar fazla içtenlikle bağlı olduğunu gösteren yazar arkadaşımız.
radyo çetesinin yeni üyesi yazar. çok popüler olacak, çok.. *
annesini sözlüğe şikayet eden yazar... *
(bkz: alfred de musset)
niye geldin sorusuna -bir anneme bakıp çıkıcam- diyen yazardır.*
ablamızın kızı bizim de kızımızdır. yok olmadı arkadaşımızdır. hoş gelmiş. *
hoşgelmiş yazarımızdır. yeğenimiz, canımızdır.
ablamızın kızıdır, yanlış yapanın vay haline.
müzisyen kişilik. son zirve münasebeti sayesinde kendisi ile tanışılmış pek bir memnun olunmuştur. aynı kibarlık, aynı zerafet, aynı güzellik...
(bkz: şıp demiş burnundan düşümüş)
(bkz: şıp demiş burnundan düşümüş)
zirvede göremediğim yazardır kendisi.. kimsin sen?
edit: zirve boyunca karşında oturan yazarın nickini öğrenememe durumu sonucunda kendimi mal gibi hissetmişimdir. kendilerinden özür dilemekteyimdir.
(bkz: özrü kabahatinden büyük olmak)
edit: zirve boyunca karşında oturan yazarın nickini öğrenememe durumu sonucunda kendimi mal gibi hissetmişimdir. kendilerinden özür dilemekteyimdir.
(bkz: özrü kabahatinden büyük olmak)
kalbi kırık bir yazar. her zamanki gibi bunun da nedenini söyleyemiyor. sadece kalbi kırık işte...ve buralardan gidesi var *
güzel ablamın kızı, kardeşimiz yazar. gitmek yok, çıkışlar durduruldu kişisi. *
Puccini'nin La Bohem, adlı operasında, hafifmeşrep kadın rolünün adıdır. Baş kadın, mimi'nin arkadaşıdır. Musette'in çok güzel bir aryası vardır, Quando m'en vo. Bu arya, La Bohem'in en güzel ve en çok bilinen soprano aryalarındandır.
O kadar da önemli değildir bırakıp gitmeler,
arkalarında doldurulması
mümkün olmayan boşluklar bırakılmasaydı eger.
Dayanılması o kadar da zor değildir, büyük ayrılıklar bile,
en güzel yerde başlatılsaydı eger.
Utanılacak bir şey değildir ağlamak,
yürekten süzülüp geliyorsa gözyaşı eger.
Yüz kızartıcı bir suç değildir hırsızlık,
çalınan birinin kalbiyse eğer.
Korkulacak bir yanı yoktur aşkların,
insan bütün derilerden soyunabilseydi eger.
O kadar da yürek burkmazdı alışılmış bir ses,
hiçbir zaman duyulmasaydı eger.
Daha çabuk unuturdu belki su sızdırmayan sarılmalar,
kara sevdayla sarıp sarmalanmasalardı egerr.
Belirsizliğe yelken açardı iri ela gözler zamanla,
öylesine delice bakmasalardı eger.
Çabuk unutulurdu ıslak bir öpücüğün yakıcı tadı belki de
kalp, göğüs kafesine o kadar yüklenmeseydi eger.
Yerini başka şeyler alabilirdi uzun gece sohbetlerinin,
son sigara yudum yudum paylaşılmasaydı eger.
Düşlere bile kar yağmazdı hiçbir zaman,
meydan savaşlarında korkular, aşkı ağır yaralamasaydı eger.
Su gibi akıp geçerdi hiç geçmeyecekmiş gibi duran zaman,
beklemeye değecek olan gelecekse sonunda eger.
Rengi bile solardı düşlerdeki saçların zamanla,
tanımsız kokuları yastıklara yapışıp kalmasaydı eger.
O büyük, o görkemli son, ölüm bile anlamını yitirirdi,
yaşanılası her şey yaşanmış olsaydı eger.
O kadar da çekilmez olmazdı yalnızlıklar,
son umut ışığı da sönmemiş olsaydı eger.
Bu kadar da ısıtmazdı belki de bahar güneşleri,
her kaybedişin ardından hayat yeniden başlamasaydı eger.
Kahvaltıdan da önce sigaraya sarılmak şart olmazdı belki de,
dev bir özlem dalgası meydan okumasaydı eger.
Anılarda kalırdı belki de zamanla ince bel,
namussuz çay bile ince belli bardaktan verilmeseydi eger.
Uykusuzluklar yıkıp geçmezdi, kısacık kestirmelerin ardından,
dokunulası ipek ten bir o kadar uzakta olmasaydı eger.
Issız bir yuva bile cennete dönüşebilirdi belki de,
sıcak bir gülüşle ısıtılsaydı eger.
Yoksul düşmezdi yıllanmış şarap tadındaki şiirler böylesine,
kulağına okunacak biri olsaydı eger.
inanmak mümkün olmazdı her aşkın bağrında bir ayrılık gizlendiğine belki de,
kartvizitinde 'onca ayrılığın birinci dereceden failidir' denmeseydi eger.
Gerçekten boynunu bükmezdi papatyalar,
ihanetinden onlar da payını almasaydı eger.
Issızlığa teslim olmazdı sahiller,
Kendi belirsiz sahillerinde amaçsız gezintilerle avunmaya kalkmamış olsaydın eger.
Sen gittikten sonra yalnız kalacağım.
Yalnız kalmaktan korkmuyorum da,
ya canım ellerini tutmak isterse...
Evet Sevgili,
Kim özlerdi avuç içlerinin ter kokusunu,
kim uzanmak isterdi ince parmaklarına,
mazilerinde görkemli bir yaşanmışlığa tanıklık etmiş olmasalardı eger!!
arkalarında doldurulması
mümkün olmayan boşluklar bırakılmasaydı eger.
Dayanılması o kadar da zor değildir, büyük ayrılıklar bile,
en güzel yerde başlatılsaydı eger.
Utanılacak bir şey değildir ağlamak,
yürekten süzülüp geliyorsa gözyaşı eger.
Yüz kızartıcı bir suç değildir hırsızlık,
çalınan birinin kalbiyse eğer.
Korkulacak bir yanı yoktur aşkların,
insan bütün derilerden soyunabilseydi eger.
O kadar da yürek burkmazdı alışılmış bir ses,
hiçbir zaman duyulmasaydı eger.
Daha çabuk unuturdu belki su sızdırmayan sarılmalar,
kara sevdayla sarıp sarmalanmasalardı egerr.
Belirsizliğe yelken açardı iri ela gözler zamanla,
öylesine delice bakmasalardı eger.
Çabuk unutulurdu ıslak bir öpücüğün yakıcı tadı belki de
kalp, göğüs kafesine o kadar yüklenmeseydi eger.
Yerini başka şeyler alabilirdi uzun gece sohbetlerinin,
son sigara yudum yudum paylaşılmasaydı eger.
Düşlere bile kar yağmazdı hiçbir zaman,
meydan savaşlarında korkular, aşkı ağır yaralamasaydı eger.
Su gibi akıp geçerdi hiç geçmeyecekmiş gibi duran zaman,
beklemeye değecek olan gelecekse sonunda eger.
Rengi bile solardı düşlerdeki saçların zamanla,
tanımsız kokuları yastıklara yapışıp kalmasaydı eger.
O büyük, o görkemli son, ölüm bile anlamını yitirirdi,
yaşanılası her şey yaşanmış olsaydı eger.
O kadar da çekilmez olmazdı yalnızlıklar,
son umut ışığı da sönmemiş olsaydı eger.
Bu kadar da ısıtmazdı belki de bahar güneşleri,
her kaybedişin ardından hayat yeniden başlamasaydı eger.
Kahvaltıdan da önce sigaraya sarılmak şart olmazdı belki de,
dev bir özlem dalgası meydan okumasaydı eger.
Anılarda kalırdı belki de zamanla ince bel,
namussuz çay bile ince belli bardaktan verilmeseydi eger.
Uykusuzluklar yıkıp geçmezdi, kısacık kestirmelerin ardından,
dokunulası ipek ten bir o kadar uzakta olmasaydı eger.
Issız bir yuva bile cennete dönüşebilirdi belki de,
sıcak bir gülüşle ısıtılsaydı eger.
Yoksul düşmezdi yıllanmış şarap tadındaki şiirler böylesine,
kulağına okunacak biri olsaydı eger.
inanmak mümkün olmazdı her aşkın bağrında bir ayrılık gizlendiğine belki de,
kartvizitinde 'onca ayrılığın birinci dereceden failidir' denmeseydi eger.
Gerçekten boynunu bükmezdi papatyalar,
ihanetinden onlar da payını almasaydı eger.
Issızlığa teslim olmazdı sahiller,
Kendi belirsiz sahillerinde amaçsız gezintilerle avunmaya kalkmamış olsaydın eger.
Sen gittikten sonra yalnız kalacağım.
Yalnız kalmaktan korkmuyorum da,
ya canım ellerini tutmak isterse...
Evet Sevgili,
Kim özlerdi avuç içlerinin ter kokusunu,
kim uzanmak isterdi ince parmaklarına,
mazilerinde görkemli bir yaşanmışlığa tanıklık etmiş olmasalardı eger!!
ağa kızı geLmiş.. açın yoLLArı, çaLın davuLLArı, zurnaLarı, kesin koyunLarı.. bugün eğLence var zira.. heee heeeeyyytttt..
tanım: şeker gibi yazar.. otur yanına sabah'a kadar muhabbet et.. sonra kaLkmaya çaLışsın tut koLunda "gitme yaaa" de.. işte öyLe bir şey.. *
tanım: şeker gibi yazar.. otur yanına sabah'a kadar muhabbet et.. sonra kaLkmaya çaLışsın tut koLunda "gitme yaaa" de.. işte öyLe bir şey.. *
kankam olur kendileri. sonunda geri dönen yazar. tekrardan hoşgelmiş.
efendim delilik belirtileri olan yazardır kendileri. bir ara sözlükte ne kadar deli yazar olduğunu anlamamız için yaptığımız muhabbetlere ortak olmuş delilerden. ha birde bırakıp gitmiş geri dönmek için yalvaran yazar lazımmış o da zirveye gelmiş. ee bizde üzerimize düşeni yapıp yalvar yakar, ayaklarına kapandık geri dönmüşler efendim.. hoş gelmişler...
(bkz: bıcır insan) kendisi ile sohbet oldukça zevkli olmuştur. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar