bugün
- black mirror3
- gülüm diyen kız8
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- sözlük kızlarının vücutları15
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- her şeye saygı duyulması gerekir2
- kuzenin içine boşalmak14
- reneissance man2
- dimmu borgir dinlemek3
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- yılmaz güney12
- sözlükten çıkmayan yazar2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi11
- ziyade ilahiler dinlemek2
- velvet10
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- günün kitabı3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- zaman baba birader bey2
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- kemal kılıçdaroğlu18
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ameliyat olmak6
- almanya5
- 20502
- otopsiraporlari5
- açlık ile arkadaş sabır ile dost olmak2
- rahmi koç6
- yazarların saç şekillendirme taktikleri2
- evde mum bulundurmak7
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- garip sorular2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- aylık 382 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- eril erkek meslekleri6
- 2026 dünya kupası19
- anın görüntüsü16
- namaz takkesi4
- utku gümrükçü6
- sırrı süreyya önder4
- futbol12
hint-avrupa kökenli aryani halklardan birisidir. pers ve medlerden geldikleri kabul edilir.
türkiyede yaşanan gasp, kaçakçılık, hırsızlık, cinayet, tecavüz gibi olayların %90nında başrol oynayan millet.
(bkz: türk) başlığından fazla entry almıştır.
fazla söze hacet yoktur sanırım mesaj alınmıştır.
fazla söze hacet yoktur sanırım mesaj alınmıştır.
çoğu $ehirlerinden bir kez bile çıkmamı$tır. bırak ülke ülke gezip ufkunu geni$letmeyi. ke$ke ülke içi liselerde batı - doğu, doğu-batı deği$im programları olsa. hani üniversitelerde farabi var ya. onun liseli versiyonu. daha sonradan facebook'la hayatı gördüklerinde sapıtıyorlar tabi. cahil demeyeyim ama görememi$ bırakanlar utansın.
bir garip millet. bu ırka(!) mensup birisi az önce facebookta bana küfür edip kaçtı. işte barzo ile asil ayrımına en güzel örnek.
tanrı türk'ü korusun!
tanrı türk'ü korusun!
(bkz: etnik grup)
kürtler türk değildir.
inanmayan varsa burada kökenlerinden ayrıntılıca bahsedilmiş.
http://tr.wikipedia.org/wiki/K%C3%BCrtler
kürtler türk değildir.
inanmayan varsa burada kökenlerinden ayrıntılıca bahsedilmiş.
http://tr.wikipedia.org/wiki/K%C3%BCrtler
rte'nin biricik dostlarıdır. ermeniler, rumlar derken şimdi de bu çıktı. gerçi bu sefer dosttan biraz fazla oldu. *
başlıklarına bakıldığında kafa sayısından memleketteki faşist oranını ortaya döken halktır. ulan şunu belirtmeyi de hiç sevmiyorum . not: bilmem neyim kafası hep miğdemi bulandırmıştır nedense. kalkıp ''aha kroya bak'' demeyin diye söylüyorum. gerçi kürt olmak türk olmak... bunlar onur vesilesi olamaz çünkü bunlar birer seçim değildir. tarihini öv, tebaiyetini sev ama tapma!
şimdi bugünki kürt sorununa bakmak için öncelikle çok gerilere gitmeniz gerek, ta selçuklulara, yani osmanlı'nın temellerinin atıldığı yıllar, sonrası osmanlı, sonrası malum cumhuriyetimiz. peki bu adamların eski mezopotamyanın tam ortasında ne işi var? hani bugün hababam kandile bayrak dikiyoruz photoshopla, işte bu adamların bu coğrafyada ne işi var, neden oraya getirildiler bir bakın. ya da neden orada olmak istediler.
belli bir süre yurt dışında yaşamış olsaydınız ve bu yaşadığınız yer ortadoğu'da lanet bir ülke olsaydı, doğu'nun ve kürtlerin önemini anlayacaktınız. anladık türk değiller ama bizleri onlarla birbirimize bağlayan dini ve tarihi bir çok sebep var. tabi sizin tarih anlayışınız da çarpık olduğu için o şovenist gururunuz bir şekilde doğruları öğütür içinizde kabul edemezsiniz.
