bugün

Evet sözlüğün genç fenerbahçeliler'i. Mesut özil geldi güldük eğlendik şimdi pamuk eller cebe bakalım.

Cep telefonu alıyoruz, Şampiyon cimbom yazıp 1907'ye gönderiyoruz. Yok öyle 3 kuruşa 5 köfte. Hadin afiyetle..
(bkz: keriz ol)
yaz 1907 ye yolla .
görsel
Mesut ol kampanyası hangi kanalda, var mı bir organizyon? bu kampanya ile cepten bir sms bedeli 10 telem cıkacakmış cok mu be ya cocukluk askımıza, boyle de saflık derecesinde bonkor ve iyi niyetliyim iste konu fener olunca.
ne güzel umutlarımız vardı. mesut olamadık. trabzonspor yine geçirdi.
gel beraber mesut olalım. evd.
görsel
© copyright 2005 - 2026