bugün

matthewturk

kişilerin kendisini amma bir topa tuttuğu yazar kişisi. nedir alıp veremediğiniz kardeşim! gerçi bu ülkede liberal olmak, özgürlükçü olmak, illa ki de kendisini bir kalıba sokmak isteyen kişilerce "ne idüğü belirsiz!" olarak tanımlanmakta. ne alakası var. en güzel tarafı seçmiş yazar, herkes özgürdür hürdür demiş kötü mü etmiş. yazarın sövmeleri ve sert üslubu sistemin dayatmasından kaynaklanan birşey.

çok şükür ki sizler gibi sistem çocuğu değil, özgür düşünebilen bir birey.

selam ederim kendisine, liberallik güzel şey...
© copyright 2005 - 2026