bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- diamond bosphoruss denen yazar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- türk telekom port zammı4
- sedat pekmez14
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- cayenne4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- 0 0 73
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- iremga2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- buddy dude4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- eşek sucuğu14
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- tarot falına inanan salak2
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- sürekli esnemek6
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- kıskançlık5
- kimyon4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- gammaz çetesi çökertildi2
- yürüyüşe çıkmak3
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
erdoğan demiş ki.
"Bakın toplam, istanbul dışında otobüslerle gelenlerle birlikte topladıkları 170 bin kişi. Biz bir 7 Ağustos mitingi yaptık, 2 milyon insan orada toplandı"
Sayıları kıyaslama matematiksizliğinden bahsetmiyorum. Görünen ortada ama asıl şaşırdığım yüklemde....
"toplandı" demiş sayın seyirciler.. Onca insan oraya kendisi gelmiş toplanmış ?!?!?!?
Biz mi farklı ülkede yaşıyoruz yoksa kendisi mi farklı ülkede yaşıyor anlamış değilim.
Bence kesinlikle danışmanları ak partililere nasıl kara propaganda yapıyorlarsa bu adama da aynısını yapmaktalar. Gerçeklikten tamamen kopmuş.
"Bakın toplam, istanbul dışında otobüslerle gelenlerle birlikte topladıkları 170 bin kişi. Biz bir 7 Ağustos mitingi yaptık, 2 milyon insan orada toplandı"
Sayıları kıyaslama matematiksizliğinden bahsetmiyorum. Görünen ortada ama asıl şaşırdığım yüklemde....
"toplandı" demiş sayın seyirciler.. Onca insan oraya kendisi gelmiş toplanmış ?!?!?!?
Biz mi farklı ülkede yaşıyoruz yoksa kendisi mi farklı ülkede yaşıyor anlamış değilim.
Bence kesinlikle danışmanları ak partililere nasıl kara propaganda yapıyorlarsa bu adama da aynısını yapmaktalar. Gerçeklikten tamamen kopmuş.
şu kalabalıktık/kalabalığız saçmalığı yılların klişesi.
toplantı alanlarında metrekarebaşı düşen kisi hesabına gelince teyit.org gayet güzel açıkladı her bir liderin yalan söylediğini.
bir önceki miting ile son miting süreci yalanlar silsilesinin toplumda bulduğu yankı ile eş.
bunları çok yaşarız daha biz. kalabalıklık ile ölçeriz hak iddialarımı. yanlışa maruz kaldığımızda ise kalabalık olmamız gerektiği ilk düşündüğümüz şey olur.
ben sizden ondan olmayayayım kalabalığa gelemiyorum.
bu arada hesap şurada
https://teyit.org/adalet-...-iddialar-ve-olasiliklar/
toplantı alanlarında metrekarebaşı düşen kisi hesabına gelince teyit.org gayet güzel açıkladı her bir liderin yalan söylediğini.
bir önceki miting ile son miting süreci yalanlar silsilesinin toplumda bulduğu yankı ile eş.
bunları çok yaşarız daha biz. kalabalıklık ile ölçeriz hak iddialarımı. yanlışa maruz kaldığımızda ise kalabalık olmamız gerektiği ilk düşündüğümüz şey olur.
ben sizden ondan olmayayayım kalabalığa gelemiyorum.
bu arada hesap şurada
https://teyit.org/adalet-...-iddialar-ve-olasiliklar/
kontrolünü tamamen yitirmiş bir zat tarafından sürekli küçültülmeye çalışılan mitingdir.
görsel
görsel
göz var izan var akıl var mantık var bunların hiçbirisi çalışmıyorsa "ahlak" var. üsttekinde 2 milyon kişi var diyen adam alttakinde 170 bin var diyor. söylerken yüzü de kızarmıyor şimdi izledim daha sıcağı sıcağına..
görsel
görsel
göz var izan var akıl var mantık var bunların hiçbirisi çalışmıyorsa "ahlak" var. üsttekinde 2 milyon kişi var diyen adam alttakinde 170 bin var diyor. söylerken yüzü de kızarmıyor şimdi izledim daha sıcağı sıcağına..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar