bugün
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- bugün de meme atan olmaması12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- iş kadını yazarlar6
- gocu bey meh meh bey birader4
- clydeless bonnie3
- meloş nerede sorunsalı5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ege waw3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- bully2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- krista allen2
- 2026 dünya kupası17
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ikinci el elbise giymek2
- nervio'nun memleketi3
- kemal kılıçdaroğlu9
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- düşün ki o bunu okuyor4
- sol tarafın inzal olması3
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- amy adams2
pablo aimar' ın golleri ve asistleriyle coşacağı yeni ve güzel bir yıl dilediğim sadık beşiktaşlı.
(#14023247) fransaya rahat rahat gidebilecek bir insandır. merak etme paşam seni atmazlar içeri artık.
vatanseverlerin hiç sevmediği bir kişidir.
Nereli olduğunu acayip merak ettiğim kişidir.
editimsi: la bunu hangi beyin eksiler anlam veremiyorum. bsg alaasen.
editimsi: la bunu hangi beyin eksiler anlam veremiyorum. bsg alaasen.
kendini panpiş sanan ciscocudur.
lock candır. yapmayın böyle.
kendini sosisli sanan bir uludağcıdır.
(#13703962) mourinhonun yaptığı gibi yanaktan makas almak istediğim yazardır.
bu yazara makale yazmayın anlamıyor.
önce tanım: 2.nesil yetkilidir.
--spoiler--
benim pkk ile ilgili yaptığım eleştiriler çoğunluk gibi "orospu çocuğu, ermeni dölü, hristiyan" özelinde olmaz olamaz... benim eleştirim anlamsız silah kullanmak ideolojik olarak milliyetçileşmek özelinde olur o da kendi bildiklerim dahilindedir.
--spoiler--
öncelikle şunu diyelim: elindeki güç yüzünden kimse sana açıkça konuşamıyor. yetkilerini bırak o zaman konuşalım. ayrıca senin gibi taraflı birinin yetkili olması ne kadar doğru ? bir arkadaşım bu şahısla pkk konusunda takıştığı için silinmiştir.
sonra yukarıdaki lafına gelelim: anlamsız silah kullanmak ha ?
ne gibi
kundaktaki bebeği katletmek gibi mi ?
onbinlerce insanımızı kahpece katletmek gibi mi ?
şehirleri, arabaları, otobüsleri yakmak gibi mi ?
baba demeye yeni başlamış bir çocuğun babasını, hemde çocuğun gözleri önünde kurşuna dizmek gibi mi ?
bunun adı : anlamsız silah kullanmak mı ?
ne kadar sevimli anlattın terörü.
yazık. gerçekten çok yazık.
--spoiler--
benim pkk ile ilgili yaptığım eleştiriler çoğunluk gibi "orospu çocuğu, ermeni dölü, hristiyan" özelinde olmaz olamaz... benim eleştirim anlamsız silah kullanmak ideolojik olarak milliyetçileşmek özelinde olur o da kendi bildiklerim dahilindedir.
--spoiler--
öncelikle şunu diyelim: elindeki güç yüzünden kimse sana açıkça konuşamıyor. yetkilerini bırak o zaman konuşalım. ayrıca senin gibi taraflı birinin yetkili olması ne kadar doğru ? bir arkadaşım bu şahısla pkk konusunda takıştığı için silinmiştir.
sonra yukarıdaki lafına gelelim: anlamsız silah kullanmak ha ?
ne gibi
kundaktaki bebeği katletmek gibi mi ?
onbinlerce insanımızı kahpece katletmek gibi mi ?
şehirleri, arabaları, otobüsleri yakmak gibi mi ?
baba demeye yeni başlamış bir çocuğun babasını, hemde çocuğun gözleri önünde kurşuna dizmek gibi mi ?
bunun adı : anlamsız silah kullanmak mı ?
ne kadar sevimli anlattın terörü.
yazık. gerçekten çok yazık.
görüyoruz ki "abime söylerim döver seni" komediliğinde tehdit edilmiş.. egemen gücün kanatları altında kan emicilikle beslenenlerin takındıkları tavırın birebir aynısını bize göstermiştir.. "bizim istediğimiz gibi düşünmezseniz sizi doğduğunuza pişman ederiz" tehditlerinin vucut bulduğunu yine yeniden görmemizi sağlayanlara teşekkür ederiz.. aynı mantık hali hazırda ülkenin her yerinde kolluk kuvvetleri desteğiyle bu görevini güzelce yerine getirmektedir..
kalanı ise şaka gibi..
hoppp..
ve aleykümüsselam...
kalanı ise şaka gibi..
hoppp..
ve aleykümüsselam...
sözlüğün çok ciddiye alınmasından mütevellit üstünden tartışma yürüyen bir adam. okunanlardan bu çıkıyor.
her fikri savunmuş olabilir. sözlük bunlara alışık. kaldı ki bir takım şeyler maksatlı yapılmadığı, insanların damarına bile bile basılmadığı sürece ben de herkesin istediğini açıkça söylemesinden yanayım.
herhangi bir dinsel, ırksal, cinsel fark olmaksızın bu böyle olmalı. yani trollük yapmadıktan, altmetinde ''alayınızın amına koyim orospu çocukları'' denmedikten sonra herkes istediğini söylesin bence, ki uludağ sözlükte böyle bu iş. yani düşün ki amacı küfür kafir girmek olan sözlük mafyalarına bile eyvallahı vardır yönetimin. duygusal olabilir tabi.
lock'a geldiğimiz vakit, farklı düşünceleri, ideolojileri içeren bir yazar. herhangi bir alışverişim olmasa da kendi bulunmuşluğumdan dolayı kendisini uzundur görürüm sözlükte. hatta belki de başından beri, şuan tam kanaat getiremiyorum; çok zaman oldu.
lock'u bir infial ortamına çekmek, bir tartışma öznesi haline getirmek bence yanlış. herkesi yanlış.
bu kadar ciddiye almamak lazım bir takım şeyleri. yani yanlış anlaşılmasın, bu adam siklenecek adam değil falan gbii bir şey demiyorum.
bu sözlük meselesi bu kadar kan davası haline getirilecek bir şey değil diyorum.
hani ne adamlar gördüm, açıkçası ne orospu çocukları gördüm şu sözlükte ki gene de pek bir mesele yaratmadım bunca zaman. kimse de yaratmadı, ben yapmadım olmadı hesabı söylemiyorum.
demek istediğim bu kadar şerefsiz herife prim verilirken bu samimi adamı düşüncesi her ne olursa olsun hedef göstermemek lazım. çünkü anlattığı mevzuatlarda ciddi adam. bir inançtan bahsediyor ve bunu sen ben fıtık olalım diye yazmıyor.
sözlüğün 100 büyük sorunu varsa kendisi 101.bile olmaz emin olun.
her fikri savunmuş olabilir. sözlük bunlara alışık. kaldı ki bir takım şeyler maksatlı yapılmadığı, insanların damarına bile bile basılmadığı sürece ben de herkesin istediğini açıkça söylemesinden yanayım.
herhangi bir dinsel, ırksal, cinsel fark olmaksızın bu böyle olmalı. yani trollük yapmadıktan, altmetinde ''alayınızın amına koyim orospu çocukları'' denmedikten sonra herkes istediğini söylesin bence, ki uludağ sözlükte böyle bu iş. yani düşün ki amacı küfür kafir girmek olan sözlük mafyalarına bile eyvallahı vardır yönetimin. duygusal olabilir tabi.
lock'a geldiğimiz vakit, farklı düşünceleri, ideolojileri içeren bir yazar. herhangi bir alışverişim olmasa da kendi bulunmuşluğumdan dolayı kendisini uzundur görürüm sözlükte. hatta belki de başından beri, şuan tam kanaat getiremiyorum; çok zaman oldu.
lock'u bir infial ortamına çekmek, bir tartışma öznesi haline getirmek bence yanlış. herkesi yanlış.
bu kadar ciddiye almamak lazım bir takım şeyleri. yani yanlış anlaşılmasın, bu adam siklenecek adam değil falan gbii bir şey demiyorum.
bu sözlük meselesi bu kadar kan davası haline getirilecek bir şey değil diyorum.
