bugün

sözlükteki kadın/kız yazarlardan birtanesidir. nesildaşımdır,hoşgelmiştir. * * *

aylardan sonra gelen edit: ulan mal, eksileyeceksen bari düzgün bir şeyi eksile.
hoşgelmişler. akıntıya kendini bırakması dileğiyle.
ayni devre yazardir. hosgelmistir!
hoş gelmiş antalyalı yazar.
bana ilk "hoşgeldin" diyen yazardır. misafirperverliği her zaman aklımın bir köşesinde kalacaktır *
yeni bir antalyalı yazar. hava durumu sevdalısı. tavsiyenizi dikkate alacağım sayın mağrul.*
akıllı bir çocuk olursa bir gün mutlaka şirinleri * görebilecek yazar. *
#12144108 yanlış anlamış yazardır. oysa relief böyle bir şeyi asla yapmak istemez. üstteki entryi okumamıştı bile. çok üzgün ve huzursuz. yazarın dedesine rahmetler diler.

ayrıca hemşerimdir de.
sol framede gördüğümde marul çeşidi sandığım yazar. hoş gelmiş.
sözlükteki yazarları sıkı takip eden, haklarında doğru tespitler edinip bunu uygun başlıklarda uygun şekilde kelimelere döken yazardır. hoş gelmiştir.
(bkz: #12152667) komik yazar efendim, ve aynı dertten müzdarip olduğumuz yazar.
(bkz: #12167199) bana bozulmuş yazardır. hoş sohpetini esprilerini özlediğim yazardır ayrıca. candır kısacası.
bana çok kızmış olsa gerek mesajlarıma cevap vermeyen yazar.
(bkz: #12169531) fena halde gaz verebilen yazardır. **
edit: nitekim başarılı olmuş yazardır da.
akşam akşam fena halde gülmeme sebebiyet veren 8. nesil yazar dost. sağol varol.
(bkz: #12254296) kesinlikle yalnız olmayan yazar. evet ben de o tam düşündüğün şeyi düşündüm. *
(bkz: #12254203) aynı zamanda komik yazar.
(#12272975) üzülmesine üzülmüş olduğum yazardır. bu kadar kafaya takmasına anlam veremediğim yazardır.
eriği hiç aramadığım için asla anlayamayacağım yazar. (#12273183)
(bkz: #12326781) o kadar yavaş yazmaktadır ki. normal şekilde mesaj atanları bile çok hızlı yazıyor sanmaktadır. *
edüthötütü: gelen kutumu renklendiren yazar. mesajlardan ziyade avatarındaki marul.*
(bkz: #12331881) işte bunu yazmayacaktın dediğim yazar.
şimdi üstüne yürümeye başlıyorum dediğim yazarr.
(#12326781) editlere dikkat. hızlı yaşa genç öl felsefesini benimsediğimi bilmeyen yazar. *
--spoiler--
noktalama işaretleri konusunda uyarılmasını istediğim yazar. adam akıllı kullansa iyi olucak
--spoiler--

denmiş ama biz noktalama işareti için değil; "olucak" kelimesi için uyaralım. "olucak" değil, "olacak" olacak. *
trakyalı mıdır, nedir? "marul"a onlardan başka "maaağrul", "bezelye"ye de "beezeeelye" diyen var mıdır ki? *
(#12332372) sevgili betimlemeleriyle beni benden almış, hislere tercüman olmuş yazardır.****
(bkz: #12064576) , (#12065319)
karma derecesi şirin baba olmuş yazar. şirinleri sevdiğimizden mütevellit mutluyuz efenim.
öncelikle yazarın görsellerine bakıp yazarı tanımak mümkünn *
not: eller benim değil efenim google sağolsun. gece gündüz erik fotolarına bakmaktayım efenim, söz konusu yazar kişisine uygun fotolar bulabilmek adına, google ile duygusal bir bağ oluştu aramızda, o değilde google küfür edecek dili olsa. *
- seviliyorsunuz efenim,saygılar...
© copyright 2005 - 2026