yalnız şöyle bir gerçek var ki, kürtler anadolu topraklarında doğu'nun acımasızlığına set olan bir halk oldu, bunu kabul etmeyenin insanlığına tüküreyim.
ve öyle bir gerçek daha var ki, bu insanları kaybederseniz, tarihten bu yana pusuda bekleyen doğunun aç kurtları elbet birgün kafalarınızda kılıç bileyecektir. işte o zaman kürtlerin önemini anlamış olacaksınız ama filistin gibi olduğunuzda. şu an ki tabloyu, suriye olaylarını iyi okuyun, suriye köpekliği yapan sözüm ona milliyetçiler bu sözümü iyi dinlesinler. kürtleri bu hat içinde manen kaybedersek, sonraki dönemlerinizin ne kadar karanlık olacağını tahmin dahi edemezsiniz. anlamak isteyen ne dediğimi anlar. yani bu ateş hattı üzerinde kürtleri hiçe sayacak olursanız, ileri de esad'ın şebbihaları gibi herifler tepenize çökebilir. o taptığınız esad gibileri yani. doğu'nun gayzı kötüdür derler, tarihe bakın doğrulamış olursunuz bunu. işte o yüzden kürt ve türk ayrılmaz bir bütün olmak zorundadır. yoksa sonradan olacaklar konusunda evlatlarınıza karşı sizler sorumlusunuz.
edit: işte meselenin özeti;
--spoiler--
tüm yapılanlara rağmen helalleşip, barışmaya hazır olacak kadar da iyimser bir halk aynı zaman da. kıymetini bilin, yoksa çok pişman olursunuz. bu orta doğu bataklığında dost kalabileceğiniz tek halktır. ne suriye, ne iran, ne de ırak size dost olur.
--spoiler--
(#19305896)
şimdi bugünki kürt sorununa bakmak için öncelikle çok gerilere gitmeniz gerek, ta selçuklulara, yani osmanlı'nın temellerinin atıldığı yıllar, sonrası osmanlı, sonrası malum cumhuriyetimiz. peki bu adamların eski mezopotamyanın tam ortasında ne işi var? hani bugün hababam kandile bayrak dikiyoruz photoshopla, işte bu adamların bu coğrafyada ne işi var, neden oraya getirildiler bir bakın. ya da neden orada olmak istediler.
belli bir süre yurt dışında yaşamış olsaydınız ve bu yaşadığınız yer ortadoğu'da lanet bir ülke olsaydı, doğu'nun ve kürtlerin önemini anlayacaktınız. anladık türk değiller ama bizleri onlarla birbirimize bağlayan dini ve tarihi bir çok sebep var. tabi sizin tarih anlayışınız da çarpık olduğu için o şovenist gururunuz bir şekilde doğruları öğütür içinizde kabul edemezsiniz.
yalnız şöyle bir gerçek var ki, kürtler anadolu topraklarında doğu'nun acımasızlığına set olan bir halk oldu, bunu kabul etmeyenin insanlığına tüküreyim.
ve öyle bir gerçek daha var ki, bu insanları kaybederseniz, tarihten bu yana pusuda bekleyen doğunun aç kurtları elbet birgün kafalarınızda kılıç bileyecektir. işte o zaman kürtlerin önemini anlamış olacaksınız ama filistin gibi olduğunuzda. şu an ki tabloyu, suriye olaylarını iyi okuyun, suriye köpekliği yapan sözüm ona milliyetçiler bu sözümü iyi dinlesinler. kürtleri bu hat içinde manen kaybedersek, sonraki dönemlerinizin ne kadar karanlık olacağını tahmin dahi edemezsiniz. anlamak isteyen ne dediğimi anlar. yani bu ateş hattı üzerinde kürtleri hiçe sayacak olursanız, ileri de esad'ın şebbihaları gibi herifler tepenize çökebilir. o taptığınız esad gibileri yani. doğu'nun gayzı kötüdür derler, tarihe bakın doğrulamış olursunuz bunu. işte o yüzden kürt ve türk ayrılmaz bir bütün olmak zorundadır. yoksa sonradan olacaklar konusunda evlatlarınıza karşı sizler sorumlusunuz.
edit: işte meselenin özeti;
--spoiler--
tüm yapılanlara rağmen helalleşip, barışmaya hazır olacak kadar da iyimser bir halk aynı zaman da. kıymetini bilin, yoksa çok pişman olursunuz. bu orta doğu bataklığında dost kalabileceğiniz tek halktır. ne suriye, ne iran, ne de ırak size dost olur.
--spoiler--
(#19305896)
mezapotamya'nın kadim, saf, kendi halinde yaşamayı seven, fırsatçı olmaya, arkadan vurmayan, başka ülkeler, başka diyarlar fethetme ülküsü olamayan ve bu ülküsü olmadığı için büyük ordular kurmayan ve en büyük hatası mı diyelim, eksiğimi dileyim, bu olan halk.
çok uzun dönemler, milletleri ortak payda da birleştiren olgu din olduğu için, önce selçuklular ile sonra osmanlılarla beraber yaşamış, tüm dünya milliyetçilik olgusunu benimsemişken hala ümmet olgusunu benimsedikleri için birinci dünya savaşından sonra dünyanın süper gücü olan ingilizler, kendilerine altın tepside kürdistan'ı verirken, ''biz din kardeşlerimize ihanet etmeyiz'' deyip reddedip, türklerle beraber bir kurtuluş mücadelesi veren, bu yüzden önce ingilizler tarafından, daha sonra ülkeyi beraber yöneteceğiz diye söz veren türklerin tek ulus politikaları yüzünden cezalandırılmışlardır.
ingilizler, kürtlere ceza olarak kürdistan'ı 4 parçaya böldüler. her parçada ki devletlerin kürtlere zulmetmesine ses etmediler. bu kürtlerin cezasıydı; din kardeşimiz dediklerine ihanet edip, kürdistan'ı kabul etmemenin cezası.
kürtler türklere karşı fırsatçılık yapmamanın cezasını da çektiler; osmanlı dağılmış, ordusu terhis edilmiş, yapacak hiç bir şeyi yokken, kürtler başlamış olan koçgiri isyanını durdurup zor durumdaki din kardeşlerine, ayaklarının önüne serilen kürdistan vaadine rağmen yardım ediyorlar. başta osmanlıda olduğu gibi beraber eşit şartlarda yaşanacak bir devlet vaat ediliyor. kürtler kabul ediyor. 1921 anayasası buna göre yapılıyor ama güçler, dengeler türklerden yana olunca, kürtlerin kendilerine ihanet etmemenin bedelini 1921 anayasasını 1924'te değiştirerek ödetiyorlar. karşı çıkanları, istiklal mahkemelerinde asıyorlar. sonrasında akıl almaz asimilasyon politikaları ve katliamlar başlıyor. çocuk, kadın, genç, yaşlı denmeden insanlar katlediliyor. mağaralara saklanan insanlar gaz bombaları ile öldürülüyor. bir katliam da 20 bin, birinde 70 bin, bir diğerinde 50 bin insanın katledildiği söyleniyor. köyleri yakılıyor; 1 değil, 2 değil, 3 değil, hayvanlarıyla birlikte yakılan 4000 köy! ağaçları, tarlaları ve ormanları yakılıyor; 1 değil, 2 değil, 3 değil, 10 milyon hektar orman yakılıyor. insanları evlerinden alınarak faili meçhul olarak öldürülüyor; 10 değil, 20 değil, 30 değil, 18 bin insan bu şekilde öldürülüyor. tutuklamalar, işkenceler, yargısız infazların sayısı belli değil.
sonra bir örgüt çıkıyor, tüm bunlara maruz kalmış, öfke dolmuş, yanında, gözünün önünde babası, abisi, kardeşi asker tarafından çırılçıplak soyulmuş, dövülmüş sonra öldürülmüş insanlara hesap sorma fırsatı verdi. intikam duygusu ile doldurulmuş insanlar bu çağrıya cevap verdiler, haklı olarak. onlar dağa çıktı, onlar çıktıkça devlet güçleri vurdu. devlet güçleri vurdukça insanlar daha çok çıktı. ama baş edemedi, edemez de. bu süreç kürtlerin aşiretçilikten uluslaşmaya doğru evrilmesini sağladı. bu saatten sonra da eskiye dönmeyecekler. haklarını istiyorlar ve alacaklar. önlerinde hiç bir güç hiçbir halk duramayacak!
tüm yapılanlara rağmen helalleşip, barışmaya hazır olacak kadar da iyimser bir halk aynı zaman da. kıymetini bilin, yoksa çok pişman olursunuz. bu orta doğu bataklığında dost kalabileceğiniz tek halktır. ne suriye, ne iran, ne de ırak size dost olur.
çok uzun dönemler, milletleri ortak payda da birleştiren olgu din olduğu için, önce selçuklular ile sonra osmanlılarla beraber yaşamış, tüm dünya milliyetçilik olgusunu benimsemişken hala ümmet olgusunu benimsedikleri için birinci dünya savaşından sonra dünyanın süper gücü olan ingilizler, kendilerine altın tepside kürdistan'ı verirken, ''biz din kardeşlerimize ihanet etmeyiz'' deyip reddedip, türklerle beraber bir kurtuluş mücadelesi veren, bu yüzden önce ingilizler tarafından, daha sonra ülkeyi beraber yöneteceğiz diye söz veren türklerin tek ulus politikaları yüzünden cezalandırılmışlardır.
ingilizler, kürtlere ceza olarak kürdistan'ı 4 parçaya böldüler. her parçada ki devletlerin kürtlere zulmetmesine ses etmediler. bu kürtlerin cezasıydı; din kardeşimiz dediklerine ihanet edip, kürdistan'ı kabul etmemenin cezası.
kürtler türklere karşı fırsatçılık yapmamanın cezasını da çektiler; osmanlı dağılmış, ordusu terhis edilmiş, yapacak hiç bir şeyi yokken, kürtler başlamış olan koçgiri isyanını durdurup zor durumdaki din kardeşlerine, ayaklarının önüne serilen kürdistan vaadine rağmen yardım ediyorlar. başta osmanlıda olduğu gibi beraber eşit şartlarda yaşanacak bir devlet vaat ediliyor. kürtler kabul ediyor. 1921 anayasası buna göre yapılıyor ama güçler, dengeler türklerden yana olunca, kürtlerin kendilerine ihanet etmemenin bedelini 1921 anayasasını 1924'te değiştirerek ödetiyorlar. karşı çıkanları, istiklal mahkemelerinde asıyorlar. sonrasında akıl almaz asimilasyon politikaları ve katliamlar başlıyor. çocuk, kadın, genç, yaşlı denmeden insanlar katlediliyor. mağaralara saklanan insanlar gaz bombaları ile öldürülüyor. bir katliam da 20 bin, birinde 70 bin, bir diğerinde 50 bin insanın katledildiği söyleniyor. köyleri yakılıyor; 1 değil, 2 değil, 3 değil, hayvanlarıyla birlikte yakılan 4000 köy! ağaçları, tarlaları ve ormanları yakılıyor; 1 değil, 2 değil, 3 değil, 10 milyon hektar orman yakılıyor. insanları evlerinden alınarak faili meçhul olarak öldürülüyor; 10 değil, 20 değil, 30 değil, 18 bin insan bu şekilde öldürülüyor. tutuklamalar, işkenceler, yargısız infazların sayısı belli değil.
sonra bir örgüt çıkıyor, tüm bunlara maruz kalmış, öfke dolmuş, yanında, gözünün önünde babası, abisi, kardeşi asker tarafından çırılçıplak soyulmuş, dövülmüş sonra öldürülmüş insanlara hesap sorma fırsatı verdi. intikam duygusu ile doldurulmuş insanlar bu çağrıya cevap verdiler, haklı olarak. onlar dağa çıktı, onlar çıktıkça devlet güçleri vurdu. devlet güçleri vurdukça insanlar daha çok çıktı. ama baş edemedi, edemez de. bu süreç kürtlerin aşiretçilikten uluslaşmaya doğru evrilmesini sağladı. bu saatten sonra da eskiye dönmeyecekler. haklarını istiyorlar ve alacaklar. önlerinde hiç bir güç hiçbir halk duramayacak!
tüm yapılanlara rağmen helalleşip, barışmaya hazır olacak kadar da iyimser bir halk aynı zaman da. kıymetini bilin, yoksa çok pişman olursunuz. bu orta doğu bataklığında dost kalabileceğiniz tek halktır. ne suriye, ne iran, ne de ırak size dost olur.
yoktur. aslında türk'tür.
dağlarda yaşayan, kaçakçılık, töre cinayetleri ve terörle geçimlerini sağlayan komün.
Ofke duyulandir. Her cani isteyenin 'git o zaman irakta yasa ' nefret kusmasina sahit olandir.
Ulusalci sacmalamalarin bas kahramanlaridir. Dilleri unutturulmaya calisilmis lakin basarilamamis olanlardir.
Suni halk olarak dillere pelesenk edilendir. Fasistlerce acik hedef haline getirilendir.
Direnmistir, direnevektir.
Ulusalci sacmalamalarin bas kahramanlaridir. Dilleri unutturulmaya calisilmis lakin basarilamamis olanlardir.
Suni halk olarak dillere pelesenk edilendir. Fasistlerce acik hedef haline getirilendir.
Direnmistir, direnevektir.
eylül ayından beri önüm arkam sağım solumdaki kişilerdir.*
ülkeyi bölmeye izin vermeyecek güzel ırk.
sanırım dünyadaki en sevilmeyen ırk.
edit: tamam amk çok seviliyorsunuz.
edit: tamam amk çok seviliyorsunuz.
bununla birlikte 1010 entry alacak kadar meşhur halk.'' orda bir köy var uzakta gitmesekte gidemesekte o köy bizim köyümüzdür. ''dediğimiz topraklarda yaşarlar.
not: türk'üm; ama hayal dünyasında yaşamıyorum...
not: türk'üm; ama hayal dünyasında yaşamıyorum...
yıllardır türk milletine illallah çektirmiş doymayan halk.
(img:#178751)
denilince ülke insanlarımızın çoğu tü kaka vaziyetine geçmektedir. ne oluyoruz? yüzyıllarca kardeş gibi yaşamış kürt ve türk topluluğuna ne oldu? kürt müyüm? değilim. ama hangimizin yengesi eniştesi arkadaşı şusubusu kürt değil ki? sanılmasın bölücülükten yana olan kürt topluluğunu destekliyorum. hayır onlar da en az benim gözümde kürt "kardeş" lerimi dışlayan, direkt küfür edenler kadar aşağılık. çuvaldızı batırın biraderlerim kendinize artık lütfen.
trakyalı olarak sölemeliyimki ilginç bir biçimde anlaştıgım ırk, ama katil,torbacı,hırsız olma ihtimalleri çok ama çok yüksek,bu yüzden çingenelerle aynı kefeye koydugum ırk.
(bkz: aşağı ırklar)
(bkz: aşağı ırklar)
taksim direnişini kendi pis hayallerine alet etmeye çalışmışlardır. insan şu kan emiciler yüzünden adam akıllı direnemiyor da. olası bir halk-hükümet çatışmasında ayaklanıp kürdistan nidaları atacak hayasızlar. taksim olaylarını protesto eden grubun yanında bebek katili posteri açacak kadar yüzsüzler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar