bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- anın görüntüsü14
- gocu bey meh meh bey birader4
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği7
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- ege waw3
- beyaz otomobil satın almak9
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- bully2
- krista allen2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ikinci el elbise giymek2
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- pazar günü aktiviteleri4
- düşün ki o bunu okuyor4
- nervio'nun memleketi3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- sol tarafın inzal olması3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- amy adams2
- haksızsam haksızsın deyin2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- kulak arkasını keselemek3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- babalar günü hediyesi2
- yer çekimine küsmek3
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- neredesin2
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- netflix yasaklanmalıdır4
anlaşılmayan insan topluluğu.
ırak'ta kürdün peşmergesi ''Paramızı ödeyin!!!'' diye isyan eder, yolları kapatır, görev bırakır, nasıl askerlerse Suriye'de Esad yanlısı Hizbullahçılar(içinde Kürtler de var) ile PKK birbirini yer Türkiye'de geçmişten örnek verecek olursak önce Dicle, sonra ODTÜ'de Hizbullahçı Kürtçüler ile PKK'lı Kürtçüler birbirlerini bıçaklar
Ulan belki 7-8senedir diyorum, bir çok Kürt arkadaş da hak veriyor Allah var, bu herifler bu gün devlet kursalar yarın birbirlerini doğrarlar ortada Kürt kalmaz diyorum, aha buyurun işte sonuç ortada, Kürdistan'ın adı bile yetti birbirlerini boğazlamalarına
Şimdi bu heriflerin aşiretçi Araplardan ne farkı var? Onlar kan davasına birbirlerini öldürüyor, bunlarsa ideoloji adına... 1980'lere gidiyor iyice memleket, doğuda ne haltlar döndüğünü anlatmaya gerek yok, açıkçası birbirlerini kıran itler de zerre umurumda değil ama beni asıl ilgilendiren şu ki;
PKK'lısı ''Kürdistan yobazlara mezar olacak!!!'' diye slogan atıyor, Hizbullahçısı ''Kürdistan dinsizlere mezar olacak!!!'' diye...
Baba ortada görünmeyince kardeşler birbirini yermiş, babanız uykuya daldı ya yiyin birbirinizi ibneler... Ananız Tayyip de üvey ana zaten umrunda değil evde ne olup bittiği... Uyandığımızda ne kadar az görürsek sizden o kadar kardır... Ananıza napacağımızı da az çok tahmin ediyorsunuzdur zaten...
ırak'ta kürdün peşmergesi ''Paramızı ödeyin!!!'' diye isyan eder, yolları kapatır, görev bırakır, nasıl askerlerse Suriye'de Esad yanlısı Hizbullahçılar(içinde Kürtler de var) ile PKK birbirini yer Türkiye'de geçmişten örnek verecek olursak önce Dicle, sonra ODTÜ'de Hizbullahçı Kürtçüler ile PKK'lı Kürtçüler birbirlerini bıçaklar
Ulan belki 7-8senedir diyorum, bir çok Kürt arkadaş da hak veriyor Allah var, bu herifler bu gün devlet kursalar yarın birbirlerini doğrarlar ortada Kürt kalmaz diyorum, aha buyurun işte sonuç ortada, Kürdistan'ın adı bile yetti birbirlerini boğazlamalarına
Şimdi bu heriflerin aşiretçi Araplardan ne farkı var? Onlar kan davasına birbirlerini öldürüyor, bunlarsa ideoloji adına... 1980'lere gidiyor iyice memleket, doğuda ne haltlar döndüğünü anlatmaya gerek yok, açıkçası birbirlerini kıran itler de zerre umurumda değil ama beni asıl ilgilendiren şu ki;
PKK'lısı ''Kürdistan yobazlara mezar olacak!!!'' diye slogan atıyor, Hizbullahçısı ''Kürdistan dinsizlere mezar olacak!!!'' diye...
Baba ortada görünmeyince kardeşler birbirini yermiş, babanız uykuya daldı ya yiyin birbirinizi ibneler... Ananız Tayyip de üvey ana zaten umrunda değil evde ne olup bittiği... Uyandığımızda ne kadar az görürsek sizden o kadar kardır... Ananıza napacağımızı da az çok tahmin ediyorsunuzdur zaten...
birbirlerine ettikleri zulüm, cümle zalimden gördükleri zulümden fazla olan insanlardır.
bazı entrylere bakaınca acaba bazılarının topu küçükken kürtlerin bahçesine mi kaçtı diye düşünmeden edemiyor insan.
adaletli millettir.
bir insan ırkı.
aynı türk gibi.
aynı türk gibi.
türkiye cumhuriyetinin vatandaşıdır. tıpkı diğer insanlarımız gibi.
ulan her yerde ben varım sizi seviyorum faşolar.
kendine kaçak elektrik kullandırmayan bedaşın binasını taşlayıp demohratih hag gardaşım diyip eylem yapanlara verilen genel ad.
Genellikle sorunlu, kezban , savaşcıl, yabani , insanlar. Ama hepside değil.
kendisinden olmaz ama evliya olursa avluya sokulmamasi gereken halk.
kaçak elektrik kullanamıyoruz diye elektrik dağıtım şirketinin binasını taşlamış kişileri bünyesinde barındıran, yontma taş müdavimi güruh. açıklama yapan "homo sapiens" ise çiftçiler bu faturayı ödeyemez diyor. amk oğulları sizin faturanızı biz çatır çatır ödüyoruz ya. hepsi haram olsun sizlere. tek benim de değil bu milletin ödediği faturalar da haram olsun.
Atalari vikingler olan halka verilen isim.
türkmen'im ve kürtleri kardeş bilirim. sadece kürtleri de değil tabi. ermenileri, süryanileri, arapları, çerkezleri, romanları, boşnakları, arnavutları dünyanın tüm ırklarını -'ırk' kelimesini kullanmayı pek sevmesem de belirtmek için- seviyorum. içimizdeki nefret dışarımızda olanları tetikliyor. bırakalım kürtleri bir insanı sevmemek bile insanın içinde bir huzursuzluk doğuruyorsa bir toplumu sevmemek insanı nasıl hissettirir bilemiyeceğim. bu söylediklerim tek taraflı değil tabi. bunları sadece ona veya buna yazmıyorum. yüzyıllarca bu topraklarda iyi-kötü birlikte yaşadık, bundan sonra da yaşayacağız. çünkü insanız ve insanlar birlikte yaşarlar. bilmem kürtler, türklerden önce anadolu'dalar mıydı yoksa fars-arap kırması mı ama şimdi insanlar ben kürt'üm diyorsa bir topluluk oluşturuyorlarsa kürt'ler vardır. hı bu arada fars-arap kırması dedim kürtlere, onlar da bana çin-arap kırması diyebilir ancak buna gerek yok. zaten dünyada safkan bir millet yokken neyin derdi bu fars-arap, çin-arap kırması? her ne kadar biz homo sapiens'sek kürtler ve diğer topluluklar da homo sapiens arkadaşlar kusura bakmayın.
edit: evet ırk kelimesini sevmem çünkü kendine benzemeyen diğer varlıklara saldıran homo habilisleri çağrıştırır.
(bkz: ırkçılık)
edit: evet ırk kelimesini sevmem çünkü kendine benzemeyen diğer varlıklara saldıran homo habilisleri çağrıştırır.
(bkz: ırkçılık)
(img:#638665)
(bkz: benimde kürt arkadaşım var)
evet var. kendisi fatihte oturur. evlendikten sonra bulunduğu mahalleden taşınıp türklerin çoğunlukta olunduğu mahalleye taşındı. neden? çünkü kürtlerden kaçtı! yeni gittiği yerde kavga gürültü nerdeyse yok gibi... kürt kürtten kaçıyor işte. gerisini sen düşün artık.
artık şunu öğrenin işin özünde insanların bu kadar hakkınızda olumsuz yazmansı mensubu olduğunuz ırk değildir, davranışlarınızdır.
evet var. kendisi fatihte oturur. evlendikten sonra bulunduğu mahalleden taşınıp türklerin çoğunlukta olunduğu mahalleye taşındı. neden? çünkü kürtlerden kaçtı! yeni gittiği yerde kavga gürültü nerdeyse yok gibi... kürt kürtten kaçıyor işte. gerisini sen düşün artık.
artık şunu öğrenin işin özünde insanların bu kadar hakkınızda olumsuz yazmansı mensubu olduğunuz ırk değildir, davranışlarınızdır.
insan olmak yetmiyor bazılarımıza ben türküm, kürdüm o'yum bu'yum nedir bu hep bir üstün olma isteği. Siz paylaşmayı, sevmeyi bilmeyen insanlar bir gün pişman olacaksınız ama o pişmanlık olduğuyla kalacak.
Bireysel anlamda iyi, toplumsal anlamda kötü doğu topluluğu.
Kürtlerin en rahatsız olduğum yönlerinden biri sürekli Türk'leri faşistlikle suçlamaları. Ulan faşizm zaten devletin muktedir düzeyde en iyi halkı yönettiği siyasi ideolojidir. Zaten devlet kötünün iyisidir, yani kötü olsa bile olması zorunludur. Şu kafasız komünistleri de hiç anlamam. En küçük kız erkek ilişkisinde bile erkek sahip olmak, kız ait olmak ister bu bir içgüdüdür.
Buradan komünizmi çöpe atabilirsiniz. Kürtlerin faşistliği tam olarak öğrenmesi lazım. Ben rahatsız oluyorum sürekli bunların yok ezildik, yok anamıza sövüldü yok babamızı çopladılar laflarından. yalanın ibresini kırdı ibneler. Yabancı biri gelse bizim her gün baklava lokum yiyip, kürdün üzerine tank sürdüğümüzü sanır. Bu gavatlar kendi aralarında kürtçe bile konşuyor sonra faşist biz oluyoruz.
Yok efendim, eğer varsa bir anti durum bunu doğrularla savunun. Bu şekilde davranmak size olan nefreti köklüyor.
Kürtlerin en rahatsız olduğum yönlerinden biri sürekli Türk'leri faşistlikle suçlamaları. Ulan faşizm zaten devletin muktedir düzeyde en iyi halkı yönettiği siyasi ideolojidir. Zaten devlet kötünün iyisidir, yani kötü olsa bile olması zorunludur. Şu kafasız komünistleri de hiç anlamam. En küçük kız erkek ilişkisinde bile erkek sahip olmak, kız ait olmak ister bu bir içgüdüdür.
Buradan komünizmi çöpe atabilirsiniz. Kürtlerin faşistliği tam olarak öğrenmesi lazım. Ben rahatsız oluyorum sürekli bunların yok ezildik, yok anamıza sövüldü yok babamızı çopladılar laflarından. yalanın ibresini kırdı ibneler. Yabancı biri gelse bizim her gün baklava lokum yiyip, kürdün üzerine tank sürdüğümüzü sanır. Bu gavatlar kendi aralarında kürtçe bile konşuyor sonra faşist biz oluyoruz.
Yok efendim, eğer varsa bir anti durum bunu doğrularla savunun. Bu şekilde davranmak size olan nefreti köklüyor.
artık bunlara "bunlardan nefret ediyorum" demek bile nefret suçu teşkil ediyor, provokasyon oluyor, kışkırtıcı tutum sergileniyor diye neredeyse mahkemelik edecekler insanları. oldu olacak hükümet özellikle bunlara laf edilmesin diye koruma/kollama kanunu çıkartsın.
kendi ülkemizi ve bizleri ne hale getirdiler.
kendi ülkemizi ve bizleri ne hale getirdiler.
Çoğu Türkten daha saf ve temizdirler. (bkz: bütün Türkleri tenzih ediyorum)
her ülkeye biraz biraz yerleştirilmiş piyon güruh. bunları yönetenlerin ayağına kim basıyorsa hemen bunları oyuna sürüyorlar. ülkeyi karıştırıp insanları hayatlarını karartıyorlar.
görsel
her capsleri hunharca gülememe sebebiyet verir.
her capsleri hunharca gülememe sebebiyet verir.
hastalıklı topluluk.
Eğitimden uzak olduğu için başlarına yüzlerce aptal olaylar gelen millet.
Kürtler kadar başınıza taş düşsün dedirtir. Bu ne nefrettir? Sözlüğe ilk geldiğimden beri sol framede kürtlerle ilgili başlık hiç eksik olmadı. Türkiye cumhuriyet' inde türklere de kürtlerede ona da buna da kısaca herkese yer varken bu aşağılamanın nedeni ne?
Hiçbir millet birbirinden üstün veya asil değildir. Herkes eşittir. isterseniz tanıdığınız bütün x mensubundaki kişiler kötü olsun siz o kişilere bakarak x mensubu için genelleme yapmayın.
insanların iyi yönlerini aramak varken neden kötü yönleri arıyorsunuz? Bir grubu karalamak bu kadar kolay mı?
Hiçbir millet birbirinden üstün veya asil değildir. Herkes eşittir. isterseniz tanıdığınız bütün x mensubundaki kişiler kötü olsun siz o kişilere bakarak x mensubu için genelleme yapmayın.
insanların iyi yönlerini aramak varken neden kötü yönleri arıyorsunuz? Bir grubu karalamak bu kadar kolay mı?
azınlıktır. ve azınlık olarak yaşamaya devam edecek olan ırktır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar