bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet42
- mor semsiyeli yabanci3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- frt2
- göte giren şemsiye4
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- durduk yere ağlamak2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- japonya8
- 19 yaşında kızla yatmak14
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- gana3
- hırvatistan5
- kadir inanır'ın vefatı7
- ingiltere3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- fransa5
- senegal3
- avusturya2
- norveç3
- saraca finch house7
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- mısır3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- belçika4
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- isveç2
- hollanda2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
nesildaş yazar kardeşim. muhteşem bir kalbi var. çok iyi bir insan. harika bir yazar. adam gibi adam sözcüğünün ete kemiğe bürünmüş halidir kendisi. yazmaya devam kardeşim. seviliyorsun. bayramın mübarek olsun bu arada kardeşim.
iyi bir yazar.
Tekrar söylüyorum adamdır kendisi adam gibi adam.
sözlükte yazan kaliteli yazarlardandir. yazdigi entrylerin ışığı trollerin karanliginda kayboluyor olsa da yazmayi birakmamasini dilerim.
Meczup kul
kimbilir kimin feyki.
kimbilir kimin feyki.
Adamlığın, bilginin, iyiliğin, nazikliğin vücut bulmuş halidir. muhteşem yazılar yazıyor. ve kendisi Sözlüğün en kaliteli ve en kültürlü yazarlarındandır.
iyi yazmalar yakışıklı.
iyi yazmalar yakışıklı.
bugün sol fameye hep sevdiklerim geliyor.
ne güzel bir gün.
ne güzel bir gün.
bazı çok doğru tespitleri olan (bkz: harf inkılabı geçmiş ile bağları kopardı yalanı/#34257859) yazardır.
görüleceği üzere, kendi geçmişiyle bağını koparan osmanlı idi yetersiz eğitim sistemi sebebiyle. nitekim bu hususa ilber ortaylı da değinmişti.
felsefe üzerinden yaptığı ateizm eleştirilerine gelince.... felsefe, genel kültür kapsamındaki üstünkörü bilgilerim dışında, ilgi ve bilgi alanım içindeki bir konu değildir. fakat şu hususa dikkat çekmek isterim: mevzu ne olursa olsun, velev ki kuantum fiziği olsun, maksat anlaşılır bir mesaj vermekse, konuyla ilgisi olmayan insanlara anlatmanın bir yolu vardır. bu arkadaşın felsefe konusunda yazdıklarına bakınca aşırı felsefi teknik terimler kullandığını görüyorum. durum böyle olunca aklıma hezeyanlarını teknik terime boğup, nimettenmiş gibi yutturmaya çalışan tipler geliyor. tabi elimde yeterli delil olmadan bu yazarın söz konusu tiplerden olduğunu iddia edemem.
şu (bkz: tanrının yokluğu kanıtlanabilir) mevzuya anlaşılır bir yorum yaparsa ve "tanrı varsa bile peygamber göndermek, yarattıklarının işlerine karışmak gibi bir arzusu olduğu nereden malum?" sorusuna bir yanıt verebilirse faydalı olur.
görüleceği üzere, kendi geçmişiyle bağını koparan osmanlı idi yetersiz eğitim sistemi sebebiyle. nitekim bu hususa ilber ortaylı da değinmişti.
felsefe üzerinden yaptığı ateizm eleştirilerine gelince.... felsefe, genel kültür kapsamındaki üstünkörü bilgilerim dışında, ilgi ve bilgi alanım içindeki bir konu değildir. fakat şu hususa dikkat çekmek isterim: mevzu ne olursa olsun, velev ki kuantum fiziği olsun, maksat anlaşılır bir mesaj vermekse, konuyla ilgisi olmayan insanlara anlatmanın bir yolu vardır. bu arkadaşın felsefe konusunda yazdıklarına bakınca aşırı felsefi teknik terimler kullandığını görüyorum. durum böyle olunca aklıma hezeyanlarını teknik terime boğup, nimettenmiş gibi yutturmaya çalışan tipler geliyor. tabi elimde yeterli delil olmadan bu yazarın söz konusu tiplerden olduğunu iddia edemem.
şu (bkz: tanrının yokluğu kanıtlanabilir) mevzuya anlaşılır bir yorum yaparsa ve "tanrı varsa bile peygamber göndermek, yarattıklarının işlerine karışmak gibi bir arzusu olduğu nereden malum?" sorusuna bir yanıt verebilirse faydalı olur.
Neden silik???
Hıydaaaa Nasıl silik oldun?
Daha beraber kitap okuyup yaşlanacaktık.
Gözlük numaralarımız bizimle birlikte ilerleyecekti.
Umarım tekrar döner.
Daha beraber kitap okuyup yaşlanacaktık.
Gözlük numaralarımız bizimle birlikte ilerleyecekti.
Umarım tekrar döner.
içimi burktu gerçekten, evet dostlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar