bugün

Komik olduğunu düşünüyor ama değil.
kendini küfürsüz ifade edemeyen ruhsal ve psikolojik sıkıntıları olduğunu düşündüğüm öylesine bir yazar. kendisiyle sadece çarşaflı kadınlar evlenecektir.
patron çıldırmış olabilir. olmayabilir de.
Demek başkasını seri favlıyor. Hm.
Hayır senin seri fav yapman bile olası gelmiyor. Sen cool birisin. Neyse. Umarım ikiniz de erkek değilsiniz. O daha kötü.
koç olduğu için hava atmayı seven yazar.
iyi bir yazar abiye benziyor.
-
+
-
+
Khb: iticisin ona yürüyorsun ama umrumda değilsin!!!!
Alınma ama telefona gelen şifre gibi nick’in var.
Milli gençlik konseyi sekreteri demekmiş.

Yeni öğrendim. Evet.
ağlama ağlama.
üç gün kaldı bayrama.
sözlükte faşistçilik oynarken bir yandan da sözlükteki bağyanlara yürüyen yazarımsı.

https://www.uludagsozluk.com/e/45268978/
12. Nesil silik. Sebebi neydi ki be.
Gittiğine üzüldüğüm birisi. Entryleri de silinmiş. Acaba modun biri mi silik etti, yoksa kendisi mi hesabını sildirdi?
(bkz: Mavi gözlü kızların gözü yaşlı)
Hesabı kendi sildiyse kaçıp gitmiştir. Modlar sildiyse faşistliğinin kurbanı olmuştur.
Entryleriylen beraber gitmiş. Kendisini anıyorum. Bayan fanları kudurmadan gideyim.
mgks sen misin?
çok yiğit ve delikanlı bir zattı.
nerede şimdi kim bilir....
öpüyorum seni yanaklarından.
© copyright 2005 - 2026