hani ne adamlar gördüm, açıkçası ne orospu çocukları gördüm şu sözlükte ki gene de pek bir mesele yaratmadım bunca zaman. kimse de yaratmadı, ben yapmadım olmadı hesabı söylemiyorum.
demek istediğim bu kadar şerefsiz herife prim verilirken bu samimi adamı düşüncesi her ne olursa olsun hedef göstermemek lazım. çünkü anlattığı mevzuatlarda ciddi adam. bir inançtan bahsediyor ve bunu sen ben fıtık olalım diye yazmıyor.
sözlüğün 100 büyük sorunu varsa kendisi 101.bile olmaz emin olun.
her götü sıkıştığında fatal kankisi gelip beraber saçmalayarak etrafındaki farklı düşünceleri savuşturduğunu sanan organizma. sadece bizken burası süperdi başkaları geldi boku çıktı über felsefesini benimsemiş yazarcık. hiç pkk yı destekleyen yada aksini iddia eden bir yazısını okumadım. ama bence desteklese de o nu bozmaz. yakışır yiğidime. ha benim aslanıma. fatal nerde?
pkk ile ilgili yazılarından rahatsız olmazdık belki başka bir sözlükte yetkili olsaydı. ama uludağ sözlük, türkiye'de türkçe yayın yapan ve türkiye cumhuriyeti kanunlarına tabi olan bir sözlüktür.
birbirinden habersiz iki farklı yakada ismini duydum tanımadım uzun süre bilmedim nedir? kimdir? necidir?
bir gün geldi ismini söyledi sanki yıllardır tanıyormuş gibi özlemiş gibi 'merhaba arkadaş' dedim.
yıllar geçti hiç eskimedi, kah gündüz kah gece, belki küfür belki güldük.. hani ''yaa siktir git'' isyanın hiç eksik olmasın. adam gibi adam, yakışıklı fena güzel gülüyor..
sen gül ben senin yerine de ağlarım adamı..
bir gün geldi ismini söyledi sanki yıllardır tanıyormuş gibi özlemiş gibi 'merhaba arkadaş' dedim.
yıllar geçti hiç eskimedi, kah gündüz kah gece, belki küfür belki güldük.. hani ''yaa siktir git'' isyanın hiç eksik olmasın. adam gibi adam, yakışıklı fena güzel gülüyor..
sen gül ben senin yerine de ağlarım adamı..
kendisi hakkındaki -işine gelmeyenler/gelinmeyenler- girileriniz jet hızıyla silinir.
farklı görüşler taşıması onun burada yazar olmasına engel değildir. sözlük dediğimiz oluşum farklı görüşlerin yazıldığı, tartışıldığı bir platformdur ve kabul etmediğiniz görüşün burada barınmamasını sağlamak sözlüğün oluşum amacına aykırıdır.
not: bu söylediklerimden onunla aynı görüşlere sahip olduğumu çıkartacak olanların amına koyayım.
not: bu söylediklerimden onunla aynı görüşlere sahip olduğumu çıkartacak olanların amına koyayım.
(#13243698) sempatizan olduğu aşikar yazar ve yetkili. ilginç.
(bkz: pkk lı olmak) başlığına "ahmak olmaktan iyidir" yazmış ikinci nesil uludağ sözlük yetkilisidir. (#5811548)
ahmak olmaktan iyi değildir sevgili lock, zira ahmaklık suç değildir ama terörizm suçtur.
ahmak olmaktan iyi değildir sevgili lock, zira ahmaklık suç değildir ama terörizm suçtur.
böyle bir adamın sözlükte yetkili yapılmasına anlam veremiyorum. ne de olsa böyle şeyler moderasyonun kalitesini yansıtıyor. bu bakımdan doğal karşılıyorum. böyle sözlük böyle bir yönetim takımını hakediyor.
(bkz: komik)
edit: pek hanımefendice şov yapar.
(bkz: tunç/#13537112)
aman ç ile ama ç.
(bkz: komik)
edit: pek hanımefendice şov yapar.
(bkz: tunç/#13537112)
aman ç ile ama ç.
ikinci nesil yetkili olduğundan dolayı hakkındaki görüşlerimi net yazamadığım kişi. sadece eksilemekle yetiniyorum.
(bkz: lock silik yapma beni)
(bkz: lock silik yapma beni)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar