bugün
- lise defteri6
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- türkiye5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar14
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- düşük iq belirtileri5
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- yürüyüş partisi6
- diş ağrısı2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- chp'deki değişimciler3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ismet gurbuz 20245
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- kablo dolu çekmece2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- beyaz otomobil satın almak14
- ipkis2
- saba makamı ile okunan ezan2
- gönüllü esaret paradoksu2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- güne bir şarkı bırak19
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- bugün de meme atan olmaması13
- zaman gazetesi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- house of the dragon2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- tgrt3
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
kelime olarak sempatik gelen isimdir. bir tatil havası, bir piknik havas bi dakka bu değil.
ben: mathilda neyin var ? biraz tatil yapmaya ne dersin ?
mathilda: film mi izledin lan ?
ben: ne filmi ya, çamaşır astım balkona.
mathilda: leğen de mi yıkadın.
ben: ne leğeni ya leğen mi kaldı.
ben: mathilda neyin var ? biraz tatil yapmaya ne dersin ?
mathilda: film mi izledin lan ?
ben: ne filmi ya, çamaşır astım balkona.
mathilda: leğen de mi yıkadın.
ben: ne leğeni ya leğen mi kaldı.
söylerken zevk alınan isimdir.
geçen sene kız arkadaşım vardı, bana mathilda diye hitap et tahrik oluyorum derdi. belkide şimdi ölmüştür.
geçen sene kız arkadaşım vardı, bana mathilda diye hitap et tahrik oluyorum derdi. belkide şimdi ölmüştür.
çok güzel isim lan. söylerken diliniz ağızınız içinde dans ediyormuş gibi his veriyor.
(bkz: camiye adım atmamış olanların camiye girmesi/#19935518)
cevabı vermiştir.
cevabı vermiştir.
zamanında bir çok yarış kazanmış ingiliz atı. ahmet atçı ve erhan yavuz binerdi genellikle.
düdük: aynı zamanda yazarmış. bu entry kötü niyet taşımamaktadır. 2000 lı yılların başında vardı bu at.
düdük: aynı zamanda yazarmış. bu entry kötü niyet taşımamaktadır. 2000 lı yılların başında vardı bu at.
güzel bir raziel şarkısı.
aslında bir isimdir. bana ise lakerda yı anımsatan sözcük öbeğidir. evet:
Attim denize oltayi
Kacamadi yakaladim kil payi
Aldim onu tuza yatirdim
Kilcigi elime batirdi
Lakerda Lakerda Lakerda
Yemede yat onun yaninda
Lakerda Lakerda Lakerda
Evlide tadar onu bekarda
bu balad da şair* lakerda ya olan özlemini, dinmek bilmeyen sevgisini ve içini yakan lakerda arzusunu dile getirmiştir.
Attim denize oltayi
Kacamadi yakaladim kil payi
Aldim onu tuza yatirdim
Kilcigi elime batirdi
Lakerda Lakerda Lakerda
Yemede yat onun yaninda
Lakerda Lakerda Lakerda
Evlide tadar onu bekarda
bu balad da şair* lakerda ya olan özlemini, dinmek bilmeyen sevgisini ve içini yakan lakerda arzusunu dile getirmiştir.
Sakin olmasını dilediğim aşırı duygusal yazar. Kafaya takma be mathilda bu daha ne ki? Doğa seçici olmuyor bazen yolluyor işte böylelerini.
Mathilda , tyler durden'ın kızı olsaymış muş miş ..
götik ergenleri iplerse başından atamaz yazarı. ha tanımam etmem ama tavsiye olsun bu da.
akciğerindeki şişkinliği aşk sanan, leon abinin ölüm sebebi. kaltak mathilda!
karnında ki şişkinliği aşk sanan, leon abinin ölüm sebebi. orospu mathilda!
takip ettiğim 3-5 yazardan biri. güçlü kaleminden çıkan vurucu entryleri ilgiyle takip ediyorum. badi tuşu olsaydı kesinlikle eklerdim.
bıyıklarını kesmiş yazar.
kimin adam olacağına kimin olamayacağına karar veren cengaver kişilik. aynı zamanda son olarak tartışma kültüründen ne kadar uzak olduğunu net biçimde kanıtlamış yazardır kendileri. ben ona belgeli, kaynaklı gerçeklerle gidiyorum o laf kalabalığıyla geliyor, kendini anlatıyor. bir konu açıp şu şöyle gerizekalı bu böyle nankör şu şöyle adam değil diyor, iyi de böyle tartışılmıyor sevgili yazar arkadaşım. biz de fikir münakaşasında bulunuruz diye sevinmiştik halbuki. neyse inşallah başka bir kemaliste.
kemalist olmayan yazar. zaten arasan kimse kemalist değil. laf söylüyorsun şöyle şöyle diye. hemen bulmuşlar bir kulp ben kemalist değilim, tamam anladık değilsiniz kemalist.
asıl mevzuya gelince, nankör diye tutturmuş gidiyorsun, sonu hayr olsun. ne dersem diyeyim atatürk'ü sevmediğim için nankör olacağım ama ben yine de aslında atatürk'ün bir insan olduğunu ve sevenleri olduğu gibi sevmeyenlerinin de olabileceğini anlatmaya çalışayım.
atatürk'e saygı duyuyorum çünkü vatanı için cesurca çalışan bir askerdi, atatürk'e saygı duyuyorum çünkü ülke bir zorluğun içindeyken elini taşın altına sokanlardan biriydi, atatürk'e saygı duyuyorum çünkü yaşadığım devletin ilk cumhurbaşkanı.
gelgelelim ki bazı yönleriyle saygı duyduğunuz kişiyi her zaman sevemiyorsunuz, ben de sevemedim. çünkü:
milli mücadele döneminde bütün bir millet sancak için hilafet için savaşırken , imam rıdvan hocalar sancaksız cuma namazı kılınmaz derken, sütçü imamlar kardeşlerinin peçesi açılmaya çalışıldığı için ilk kurşunu sıkarken, mücadele bittiğinde ne hilafet kalmıştı ortada ne de sancak.
atatürk'ü sevmiyorum çünkü fes takmayan kişiler üç alinin önünde ecel terleri dökerken, koca bir millete türkçe ezan zulmü yapılırken, ezan-ı şerif'i okuyanlara yobaz damgası vurulup yine istiklal mahkemelerinde yargılanıyorken mes'uliyet atatürk'teydi.
atatürk'ü sevmiyorum çünkü 1931 yılında hazırlattığı tarih orta zamanlar kitabında "islam'ı muhammed'in tefekkürleri sonucu ortaya çıkan din" gibi safsatalarla koca bir nesli dinsizleştirdi.
atatürk'ü sevmiyorum çünkü ayasofya'yı müze yapan belgenin altında yine onun imzası var.
atatürk'ü sevmiyorum çünkü dersim'de "dağda gezen koyunu bile vur" emri atatürk tarafından verildi. ve daha nice sebep...
müslümanlıkla bunun alakasını yazdığım tüm bu sebeplerle sen kur o kadarına ben karışmayayım. ayrıca girdinde osmanlı için altı yüz yıllık karanlık demişsin bunu osmanlı tarihini bilmeyişine veriyorum aksi mümkün değil çünkü.
ve bir de şu açıdan bak olaya ben bir müslümanım ve kadere inanıyorum yani bu ülke milli mücadeleden başarıyla çıktıysa benim için atatürk de diğer silah arkadaşları gibi bir vesiledir yalnızca, başarıyı bu millete bağışlayan allah'tır.
neticeye gelince yukarıda yazdıklarımın hepsi harikulade şeyler ve bir müslümanın çok seveceği türden faaliyetler, ben bunlara karşı durduğum için nankörüm, vefasızım.
asıl mevzuya gelince, nankör diye tutturmuş gidiyorsun, sonu hayr olsun. ne dersem diyeyim atatürk'ü sevmediğim için nankör olacağım ama ben yine de aslında atatürk'ün bir insan olduğunu ve sevenleri olduğu gibi sevmeyenlerinin de olabileceğini anlatmaya çalışayım.
atatürk'e saygı duyuyorum çünkü vatanı için cesurca çalışan bir askerdi, atatürk'e saygı duyuyorum çünkü ülke bir zorluğun içindeyken elini taşın altına sokanlardan biriydi, atatürk'e saygı duyuyorum çünkü yaşadığım devletin ilk cumhurbaşkanı.
gelgelelim ki bazı yönleriyle saygı duyduğunuz kişiyi her zaman sevemiyorsunuz, ben de sevemedim. çünkü:
milli mücadele döneminde bütün bir millet sancak için hilafet için savaşırken , imam rıdvan hocalar sancaksız cuma namazı kılınmaz derken, sütçü imamlar kardeşlerinin peçesi açılmaya çalışıldığı için ilk kurşunu sıkarken, mücadele bittiğinde ne hilafet kalmıştı ortada ne de sancak.
atatürk'ü sevmiyorum çünkü fes takmayan kişiler üç alinin önünde ecel terleri dökerken, koca bir millete türkçe ezan zulmü yapılırken, ezan-ı şerif'i okuyanlara yobaz damgası vurulup yine istiklal mahkemelerinde yargılanıyorken mes'uliyet atatürk'teydi.
atatürk'ü sevmiyorum çünkü 1931 yılında hazırlattığı tarih orta zamanlar kitabında "islam'ı muhammed'in tefekkürleri sonucu ortaya çıkan din" gibi safsatalarla koca bir nesli dinsizleştirdi.
atatürk'ü sevmiyorum çünkü ayasofya'yı müze yapan belgenin altında yine onun imzası var.
atatürk'ü sevmiyorum çünkü dersim'de "dağda gezen koyunu bile vur" emri atatürk tarafından verildi. ve daha nice sebep...
müslümanlıkla bunun alakasını yazdığım tüm bu sebeplerle sen kur o kadarına ben karışmayayım. ayrıca girdinde osmanlı için altı yüz yıllık karanlık demişsin bunu osmanlı tarihini bilmeyişine veriyorum aksi mümkün değil çünkü.
ve bir de şu açıdan bak olaya ben bir müslümanım ve kadere inanıyorum yani bu ülke milli mücadeleden başarıyla çıktıysa benim için atatürk de diğer silah arkadaşları gibi bir vesiledir yalnızca, başarıyı bu millete bağışlayan allah'tır.
neticeye gelince yukarıda yazdıklarımın hepsi harikulade şeyler ve bir müslümanın çok seveceği türden faaliyetler, ben bunlara karşı durduğum için nankörüm, vefasızım.
Tartışmayı bilmeyen ya da fikirlerini tartışılacak kadar değerli görmeyen yazarımsı. olsundu o da bir kemalistti neticede, önünde sonunda susacaktı.
gözlük taktığında kadınım olması gerektiğini düşündüğüm karakter.
matilde ismiyle de benzerlik gösteren kadın adı.
(#19424041) çok kırıldığım yazar.
beni ikilemde bıraktırıp,kösele ayakkabı ve tesbihle gezmemi sağlayan insan.
"tişikkirler"
"tişikkirler"
tesadüf eser tanıştığım,kendi sorunu olmamasına rağmen başkalarının sorununu istekle ve zevkle dinleyen kadirşinas bir sözlük yazarı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar