bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- king is back5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- pandela3
- yugoslavya kızları4
- breko brek kara kuş2
- mor semsiyeli yabanci5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- vatandaş halinden memnun2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- deniz baykal7
- hayatını kaybetmek3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- durduk yere ağlamak3
- angie abdalla2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- göte giren şemsiye4
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- dişarıya şortla çıkmak2
- ciguli kral7
- saraca finch house7
- günün şiiri8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
basrolde george clooney nin oynadigi, bir avukatin dususunu anlatan film.
yönetmenliğini tony gilroy un yaptığı film.
filmde george clooney e tom wilkinson, tilda swinton ve sydney pollack eşlik ediyorlar...
yapımcı sydney pollack. tabi steven soderbergh i unutmayalım. diğer yapımcı da o. hem george olur da steven olmaz mı?
filmde george clooney e tom wilkinson, tilda swinton ve sydney pollack eşlik ediyorlar...
yapımcı sydney pollack. tabi steven soderbergh i unutmayalım. diğer yapımcı da o. hem george olur da steven olmaz mı?
ilk yarisinda ara ara uyukladigim, ikinci yarisinda olaylarin hizlanmasiyla biraz olsun heyecan yakaladigim, senaryosu oldukca agir olan film.. filmden en cok aklimda kalan $ey, michael clayton'in o guzelim mercedes S550'sinin patlamasi.
ama ne olursa olsun, sevdicekle gidilen ilk film oldugundan yeri hep ayri kalicak..
ama ne olursa olsun, sevdicekle gidilen ilk film oldugundan yeri hep ayri kalicak..
80. oscar ödül töreninde avcunu yalamamış, tilda swinton'a en iyi yardımcı kadın oyuncu ödülü kazandırmış vasat film.
sadece uyku problemi çeken kişilerin izlemesi gereken film. çok güzel uyutmayı başarıyor.
insanın kafasını bulandıran sadece son dakikalarında muradınıza erebildiginiz bi film.
7 dalda oskar a aday gösterilmesi de tam bir muamma.
george clooney için katlanılabilir.
7 dalda oskar a aday gösterilmesi de tam bir muamma.
george clooney için katlanılabilir.
(bkz: clara clayton)
abartılmamış aksiyon sahnelerine ve gerçekçi bir anlatıma sahip belki çok mükemel değil ama yüksek beklentilerle izlenmediktan sonra keyif verecek bir amerikan filmi.ayrıca filmin son bölümünü başında göstermesiyle rezarvuar köpeklerini anımsatmıştır.
çok klasik bir film olmuş. yavaş tempoyla ilerleyen ve esas kahramanın bir oyunuyla (beklendiği gibi) biten film. izlemek için pek de neden yok.
clayton, new york'un en buyuk hukuk firmalarindan birinde "sorun cozucu" olarak calismaktadir. bosanma, basarisiz bir is kurma girisimi ve kumar aliskanligi yuzunden dag gibi bir borcla basbasa kalmis ve bu durum onu sirketine daha da bagli bir hale getirmistir. kimsenin beklemedigi bir anda tersine donen bir isi kurtarma gorevi verilen clayton kariyerinin hatta hayatinin en buyuk davasinin ustesinden gelmek zorunda kalacaktir.
imdb de nasıl 7.7 puan aldığını anlayamadığım 45 dakikada çekilecek senaryosuyla vasat bi film.
olmamış filmdir. yorum yazmamayı düşündüm önce. lan dedim, imdb 7.7 diyorsa vardır bir hikmeti, demek ki ben anlamadım dedim lakin sonradan yapım yılını düşününce imdb değerlendirmesinin dikkate alınmaması gerektiğini, yeni neslin(yeni üyelerin aynı zamanda) oto boka 10 puan verdiğini hatırladım. bir iki de yorum okuyup yalnız olmadığımı görünce yazmaya karar verdim.
oyunculuklara lafım yok, ancak onun dışında övülebilecek tek şey yok. 60-70 dakika boyunca hiçbir şey anlamadığınız diyaloglar, entrikalar izliyorsunuz ve tüm bunlar, çok düşük bir tempoda olduğundan iyice sıkıcı bir hal alıyor. son 20-30 dakikada ise filmin neden çekildiğini anlıyorsunuz. yani 15 dakikalık kısa film yapsalar da olurmuş aslında.
oyunculuklara lafım yok, ancak onun dışında övülebilecek tek şey yok. 60-70 dakika boyunca hiçbir şey anlamadığınız diyaloglar, entrikalar izliyorsunuz ve tüm bunlar, çok düşük bir tempoda olduğundan iyice sıkıcı bir hal alıyor. son 20-30 dakikada ise filmin neden çekildiğini anlıyorsunuz. yani 15 dakikalık kısa film yapsalar da olurmuş aslında.
öncelikle filmin hikayesi basit üstüne üstlük basit olmasına rağmen sıradan ve sıkıcı birde konu çok klişe olunca-büyük şirketlerin halka zararlarıyla mücadele eden ikilemdeki kahraman konusu artık türk dizilerinde bile gırla var-
tüm bunlara rağmen film oyuncuların karakterlerini ve olayı o kadar gerçekçi ve içten analiz ediyor ki hikayesi sizi hem derinden etkiliyor hem de düşündürmeye sevk ediyor. filmde herkes aynı hayattaki gibi iyiyle kötü arasında bir seçim yapmak zorunda hiç kimse bütünüyle ne çok iyi ne de çok kötü sadece insan ama ne kadar ironiktir ki bu karar verme sürecinde en mantıklı kararı veren bir 'deli' oluyor.
hem adalet sistemini arayanlar hem de insanoğlunu biraz daha anlayayım derdi olanlar için izlenilesi bi film.
tüm bunlara rağmen film oyuncuların karakterlerini ve olayı o kadar gerçekçi ve içten analiz ediyor ki hikayesi sizi hem derinden etkiliyor hem de düşündürmeye sevk ediyor. filmde herkes aynı hayattaki gibi iyiyle kötü arasında bir seçim yapmak zorunda hiç kimse bütünüyle ne çok iyi ne de çok kötü sadece insan ama ne kadar ironiktir ki bu karar verme sürecinde en mantıklı kararı veren bir 'deli' oluyor.
hem adalet sistemini arayanlar hem de insanoğlunu biraz daha anlayayım derdi olanlar için izlenilesi bi film.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar