bugün

bu gün açıklanan sınav..
(bkz: bu sefer güldürmedi)
sonucu elektronik gibi görünen sınavdır.
yerini lys 2012 ye bırakmış sınavdır. (bkz: getto ruhu vardı ne oldu ona)
bugün saat 14:00 itibari ile açıklanan sınav.
sonuçları geç de olsa açıklanmıştır.

geometride 0 çektim, yanlış duymadınız!
1 doğru 4 yanlış ile tarihe geçtim lan.

bölüm | puan | sıra
tm-1: 275 | 353750
tm-2: 280 | 356718
tm-3: 285 | 360774

lan? niye 5'er 5'er artıyor. lan ali bak ikidir ters gidiyorsun!
sehven bir hata yapmış herhalde ibneler.
dikkat ettiysen sıralamada da bir ibnelik var.

ayrıca 2011-lys sonuçlarının yanına parantez açıp "ygs ve 'yerleştirme' puanları dahil" yazanın da götüne koyim.
8 tane birinci olduğunu duyduğum sınav. bana çok az gibi geldi ama şimdiki sistemi bilmiyorum tabii. eskiden çok daha fazla birinci çıkardı.*
(#11570116) ve o arkadaşım türkiye 1. si şimdi. mke.
en guzelı de basarılı olanların facebooklarda twıtter larda puanlarını, yazdıkları yerlerı " elbette kı boğaziçii" dıye yayın yapmamalarıdır. bır arkadasım emınım ılk 1000 de ve cocugun sesı cıkmıyor. helal.
tercih süresi 6 ağustos' da sona erecek sınav. tercih sonuçlarının açıklanma tarihiyse merak konusu...
Doktor mu?

Hocam merhaba. Kolumun tam üstünde değişik bir ağrı var. Arada gelip gidiyor. google'a baktım, böbrek yetmezliği dedi. Ne yapmak gerek?

Tş.
1...6789
© copyright 2005 - 2026