bugün

on ikinci nesil yazar.
ilk intibam olumsuz olsa da takip edip gözlemledikten sonra daha net bir izlenim edineceğim yazar.
(#41819906) çöp
takip edemeden silik yedi ejehehe.
Feci sempatik ve naif yazar.
iyi geçindiğimizi düşünmeme, kendisini övmeme rağmen bana ihanet etmiş yazar.
kendisini donuz listeme ekler, haklı olarak ne kadar kırıldığımı belirtmek isterim.
çok üzdün beni.
bana kimseye kolay kolay güvenmemek konusunda önemli bir hatırlatma yaptığı için de ayrıca teşekkür etmek istediğim, haklı olarak kırıldığım yazar. mutlu ama uzak olsun.
kötü bir şey demedim neden her şeye alınıyorsun?
alındıysan özür dilerim siliyorum hemen.
Hatası kesinken yanıt vermesinin ve desteklenmesinin yanlış olduğu tartışılamayacak yazar. Hem mutlu hem de uzak olsun. Huzur verici…
beni okumak istemiyorsa donuz listesine ekleyebilecek yazar. saygı duyarım.
sözlükte kendi halinde yazan gariban yazar..
garibanlık biter mi be abi..
sen anlat dinlerim bende pek bir şey yok.
Ankara/sincan
özelden yaz boşver.
© copyright 2005 - 2026