bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- olduğundan genç göstermek10
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- üniversite sınavına geç kalmak7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- 22 haziran 20262
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir gün ölecek olmak7
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 2026 dünya kupası14
- paris te son tango2
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- opel omega b2
- futbol12
- pornoyu bırakmak5
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- red bull2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- asosyal olmanın sebepleri7
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
altıncı nesil yazar. koştursun efenim sözlükte. *
olmasa da olur modelinden altıncı nesil sözlük yazarı.
fake yazar.
türkiye cumhuriyeti'nin kurucusunu sevmeyen yazar. muhtemelen ne yazıkki komünist yada dinci.
hiçbiri..sadece dikkat çekmeye çalışan bir troll. sallamayın.
taraf gazetesini seven yazardır. atatürk düşmanı ve taraf gazetesi seven. ohh çok şükür komünist değil liboşmuş.
(#8494190) trollük bu olsa gerek.
bas harfi a olan, ulusalcilarin tanrisindan nefret etmekteymis kendisi oyle yaziyor. aile bireylerinin ne kadarini taniyor su an merak ediyorum.
ayrica ben bir ulkenin kurucusundan nefret etsem, o ulkeyi terk ederim. cebinde bu ulkenin kimligini tasiyip, okullarinda egitim goren, cesitli sosyal hizmetlerinden faydalanan birisinin, neyse ya.
ayrica ben bir ulkenin kurucusundan nefret etsem, o ulkeyi terk ederim. cebinde bu ulkenin kimligini tasiyip, okullarinda egitim goren, cesitli sosyal hizmetlerinden faydalanan birisinin, neyse ya.
atatürk düşmanı.
(bkz: mustafa kemal atatürk/#8537325)
kendisine bellettirilmiş eksik ve/veya yanlış olan bilgilerle atatürk'ü hitler'e benzer bir adam olarak lanse etmeye çalışmıştır.
yaptığı şey bırakın sözlük formatını, yasalara aykırıdır. bunu ilk yapışı da değildir ayrıca. moderatörler gereğini yapmalıdır.
kendisine bellettirilmiş eksik ve/veya yanlış olan bilgilerle atatürk'ü hitler'e benzer bir adam olarak lanse etmeye çalışmıştır.
yaptığı şey bırakın sözlük formatını, yasalara aykırıdır. bunu ilk yapışı da değildir ayrıca. moderatörler gereğini yapmalıdır.
kürt orjinlidir...
(#8590921)
bunu ilk yapışı değil. sadece entry'leri siliniyor. moderatörün hoşuna mı gidiyor nedir? gereği yapılmıyor bir türlü.
bunu ilk yapışı değil. sadece entry'leri siliniyor. moderatörün hoşuna mı gidiyor nedir? gereği yapılmıyor bir türlü.
iftira ataraktan hem suç hem günah işleyen yazardır.
(#8705632)hiç bi bok bilmediğini bir kez daha kanıtlamış yazarcık.
aslında arap olması gereken kişidir .
(bkz: #8705632)
hissiyatsız bir gerzek. tsk için "pkk dan farkı yok" diyerek formata uygun bi entry girdiği söyleniyor. ben de formata uygun entrymi formata uygun cümlemle bitireyim. bu yazarın orospu çocuğundan farkı yok...
hissiyatsız bir gerzek. tsk için "pkk dan farkı yok" diyerek formata uygun bi entry girdiği söyleniyor. ben de formata uygun entrymi formata uygun cümlemle bitireyim. bu yazarın orospu çocuğundan farkı yok...
(#8710643)
moderasyona selam ederim.
moderasyona selam ederim.
garip bir kişiliktir , böyle ne desem de moderatasyona zorluk çıkarmadan burda dursun diye düşünüyorum ama bulamadım bir türlü , öyle işte..
türk düşmanı hain fetocu kürt pkk'lı ingiliz amerikan uşağı yobaz faşistler...'in nokta nokta kısmını dolduran kişilik.
atatürkle apo yu insanlık babında bir tutmasıyla kendine güldürmüş yazar. son yaptığı enty olayıda can çekişme olsa gerek.
mustafa kemal atatürk entrysini elinden geldiğince hızlı silmesse başına geleceklerden sorumlu olmadığım yazardır.
bir insan hadsizliğin dibine bu kadar derin nasıl vurur ve karşısındaki bir insanı nasıl bu kadar sinirlendirebilir anlayamadım.
bir insan hadsizliğin dibine bu kadar derin nasıl vurur ve karşısındaki bir insanı nasıl bu kadar sinirlendirebilir anlayamadım.
kişilerin kendisini amma bir topa tuttuğu yazar kişisi. nedir alıp veremediğiniz kardeşim! gerçi bu ülkede liberal olmak, özgürlükçü olmak, illa ki de kendisini bir kalıba sokmak isteyen kişilerce "ne idüğü belirsiz!" olarak tanımlanmakta. ne alakası var. en güzel tarafı seçmiş yazar, herkes özgürdür hürdür demiş kötü mü etmiş. yazarın sövmeleri ve sert üslubu sistemin dayatmasından kaynaklanan birşey.
çok şükür ki sizler gibi sistem çocuğu değil, özgür düşünebilen bir birey.
selam ederim kendisine, liberallik güzel şey...
çok şükür ki sizler gibi sistem çocuğu değil, özgür düşünebilen bir birey.
selam ederim kendisine, liberallik güzel şey...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar