bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- tüm çıplaklığımla burdayım7
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi4
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- saraca finch house7
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 19 yaşında kızla yatmak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle22
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- cüneyt arkın3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- ankara nın en güzel yanı7
- bili bili yumurta3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı2
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- istanbul6
- anın görüntüsü24
- ekşi ekşi kokan kezo2
- almanya5
- kemalist dünya26
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 2026 dünya kupası28
- 28 haziran 20263
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- başkan3
- gönül adamı2
- elon musk3
- thereads2
- kucaklaşma günü3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
- tamar tanrıyar4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- su içmek2
- kadir inanır22
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
gördüğüm anda mutlu olduğum bünyedir.
"nerelerdeydin be?" denilesidir.
"nerelerdeydin be?" denilesidir.
120 günde en çok sebni özledim dostum!
her anlamda şahane bir insandır kendileri. hiç tanımasada, zor zamanlarında insanların yanında olan, desteğini esirgemeyen, altın gibi bir kalbi olan bir büyüğümüzdür.
büyük yüreğini, güzel kalbini ve anlayışını her daim gölge gibi üzerimde hissettiğim güzel varlık. *
tanırım pek bir severim.
''güzel insan'' öyle hoş. pek bir soğuk bünyeme bile tahammül edebilmiş. iki satır da olsa konuşulabilmiş ''güzel insan''
edit: ha bir de bu hinka mıdır nedir. sağda solda dolaşıp duruyor. sevmedim onu.
''güzel insan'' öyle hoş. pek bir soğuk bünyeme bile tahammül edebilmiş. iki satır da olsa konuşulabilmiş ''güzel insan''
edit: ha bir de bu hinka mıdır nedir. sağda solda dolaşıp duruyor. sevmedim onu.
copy paste entrylerin ve basit tanımların yazarı. 9000 küsür entrysinden kendisine ait entry sayısı yok denecek kadar az. yani kesin azdır bakmadım şimdi tek tek ne yalan söyliyeyim * iyi birine benziyor o ayrı.
copy paste üstadı. *
sabah sabah kendimi lunapark a gelmiş çocuk gibi hissetmemi sağlayan yazar.
zall seni seviyorum diyerek bağırmak istiyorum. sözlük senin tamam ama bu sözlüğü sözlük yapan bu delikanlılığın yerim ben seni... mod' lar zall abinizden öğrenin bir şeyler, zall sen kremalı biskuvinin kremasısın, sen 90 dakikası 0-0 giden maçta son dakika golünde ki tribün çoşkususun, sen lionel messi nin sol ayağısın, sen çöl de sussuz kalmış bedevinin suyusun... allah(c.c.) başımızdan eksik etmesin...
hoş geldin linka, gittiğin yağmurla gel demiştim, güneşle geldin sana da bu yakışırdı...
zall seni seviyorum diyerek bağırmak istiyorum. sözlük senin tamam ama bu sözlüğü sözlük yapan bu delikanlılığın yerim ben seni... mod' lar zall abinizden öğrenin bir şeyler, zall sen kremalı biskuvinin kremasısın, sen 90 dakikası 0-0 giden maçta son dakika golünde ki tribün çoşkususun, sen lionel messi nin sol ayağısın, sen çöl de sussuz kalmış bedevinin suyusun... allah(c.c.) başımızdan eksik etmesin...
hoş geldin linka, gittiğin yağmurla gel demiştim, güneşle geldin sana da bu yakışırdı...
Dostluk Ve nezaket timsali güzel insan, ne ara gittin ne ara geldin ne ara böle sevdirdin kendini.
"dostluk ve naziklik Her Zaman Haşinlik Ve Zorbaliktan Daha Güçlüdür"
"dostluk ve naziklik Her Zaman Haşinlik Ve Zorbaliktan Daha Güçlüdür"
hoş gelmiş güzel insan. insan gibi insan, iyilik ve yardım için her an sırtınızı dayayabileceğiniz insan... sen boşver linka, bildiklerin ve yaşadıkların kadarsındır bu dünyada. kınaları da sok bir tarafa. *
geri gelişiyle bahar kuşları gibi cıvıldamıştır. gidince bazı kına yakanlar için ağlama duvarı inşaasına başlıyoruz.
Sözlüğe dönmesine çok sevindim. Sevgili Linka hoşgeldin.
iyi bir yazardı kendisi. devamlı olarak copy paste yapsa bile sözlüğe bilgi kazandıran biriydi.
Gidişiyle boşluk bıraktı, kendisini seviyorum, umarım tekrar gelir. Silik bir yazar değil Linka, kalbimizde yeri var.
habersizce gidişine çok üzüldüğüm yazar. tanrı hep onunla olsun, yolunu açık etsin...
silik olması canımı yaksa da verdiği karara saygı duymak boynumuzun borcu.
yapmaması gerekiyordu, ancak sözlükte bazı kişilerin(aslında aynı kişi farklı bir nick ama sahtekarlık aynı) sevinmesine neden olsa da onurlu bir davranışta bulundu. onursuzluk aslında onu bu noktaya getirenlerde dir.
kına ihtiyacını karşılamak benim için görevdir. adres verildiği takdirde kına yollanacaktır hemde iran kınası...
gittiğin yağmurla gel
yapmaması gerekiyordu, ancak sözlükte bazı kişilerin(aslında aynı kişi farklı bir nick ama sahtekarlık aynı) sevinmesine neden olsa da onurlu bir davranışta bulundu. onursuzluk aslında onu bu noktaya getirenlerde dir.
kına ihtiyacını karşılamak benim için görevdir. adres verildiği takdirde kına yollanacaktır hemde iran kınası...
gittiğin yağmurla gel
hiç ummadığım bir anda, ummadığım bir yerde karşılaştığım, içtenliğine, anlayışına, sohbetine hayran kaldığım güzel insan, ablam, balım... çok yaşa sen.
içtenliğiyle gönlümde taht kuran, konuşma şerefine nail olduğum, bana da kucak açtığı için minnet duyduğum yazar.
linka sözlüğün en kaliteli yazarıdır. yazılarını zevkle ve sıkılmadan okuyorum. sözlükte bu kadar güzel ve kaliteli bir üslupta yazmasını çekemeyen zavallılar var maalesef. gelip nick altına çemkirerek egolarını tatmin ediyorlar güya.
nasıl bir kuyruk acısıymış bu şaştım kaldım. linka'nın erkek arkadaşının ölümüyle dalga geçicek kadar küçülmüşler. yazık!
ey ölümle dalga geçen andaval, sanki sen dünyaya kazık çakıcaksın. çıkar artık şu at gözlüklerini, geliştir şu küçücük beynini. dünyaya bir katkın olsun.
nasıl bir kuyruk acısıymış bu şaştım kaldım. linka'nın erkek arkadaşının ölümüyle dalga geçicek kadar küçülmüşler. yazık!
ey ölümle dalga geçen andaval, sanki sen dünyaya kazık çakıcaksın. çıkar artık şu at gözlüklerini, geliştir şu küçücük beynini. dünyaya bir katkın olsun.
başına gelmeyen anlamaz diye bir söz vardır, bazı tiplere beddua bile etmekten utanır oldum. ölüm en acı duygudur, kaybetmek, bir şeylerin yok olması... zaman akıp gidiyor linka, kaybettiklerin umarım sana en iyisini getirir arkadaşım. her acı başa gelince anlaşılır. dostluğu yalakalık olarak değerlendiriyorlarsa da bırak değerlendirsinler. hayat her şeye gebe.
insanlar iyice zıvanadan çıktı!!! ...
hadi anlıyorum birilerine bok atmak moda.
eleştiriyorum deyip de bel altı çalışmak da alkış getiriyor sözlükte.
bunları umursamıyorum.
ama!
bir insanın ölmüşüne!, hatta minicik günahsız kızına dil uzatmak hangi ahlaka, hangi aile yapısında yeiştirilişe, hangi inanca sığıyor?!
insanlığa sığıyor mu ya?!
hanginizin annesi babası, "ölmüş insanın arkasından konuşmak erdemdir hatta bununla yetinme küfür de et" dedi ya? bunu diyen aileye de ben sövüyorum!
hanginizin inancında peygamberiniz kitabınız böyle şeyleri hoş görmüş?
hangi toplum bunu ahlaksızlık olarak nitelendirmiyor?
hiç mi uyaran yok bu kalpsiz, düşüncesiz ve acımasız insanımsıları çevrelerinde?
gerçekten acıyarak ve insanlığımdan utanarak izliyorum... yazar kisvesi altında kendini ifade yolu bulmuş; bu şeref, karakter ve duygu yoksunu insanları!
nefret bile edemiyorum. nefret bile bir duygu olarak çok bu sefillere!
hadi anlıyorum birilerine bok atmak moda.
eleştiriyorum deyip de bel altı çalışmak da alkış getiriyor sözlükte.
bunları umursamıyorum.
ama!
bir insanın ölmüşüne!, hatta minicik günahsız kızına dil uzatmak hangi ahlaka, hangi aile yapısında yeiştirilişe, hangi inanca sığıyor?!
insanlığa sığıyor mu ya?!
hanginizin annesi babası, "ölmüş insanın arkasından konuşmak erdemdir hatta bununla yetinme küfür de et" dedi ya? bunu diyen aileye de ben sövüyorum!
hanginizin inancında peygamberiniz kitabınız böyle şeyleri hoş görmüş?
hangi toplum bunu ahlaksızlık olarak nitelendirmiyor?
hiç mi uyaran yok bu kalpsiz, düşüncesiz ve acımasız insanımsıları çevrelerinde?
gerçekten acıyarak ve insanlığımdan utanarak izliyorum... yazar kisvesi altında kendini ifade yolu bulmuş; bu şeref, karakter ve duygu yoksunu insanları!
nefret bile edemiyorum. nefret bile bir duygu olarak çok bu sefillere!
bu aralar yorgunlukla başı dertte olan yazar arkadaşım. kendisine şans kapıyı kırınca misali kübadan bir haftalık tatil hediye etmek istiyorum. yorgunluğu bir an önce geçsin artık diyorum *
Sözlükte en sevdiğim yazarlar arasında yer alan sevgili yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar