bugün

lys 2011

en guzelı de basarılı olanların facebooklarda twıtter larda puanlarını, yazdıkları yerlerı " elbette kı boğaziçii" dıye yayın yapmamalarıdır. bır arkadasım emınım ılk 1000 de ve cocugun sesı cıkmıyor. helal.
© copyright 2005 - 2026