bugün
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- nofap5
- tekerlek kaşar4
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 2026 dünya kupası15
- futbol8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- özbekistan2
- sedat pekmez18
- portekiz2
- tarot falına inanan salak8
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- kadınlar neden aldatır16
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dünya2
- ithal et3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
- lionel messi11
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- fransız arabaları3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- türk telekom port zammı4
- bazı alimler2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cayenne4
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
kavanoz kardeşler yine..
istanbul trafiki işte cinnetlendiriyor insanı..
istanbul trafiki işte cinnetlendiriyor insanı..
Aklıma self control'u getirdi hemen dinleyeceğim.
(bkz: anathema)
Anathema'nın en sağlam şarkılarından biri.
ateşli bir anathema şarkısı. dünyayı yakasım geliyor amk dinlerken.
(bkz: kolesterol)
Anathema eseri.
Bir intihar yöntemi olarak anathema.
Bir intihar yöntemi olarak anathema.
https://youtu.be/mx04rGwuqtU
Bir adet "Gece gece başlığı uplayıp şu linkide şuraya koyayımda belki bi kaç yazar dinleyip moralini bozar" şarkısı.
Bir adet "Gece gece başlığı uplayıp şu linkide şuraya koyayımda belki bi kaç yazar dinleyip moralini bozar" şarkısı.
26 yaşından küçüklerin taptığı şarkı.
anathema grubunun bana yazmış olduğunu düşündüğüm şarkısı.
https://www.youtube.com/watch?v=-55ZYpTwu1g
Life.. has betrayed me once again
I accept that some things will never change.
I've let your tiny minds magnify my agony
and it's left me with a chemical dependency for sanity.
Yes, I am falling... how much longer 'till I hit the ground?
I can't tell you why I'm breaking down.
Do you wonder why I prefer to be alone?
Have I really lost control?
I'm coming to an end,
I've realized what I could have been.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask,
I admit I've lost control
Lost control...
sözlerine sahip güzide bir anathema parçası.
Life.. has betrayed me once again
I accept that some things will never change.
I've let your tiny minds magnify my agony
and it's left me with a chemical dependency for sanity.
Yes, I am falling... how much longer 'till I hit the ground?
I can't tell you why I'm breaking down.
Do you wonder why I prefer to be alone?
Have I really lost control?
I'm coming to an end,
I've realized what I could have been.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask,
I admit I've lost control
Lost control...
sözlerine sahip güzide bir anathema parçası.
intihara meyilli bi yapınız varsa kesinlikle dinlememeniz gereken bi şarkı,abartmıyorum..insanın bu kadar içine işleyen depresif bi parça dinlemedim ben suana kadar..anathema pek dinlediğim beğendiğim bi grup değil ama bu şarkı hakikaten bi şaheser..
bu saatte sol framede görünce bir kez daha dinlediğim şarkıdır.
intiharlık şarkıdır. sims oynarken klapaucius yazacaksın mesela ama paran falan var son noktan emeğinle kazandın şifresiz falan sözün vardı kendine.. leave me alone yazmadan gta bitireceksin sen, prensiplerin var.. silah şifresine şifre olarak bakıyorsun ama arada yazıyorsun lan ne olacak diye alt tarafı yıldız gidiyor dimi. memur zihniyeti.. neyse o simste düşün hırs yaptın falan işe girdin bilmem ne evin de güzel, sonra mutfaga kapatıp kapıyı satacaksın kalacak orospu içerde.. yanarak ölecek tipini siktiminin.. zaten sims kısır amk ne çoluk ne çocuk.. ne sike yarardı? şifresiz yaptın aferin.. öyle bi şarkıdır vesselam demem budur..
bir ara dinlediğim ve asla dinlemeyeceğim adamı siken depresyona sokan bir şarkı. Dinlemeyin, gereksizdir. Rahatlatmaz daha kötü yapar. Gerçi bu bütün anathema şarkıları için geçerli.
türkçesi kontrolü kaybet boşver siktir ettir.
Can yakan şarkı. Yemin ederim en az insanlar kadar da bu şarkı yakıyor içini insanın tarif edilemez bişey. Sondaki keman solosunu insanı eksik bırakıyor.
depresyon modundayken bana eşlik eden anathema nın güzel parçalarından biri.
gerçi komple anathema eşlik ediyor o ayrı.
gerçi komple anathema eşlik ediyor o ayrı.
bu şarkıda farklı bir şey var. zaman kavramını yitiriyor insan. sadece şarkı akıp gidiyor ve siz boş boş bakıyorsunuz. yerin dibine sokmuyor ama alıp duvardan duvara çarpıp bir köşeye bırakıyor insanı. duygu karmaşasına sürüklüyor. hakkını vermek lazım güzel bir anathema eseridir.
Dinleyeni bambaşka yere götüren fazla kaptırıldığında insanın gözüne toz kaçıran şarkı.
(bkz: dyaakş)
eğer ki uyusturucu kullanacaksanız mutlaka loş ışıkta arka plandan gelmesi gereken şarkıdır. etkiyi 3 se 5 yapar.siker yani hayatınızı o derece.
sözleri ve müziği ağır depresif bir temaya sahip Anathema şarkısı.
beni benden alıp, beni bana bırakmayan şarkılardan.
beni benden alıp, beni bana bırakmayan şarkılardan.
anathema nın en iyi parçalarından biridir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar