bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu5
- sözlükteki gizli düşmanım8
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- her insanın bir cini olması7
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- içtim şarabı13
- japonya7
- hayalet gibi bir insan olmak2
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- çift katlı otobüs2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- insan olmaya ceyrek kala3
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- rakı sevmemek6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bazen şık bazen relax mod2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hanımefendi2
- kemalist dünya24
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- aşk5
- ai analiz2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- hayattaki şans seviyeniz4
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- yalaka2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
hiç birşey olmasın sırf o solistin* sesi için dinlenebilen harika grup...
solisti ara sıra christian bale'i andırmaktadır. -değil mi?
başarılı ingiliz rock grubudur.Muscle museum, unintended ve hysteria dinlemesi ayrı tat veren şarkılardır.
twilight eclipse filminin soundtrackında Neutron Star Collision (Love is Forever) adlı şarkısıyla yer alan şahane grup. klibin önümüzdeki günlere albümün ise haziranda piyasaya çıkması planlanıyor.
ing. ilham perisi
'plug in baby' şarkısıyla gönlümdeki yeri farklı olan müzik grubu.
şans eseri twilight fiLminde beyzboL sahnesinde supermassive black hole şarkısını duyduğum şarkının introsuna aşık oLduğum gruptur. hayranları olmamakla birlikte kendilerine özgü bir müzik yaptıkları bie gerçektir. dinlenebilir ama kanımca herkese tavsiye edilmez *
not: twilight fiLmini iLk çıktığı dönemLerde yeni fiLm oLduğu için izLemiştim, twilight fiLmi hayranLarı(!) iLe uzaktan yakından aLakam yoktur *
not: twilight fiLmini iLk çıktığı dönemLerde yeni fiLm oLduğu için izLemiştim, twilight fiLmi hayranLarı(!) iLe uzaktan yakından aLakam yoktur *
rock grubudur.
kendileri yaptıkları müziği "insanlardaki uçma korkusunu yok etmek amaçlı müzik" şeklinde tanımlamıştır.
her şarkısı ayrı bir güzeldir, klipleri de enteresandır, seyirliktir iyidir hoştur.
tadımlık;
https://www.youtube.com/watch?v=3dm_5qWWDV8 ayrıca bu benim favorimdir.
http://www.youtube.com/watch?v=R8OOWcsFj0U
kendileri yaptıkları müziği "insanlardaki uçma korkusunu yok etmek amaçlı müzik" şeklinde tanımlamıştır.
her şarkısı ayrı bir güzeldir, klipleri de enteresandır, seyirliktir iyidir hoştur.
tadımlık;
https://www.youtube.com/watch?v=3dm_5qWWDV8 ayrıca bu benim favorimdir.
http://www.youtube.com/watch?v=R8OOWcsFj0U
ingilizlerden beklenmeyecek derecede enfes bir gruptur. (bkz: ingiliz düşmanlığı)
(bkz: recess)
(bkz: the groove)
(bkz: plug in baby)
(bkz: new born)
(bkz: recess)
(bkz: the groove)
(bkz: plug in baby)
(bkz: new born)
şu an pink floyd,radiohead neyse bundan 40 yıl sonra onların yerini alacağını düşündüğüm müzik grubu.
(bkz: supermassive black hole)
matt bellamy'nin aksanına öle öle dinlediğim şahane grup. adamlar işi biliyor.
uzun süre linkin park dinleyip hafif sıkıldıktan sonra korn a geçiş yapan bünyenin az biraz dinginleşmek istemesi üzerine kendisini kolları arasına attığı ve durumdan fazlasıyla hoşnut olmasını sağlayan grup. * (bkz: pek sevişiriz)
ghost rider da atla motorla düşman avlamaya giderken çalan knights of cydonia şarkısı çok yerinde olmuştur.
radiohead dinlemeyi marifet sayanların, radiohead'le adının anılmasından rahatsızlık duydukları grupmuş.
nedense radiohead'ın über,aşmış bir grup, bu grubu dinleyen insanların da kaliteli insanlar! olduğu gibi bir intiba var. özellikle türkiye'de çok yaygın bu.
radiohead'in yaptığu müzik, şarkılar kötü demiyorum ama o kadar abartılacak bir yanının da olduğunu sanmıyorum.
şahsen bana muse mu radiohead mi dersen, on kere muse derim.
nedense radiohead'ın über,aşmış bir grup, bu grubu dinleyen insanların da kaliteli insanlar! olduğu gibi bir intiba var. özellikle türkiye'de çok yaygın bu.
radiohead'in yaptığu müzik, şarkılar kötü demiyorum ama o kadar abartılacak bir yanının da olduğunu sanmıyorum.
şahsen bana muse mu radiohead mi dersen, on kere muse derim.
bu grubun adının radioheadle beraber anılmasının yasaklanmasını istiyorum. tartışılan konuşulan platformun özelliği önemli değil. yeter ki aynı cümleler ve paragraflar içinde geçmesin ikisi. sıkıldım bıktım, dünkü çocukların, bugünkü twilightçıların daha ispatlayacak çok şeyi var... matt bellamy nin yetenekleri hariç tabii ki.
dinlediğim her şarkılarında işte en sevdiğim şarkıları bu dediğim bir türlü hangi şarkılarını en çok sevdiğimi anlayamadığım beni benden alan uzak diyarlara götüren grup.
lise yıllarımdan beri dinlediğim müzik grubu. fakat son 2 albümü eski tadını vermiyor doğrusu.
tüm ergenlerin baştacı ettiği vasat grup.
twilight'ın en nefes kesici sahnesi olan vampirlerin beyzbol maçında, alice'in müthiş atışlarına eşlik eden supermassive blackhole şarkısının sahibi gruptur.
Son Albümleri Resistance olan ve Mükemmel sıfatının uygun düşeceği çok nadir gruplardan birisi.
supermassive black hole ile genç kızların da beğenisini kazandı. ama o beğeni supermassive black hole ile sınırlı kaldı. yazık oldu grubun diğer güzel parçalarına.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar