bugün

Hoş gelmiş inşallah erkektir.
re4 sevdiğini düşündüğüm yazardır.

erkektir. hoş gelmiş.
Yeni yazar ama eski yazarları tanıyor. inşallah fake ya da troll değildir.
resident evil hayranıdır.

jill valentine ı çok sever.

leon kennedy favorisidir.

iç anadolu çomarlarıyla uğraşmaz

bazı pislikler tarafından hdpkklı ve kürtçü ilan edilir.

hdpden apodan ve selodan olabildiğince nefret eder.
Neden silik olduğunu anlayamadığım yazar.
© copyright 2005 - 2026