bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
final ödevini eksik verdiği dersten bb, yıl boyu derse girmeyip, vize ödevini yapmayıp girdiği tek tük zamanlarda hocasıyla tartıştığı dersten de cc ile geçmeyi her nasıl olmuşsa başarmış ballı.
sizi içine alan , dinlemeye doyamadığınız şarkılardan.
evergreen terrace'in yeniden söylediği sözleri içten yaralayan şarkı.ayrıca şarkının evergreen yorumu sanki içerde kalan öfkenin bir dışarı vurumu gibidir.
donnie darko'da çalan muhteşem şarkı.
ardarda durmadan dinlenebilecek güzellikte bi şarkı.. aynı zamanda donnie darko nun sonuna bu kadar uyabilirdi ve bu kadar şahane bi kapanış olabilirdi..
giderayak, geç de olsa yüzyüze görüşmeyi başarabildiğim; az zamanda çok şey paylaşılabilinen ender insanlardan. inanmaya inandığı gibi, karşındakine de inandıran...
aynı zamanda gears of war isimli oyunun tanıtım videolarında kullanılan şarkıdır.
donnie darko şaheserinin, filme çok büyük katkısı olan soundtrack parçası.
(bkz: ağlatan şarkılar)
başlık altındaki bütün yazıların olumlu oylandığını farkedip dumur yaşamakta olan ulusözlüklü. ne bu, seri olumlu oy veren meleğin dokunuşu filan mı?
doğum gününü en ama en içten dileklerimle kutladığım arkadaşım, beni her zaman anlamış olan özel insan.
iyi ki doğdun ve iyiki seni tanıdım.
iyi ki doğdun ve iyiki seni tanıdım.
donnie darko nun son sahnesinde baslayan sarkı. sözlerinin aksine niyeyse bana huzur, neşe veriyor. nedense hiç bir zaman olması gereken olmuyo bende. insan oturur bi hüzünlenir. neyse normal bi insanın hissetmesi gereken sunlar olmalıydı: insanı mutluyken bile hüzünlendirebilen, hayatın içinde kaybolmasını saglayan, hatta gün içinde fon müziğinizi olusturan(bu bana da oluyo), yalnızlıgı, ümitsizliği anlatan sarkı gibi bişeyler olması gerkir.
her tarafımda benzer yüzler,
eskimiş yerler, eskimiş yüzler,
parlak ve erkenciler günlük yarışları için,
hiçbir yere gitmiyorlar, hiçbir yere gitmiyorlar.
ve gözyaşları bardaklarını dolduruyor,
yüz ifadesi yok, yüz ifadesi yok,
kafamı sakla, hüznümü boğmak istiyorum,
yarın yok, yarın yok.
ve bunu biraz komik buluyorum,
biraz kederli,
içinde öldüğüm rüyalar
sahip olduklarımın en iyileri
sana söylemeyi çok zor buluyorum,
çünkü bunu çok zor kaldırıyorum,
insanlar daireler çizerek koştuğunda
bu çok, çok (bir)
çılgın dünya, çılgın dünya, çılgın dünya, çılgın dünya.
iyi hissettikleri günü bekleyen çocuklar,
iyi ki doğdunuz, iyi ki doğdunuz,
her çocuğun hissetmesi gerektiği gibi hissetmeye,
otur ve dinle, otur ve dinle.
okula gittim ve çok gergindim,
kimse tanımıyordu beni, kimse tanımıyordu beni,
merhaba öğretmenim, dersimin ne olduğunu söyleyin;
içimi okuyun, içimi okuyun.
her tarafımda benzer yüzler,
eskimiş yerler, eskimiş yüzler,
parlak ve erkenciler günlük yarışları için,
hiçbir yere gitmiyorlar, hiçbir yere gitmiyorlar.
ve gözyaşları bardaklarını dolduruyor,
yüz ifadesi yok, yüz ifadesi yok,
kafamı sakla, hüznümü boğmak istiyorum,
yarın yok, yarın yok.
ve bunu biraz komik buluyorum,
biraz kederli,
içinde öldüğüm rüyalar
sahip olduklarımın en iyileri
sana söylemeyi çok zor buluyorum,
çünkü bunu çok zor kaldırıyorum,
insanlar daireler çizerek koştuğunda
bu çok, çok (bir)
çılgın dünya, çılgın dünya, çılgın dünya, çılgın dünya.
iyi hissettikleri günü bekleyen çocuklar,
iyi ki doğdunuz, iyi ki doğdunuz,
her çocuğun hissetmesi gerektiği gibi hissetmeye,
otur ve dinle, otur ve dinle.
okula gittim ve çok gergindim,
kimse tanımıyordu beni, kimse tanımıyordu beni,
merhaba öğretmenim, dersimin ne olduğunu söyleyin;
içimi okuyun, içimi okuyun.
dün gece rüyamda balkondan atlayarak intihar ettiğini gördüğüm yazar. atladığı balkondan yerdeki cansız bedenine bakıyordum. ve evet, fonda da mad world çalıyordu.
çok şeker ve bir o kadar eğlenceli olduğuna inandığım yazar. şu günlerde benim gibi işsiz konumuna girmiştir.bir parça absolut ve hoş bir hatun için tepemeyeceği yol yoktur.
gary julesin mükemmel şarkısı gözyaşı gözlüklere doluyor efendim.
Gary Jules imzalı, arabesk olmadan ağlatabilen şarkı. Sesin yüreğe hitap etmesi bu olmalı denilesi notalar topluluğu. Sözleri internet'te şu şekilde çevrilmiş:
Etrafımda hep tanıdık yüzler,
Yipranmış yerler, yıpranmış yüzler,
Aydınlık ve erken bir gün yarışları için,
Hiç bir yere gitmezler,
Gözyaşları gözlüklerine dolar,
ifade yok, ruhlar yok,
Çevirdim kafamı, kederimde boğulmaya,
Yarın yok, yarın yok,
Bir tür eğlence buldum bunu,
Bir tür keder, üzüntü,
içinde olduğum rüyalar,
En iyileriydi, şimdiye kadar,
Sana söylemek zordu bunu,
Hem, üstlenmek zordu,
Daireler içinde döner insanlar,
Buradalar,
Deli dünyada, deli dünyadalar,
Çocuklar bekliyorlar güzel günleri,
"Mutlu yıllar", "iyi ki doğdun",
Her çocuk anlıyor, "oturup dinlemeyi",
"Oturup dinlemeyi",
Okula gittiüimde ürkektim,
Kimse bilmedi beni,
"- Öğretmenim, söyle bana ödevimi!"
Gör beni, gör yüreğimi!"
Bir tür eğlence buldum bunu,
Bir tür keder, üzüntü,
içinde olduğum rüyalar,
En iyileriydi, şimdiye kadar,
Sana söylemek zordu bunu,
Hem, üstlenmek zordu,
Daireler içinde döner insanlar,
Buradalar,
Deli dünyada, deli dünyadalar
Deli dünya tabii ne kadar uymuş bilinmez ama...
http://www.canim.net/lyrics_ceviri/1214-.html
ayrıca şarkının aslen ilk olarak 1982 yılında Tears for fears adlı grup tarafından single olarak çıkarıldığını, daha sonra 2001 yılında Gary Jules tarafından cover yapıldığını not düşmek gerek.
Etrafımda hep tanıdık yüzler,
Yipranmış yerler, yıpranmış yüzler,
Aydınlık ve erken bir gün yarışları için,
Hiç bir yere gitmezler,
Gözyaşları gözlüklerine dolar,
ifade yok, ruhlar yok,
Çevirdim kafamı, kederimde boğulmaya,
Yarın yok, yarın yok,
Bir tür eğlence buldum bunu,
Bir tür keder, üzüntü,
içinde olduğum rüyalar,
En iyileriydi, şimdiye kadar,
Sana söylemek zordu bunu,
Hem, üstlenmek zordu,
Daireler içinde döner insanlar,
Buradalar,
Deli dünyada, deli dünyadalar,
Çocuklar bekliyorlar güzel günleri,
"Mutlu yıllar", "iyi ki doğdun",
Her çocuk anlıyor, "oturup dinlemeyi",
"Oturup dinlemeyi",
Okula gittiüimde ürkektim,
Kimse bilmedi beni,
"- Öğretmenim, söyle bana ödevimi!"
Gör beni, gör yüreğimi!"
Bir tür eğlence buldum bunu,
Bir tür keder, üzüntü,
içinde olduğum rüyalar,
En iyileriydi, şimdiye kadar,
Sana söylemek zordu bunu,
Hem, üstlenmek zordu,
Daireler içinde döner insanlar,
Buradalar,
Deli dünyada, deli dünyadalar
Deli dünya tabii ne kadar uymuş bilinmez ama...
http://www.canim.net/lyrics_ceviri/1214-.html
ayrıca şarkının aslen ilk olarak 1982 yılında Tears for fears adlı grup tarafından single olarak çıkarıldığını, daha sonra 2001 yılında Gary Jules tarafından cover yapıldığını not düşmek gerek.
gâvur arabeskinin en güzel örneklerindendir bu enfes eser. gary jules versiyonu tabii...
resmî klibi de şudur*;
https://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4
resmî klibi de şudur*;
https://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4
müthiş bir "hayran klibi" şuradan izlenebilir:
http://www.youtube.com/watch?v=Z1R9oZN2wZk
(bkz: taxi driver)
http://www.youtube.com/watch?v=Z1R9oZN2wZk
(bkz: taxi driver)
donnie darko'yu izlediken sonra ardarda onlarca kez dinlenebilecek ağlatan şarkı. bünyeye zararlıdır. depresyona sokabilir. yol ortasında yamulmuş bi surata bürünmemek için mp3'ünüze koymayın
asla bir kez dinleyemezsiniz.
sürekli repeat yaparak üst üste hayat boş, niye varız moduna girene kadar dinlemek gerekir.
sürekli repeat yaparak üst üste hayat boş, niye varız moduna girene kadar dinlemek gerekir.
donnie darko ile mükemmel derecede uyuşan süper ötesi şarkıdır.
o filmin finaline bundan daha fazla yakışacak bir şarkı yoktur sanırım.
--spoiler--
film kafanızı allak bullak etmişken başlar bu mükemmel eser. filmde aynı anda uyanan karakterlerle birlikte siz de ağlamaya başlarsınız bu şarkıyla. o bir kaç dakika mutlaka bir şeyleri değiştirmiştir hayatınızda, farkında olsanız da olmasanız da.
--spoiler--
--spoiler--
film kafanızı allak bullak etmişken başlar bu mükemmel eser. filmde aynı anda uyanan karakterlerle birlikte siz de ağlamaya başlarsınız bu şarkıyla. o bir kaç dakika mutlaka bir şeyleri değiştirmiştir hayatınızda, farkında olsanız da olmasanız da.
--spoiler--
muhtesem bir sarkı. yağmurlu havalarda dinlendiği zaman kesinlikle insanı mahvediyor. ayrıca kesinlikle donnie darko'ya yakısan bir sarkı. cuk oturmus.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar