bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- şemsiyenin ters dönmesi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- bugün de meme atan olmaması13
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 65 şut çekip gol atamamak3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması2
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- beyaz otomobil satın almak10
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- misafir ağırlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- hoşgeldin pazartesi7
- clydeless bonnie3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ege waw3
- mısır4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- yeni zelanda3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- başkan3
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- 2026 dünya kupası16
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
helal olsundur.
bütün dincilerin ağzına sıçan yazar, keyifle takip ediyorum.
tdk memuru.
kafası çalışan, siyaset konusunda hoş düşüncelere sahip olan yetkili. kendisini çekemeyen bazı faşistleri umursamamalıdır.
komünistlerin zeka seviyesini * tek başına gösteren örnek. yaa şu akademisyenler, bilim adamları veya her kimse bunlara bir el atsın, bir şeylar yapsın bunlara çok yazık lan.
adam kendi şapşallığını şiir yazan adama yükleyip milliyetçiler mal gibi bir şey çıkartıyor.
--spoiler--
diyor ki kendileri;
birileri vekil olup girip meclise
apoyu destekliyorum diyorsa eğer...
ee diyor ne yapalım o zaman bütün ermenileri öldürelim mi? bunlar 1955 den bu yana hiç gelişmemiş aynı teknenin yolcularıdırlar bunlar mal mal... düşünme yetisi yok...
--spoiler--
lan orada adam ermenilerden ilgili bahsetmiyor, apoyu destekleyenler desteklediğini söylüyorsa ben de ogünü desteklediğimi söylerim diyor. her şeyi biz mi aktaralım o beyninize.
adam kendi şapşallığını şiir yazan adama yükleyip milliyetçiler mal gibi bir şey çıkartıyor.
--spoiler--
diyor ki kendileri;
birileri vekil olup girip meclise
apoyu destekliyorum diyorsa eğer...
ee diyor ne yapalım o zaman bütün ermenileri öldürelim mi? bunlar 1955 den bu yana hiç gelişmemiş aynı teknenin yolcularıdırlar bunlar mal mal... düşünme yetisi yok...
--spoiler--
lan orada adam ermenilerden ilgili bahsetmiyor, apoyu destekleyenler desteklediğini söylüyorsa ben de ogünü desteklediğimi söylerim diyor. her şeyi biz mi aktaralım o beyninize.
ırkçılığın bir fikir sistemi olduğunu unutmuş, tasarlayanların dünyanın gelmiş geçmiş en zeki insanları olduğunu unutmuş, * * * * , kendi çapında millyietçilik=ırkçılık denklemini kurarak birilerini sindireceğini sanan, dahi anlamındaki de'den -ki'den bir haber, türk ve türklük gibi kavramlara alerjisi olan bir canlı, bir kürt.
sağa sola 19 ocakta ne oldu * diye sormaktan yazım kurallarına dikkat etmiyor o konuda üzerine gitmeyin bu arkadaşın.
sağa sola 19 ocakta ne oldu * diye sormaktan yazım kurallarına dikkat etmiyor o konuda üzerine gitmeyin bu arkadaşın.
(bkz: #10545199) eserinde türk milliyetçiliğinin ırkçılık olduğunu ifade eden yazar.
lakin başka bir entrysinde pkklı olmak ahmak olmaktan iyidir demiş. ve kürtçülüğü üstü kapalı övmüş.
(bkz: #9417030) burada ise pkk'nın bir güç olduğundan dem vurmuş. yani diyor ki bize ''kürt milliyetçisi olmak erdemlik, türk milliyetçisi olmak ırkçılıktır.'' bu da ne kadar riyakar, ne kadar çakma özgürlükçü biri olduğunu gösterir.
buradan kendilerine diyorum ki; pkk'nın yaptıklarını meşrulaştırmaya çalışıp, kürt milliyetçiliğini övmesi marjinal yapmıyor.
nice masum cana kıyan, süt bekleyen sübyanlara kurşun yediren, bir köpeğin pisliği kadar değere olmayan üyelere ve destekçilere sahip oluşumdur pkk.
pkk'nın alenen destekçisi olan devletler mevcut bilindiği gibi. pkk destekçisi bir midesize sorarım, hangi devlet başka bir devletin izni ile kurulmuş? hangi ata, hangi kahraman kabul etmiş bunu? başkalarının maşası olmak bu kadar mı hoşunuza gidiyor?
siyasi fahişe'lerin köpeklik ettiği ülkelerin size devlet kurduracağını zannediyorsunuz ya, bu bile canınızın kokuşmuş bedeninizi terk edene kadar vatansız olacağınızın göstergesidir.
lakin başka bir entrysinde pkklı olmak ahmak olmaktan iyidir demiş. ve kürtçülüğü üstü kapalı övmüş.
(bkz: #9417030) burada ise pkk'nın bir güç olduğundan dem vurmuş. yani diyor ki bize ''kürt milliyetçisi olmak erdemlik, türk milliyetçisi olmak ırkçılıktır.'' bu da ne kadar riyakar, ne kadar çakma özgürlükçü biri olduğunu gösterir.
buradan kendilerine diyorum ki; pkk'nın yaptıklarını meşrulaştırmaya çalışıp, kürt milliyetçiliğini övmesi marjinal yapmıyor.
nice masum cana kıyan, süt bekleyen sübyanlara kurşun yediren, bir köpeğin pisliği kadar değere olmayan üyelere ve destekçilere sahip oluşumdur pkk.
pkk'nın alenen destekçisi olan devletler mevcut bilindiği gibi. pkk destekçisi bir midesize sorarım, hangi devlet başka bir devletin izni ile kurulmuş? hangi ata, hangi kahraman kabul etmiş bunu? başkalarının maşası olmak bu kadar mı hoşunuza gidiyor?
siyasi fahişe'lerin köpeklik ettiği ülkelerin size devlet kurduracağını zannediyorsunuz ya, bu bile canınızın kokuşmuş bedeninizi terk edene kadar vatansız olacağınızın göstergesidir.
caner erkin'den daha iyi top oynar.
bize ne kadar çok eleştiren ama hiçbir şekilde çözüm üretmeyen adam varsa gösteriyor sırayla.. düşünsenize hatayı görüyorsunuz, eksiklik nedenini de biliyorsunuz fakat hiçbir çaba yok değiştirmek için.. anca lak lak.. ama bu özellik leylekte de var.. o zaman leylekten en farkınız var?
o değil de ben de bu adamın yetkili olmasını istemiyorum. (:
o değil de ben de bu adamın yetkili olmasını istemiyorum. (:
son bin bilmem kaçıncı entryleri formata aykırı olan bir sözlükte yetkili.. mal terbiyecisi..
kamil?
kamil?
çok ilginç mantık hatalırını bize öğreten.. dil bilgisi kuralı var ama uygulayıcıları seçen dahil bu hatayı birçok kez işliyor fakat sonuş şemanın son ayağına kitleniyor..
çok safsınız ya da çakal görüp kendinizi de onlardan sayıyorsunuz..
ben bunu değil efendiler..
ben sistemi eleştiriyorum.. ama ya eleştirecen burayı buldum..
bura nere la?
bilmem öyle saçmalıyorum..
çok safsınız ya da çakal görüp kendinizi de onlardan sayıyorsunuz..
ben bunu değil efendiler..
ben sistemi eleştiriyorum.. ama ya eleştirecen burayı buldum..
bura nere la?
bilmem öyle saçmalıyorum..
tdk tarafından muebbete mahkum edilmesi gerekir.. böyle olmayacak.. ipini koparan uzun dişli buraya geliyor.. vay efendim de ile da yı sevdiğinden ayır.. na mümkün, ayırmak olmaz..
ah tdk.. maşa olmuşsun len kerata..
müvekkilim suçsuzdur!
ah tdk.. maşa olmuşsun len kerata..
müvekkilim suçsuzdur!
terörist methiyecisi.
(#286011)
(#286011)
olayı fazla büyütmenin anlamı yok bence. sonuçta hepimiz nutella seven insanlarız.
evet gammazlanan entrylerini kendisi oylayıp üzerinde hiçbir düzeltme yapmadan yayınlıyorsa işini yapıyordur hakikaten de.. milletin işi gücü yok sabahın 10'unda bu konuyla ilgileniyor. okumayın o zaman arkadaşım. size kimse burda yazılanlarla ilgilenin demiyor.
başlık entry ve nick uyumu
seks aşkı bitirir mi
kaptan ali nin osman ı şart koşması
öyle bir geçer zaman ki
bakire kız ile bakire erkeğin sevişmesi
alın size alternatif.
imla hatalarını düzeltmesi için yapılan gammazlamaların bir işe yaramadığını anlatmaya çalışıyorum. hala neden olayı saptırıyorsunuz. düzeltmiyor adam işte. hataysa bu da hata. alın burda birbirimize cevap niteliği taşıyan entry döşememiz de formata aykırı. formata gel.
başlık entry ve nick uyumu
seks aşkı bitirir mi
kaptan ali nin osman ı şart koşması
öyle bir geçer zaman ki
bakire kız ile bakire erkeğin sevişmesi
alın size alternatif.
imla hatalarını düzeltmesi için yapılan gammazlamaların bir işe yaramadığını anlatmaya çalışıyorum. hala neden olayı saptırıyorsunuz. düzeltmiyor adam işte. hataysa bu da hata. alın burda birbirimize cevap niteliği taşıyan entry döşememiz de formata aykırı. formata gel.
hakkında bu kadar entari şeyedilince şey oldu sandığım yazar.
(bkz: noluyo lan sabah sabah)
milletin işi günü yok sabahın 10'unda tanımdadığı* adamın birine verip veriştiriyor. noktalama işaretlerin yanlış ibne! vay amına koyim ne önemli, konuşacak, uğraşacak başka mesele mi kalmadı lan?
iyi yazıyor adam, ben okurken gülüyorum amk. önemli olan da bu.
milletin işi günü yok sabahın 10'unda tanımdadığı* adamın birine verip veriştiriyor. noktalama işaretlerin yanlış ibne! vay amına koyim ne önemli, konuşacak, uğraşacak başka mesele mi kalmadı lan?
iyi yazıyor adam, ben okurken gülüyorum amk. önemli olan da bu.
gereken yerlerde gereken şikayetlerimizi yapmış olmamıza rağmen değişen bir şeylerin olmaması üzerine yazılmıştır üstteki entryler. kem küm edilmiyor burda. gerekirse hata yapan bütün moderatör ve yetkilileri uyarırım. gerçi neden uğraşıyorum ki sitenin kurucusu, imla kurallarına uyulması gerektiğini dikte eden zall bile hata yaparken burda beyhude kem küm ediyoruz!
nazarı dikkatimi celbeden eksikliği dahi olan "de"ler konusunda zayıf olması. bunun haricinde okurken keyif aldığım bir şeyler yazıyor. ha bana keyif veren yazıları mutlaka birilerine batacakır. zira kullandıkça keskinleşip sivrileşen eşek arısı iğnesi gibi dili var.
(bkz: baltam nerede lan kamil)
hala anlatamadığımı düşünüyorum. anlamadığınızı değil. bakın, dikkatinizi çekiyorum. anlatamadığımı düşünüyorum. ben yazıların içeriği hakkında tek kelime etmiyorum. ama iyidir, ama kötüdür. emektir sonuçta. burda saatlerce zaman harcayıp bir şeyler yapmaya çalışıyorsak özen gösterelim derim.
oylama yaparken zaten kriterim yazım kurallarına uyulup uyulmadığı değil. lock denen şahıstan hoşlanmamama rağmen, birçok konuda yazdıklarına katıldığımı belirtmek isterim. burda amacım sadece yazım kurallarına kimsenin, yetkililerin bile özen göstermemiş olduğunu belirtmekti. eğer sizin gibi tiye almamı istiyorsanız onu da yaparım. sorun değil. ama uzatmak değil amacım. savaş açılmış gibi galeyana gelmenize de gerek yok.
oylama yaparken zaten kriterim yazım kurallarına uyulup uyulmadığı değil. lock denen şahıstan hoşlanmamama rağmen, birçok konuda yazdıklarına katıldığımı belirtmek isterim. burda amacım sadece yazım kurallarına kimsenin, yetkililerin bile özen göstermemiş olduğunu belirtmekti. eğer sizin gibi tiye almamı istiyorsanız onu da yaparım. sorun değil. ama uzatmak değil amacım. savaş açılmış gibi galeyana gelmenize de gerek yok.
burda amacım polemik yaratmak değil. eğer burası bir sözlükse ve bazı kurallar varsa onların herkes için geçerli olması gerektiğini savunmaktı amacım.
burda birtakım yetkilerle(!) donatılmış kişiler nedense o yetkilerini kendi lehlerine kullanmaktalar. uzatmaya gerek yok. benim amacım çok adil(!) kararlar veren sözlük moderatör ve yetkililerinin dikkatini çekmekti. bu başlıkta ya da başka bir başlıkta... sadedi görmezden gelip hala kuyruk acısı varmış gibi davrananın kim olduğu aşikar.
burda birtakım yetkilerle(!) donatılmış kişiler nedense o yetkilerini kendi lehlerine kullanmaktalar. uzatmaya gerek yok. benim amacım çok adil(!) kararlar veren sözlük moderatör ve yetkililerinin dikkatini çekmekti. bu başlıkta ya da başka bir başlıkta... sadedi görmezden gelip hala kuyruk acısı varmış gibi davrananın kim olduğu aşikar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar