bugün
- düşün ki o bunu okuyor10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak4
- anın görüntüsü18
- gülüm diyen kız9
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi12
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- her şeye saygı duyulması gerekir3
- gün gelecek dün olacak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- sözlük kızlarının vücutları15
- geceye bir ayet bırak3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- ilginç şeyler2
- mutsuz olalım2
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- kuzenin içine boşalmak14
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- tsiganka2
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- haram ile cömertlik yapmak2
- yılmaz güney12
- nihavent bay bey birader2
- otopsiraporlari6
- velvet10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- dimmu borgir dinlemek3
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- kemal kılıçdaroğlu18
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- black mirror2
- aşk2
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- ameliyat olmak6
- sözlükten çıkmayan yazar2
- ziyade ilahiler dinlemek2
- rahmi koç6
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- evde mum bulundurmak7
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- zaman baba birader bey2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- açlık ile arkadaş sabır ile dost olmak2
başlıklarına bakıldığında kafa sayısından memleketteki faşist oranını ortaya döken halktır. ulan şunu belirtmeyi de hiç sevmiyorum . not: bilmem neyim kafası hep miğdemi bulandırmıştır nedense. kalkıp ''aha kroya bak'' demeyin diye söylüyorum. gerçi kürt olmak türk olmak... bunlar onur vesilesi olamaz çünkü bunlar birer seçim değildir. tarihini öv, tebaiyetini sev ama tapma!
şimdi bugünki kürt sorununa bakmak için öncelikle çok gerilere gitmeniz gerek, ta selçuklulara, yani osmanlı'nın temellerinin atıldığı yıllar, sonrası osmanlı, sonrası malum cumhuriyetimiz. peki bu adamların eski mezopotamyanın tam ortasında ne işi var? hani bugün hababam kandile bayrak dikiyoruz photoshopla, işte bu adamların bu coğrafyada ne işi var, neden oraya getirildiler bir bakın. ya da neden orada olmak istediler.
belli bir süre yurt dışında yaşamış olsaydınız ve bu yaşadığınız yer ortadoğu'da lanet bir ülke olsaydı, doğu'nun ve kürtlerin önemini anlayacaktınız. anladık türk değiller ama bizleri onlarla birbirimize bağlayan dini ve tarihi bir çok sebep var. tabi sizin tarih anlayışınız da çarpık olduğu için o şovenist gururunuz bir şekilde doğruları öğütür içinizde kabul edemezsiniz.
yalnız şöyle bir gerçek var ki, kürtler anadolu topraklarında doğu'nun acımasızlığına set olan bir halk oldu, bunu kabul etmeyenin insanlığına tüküreyim.
ve öyle bir gerçek daha var ki, bu insanları kaybederseniz, tarihten bu yana pusuda bekleyen doğunun aç kurtları elbet birgün kafalarınızda kılıç bileyecektir. işte o zaman kürtlerin önemini anlamış olacaksınız ama filistin gibi olduğunuzda. şu an ki tabloyu, suriye olaylarını iyi okuyun, suriye köpekliği yapan sözüm ona milliyetçiler bu sözümü iyi dinlesinler. kürtleri bu hat içinde manen kaybedersek, sonraki dönemlerinizin ne kadar karanlık olacağını tahmin dahi edemezsiniz. anlamak isteyen ne dediğimi anlar. yani bu ateş hattı üzerinde kürtleri hiçe sayacak olursanız, ileri de esad'ın şebbihaları gibi herifler tepenize çökebilir. o taptığınız esad gibileri yani. doğu'nun gayzı kötüdür derler, tarihe bakın doğrulamış olursunuz bunu. işte o yüzden kürt ve türk ayrılmaz bir bütün olmak zorundadır. yoksa sonradan olacaklar konusunda evlatlarınıza karşı sizler sorumlusunuz.
edit: işte meselenin özeti;
--spoiler--
tüm yapılanlara rağmen helalleşip, barışmaya hazır olacak kadar da iyimser bir halk aynı zaman da. kıymetini bilin, yoksa çok pişman olursunuz. bu orta doğu bataklığında dost kalabileceğiniz tek halktır. ne suriye, ne iran, ne de ırak size dost olur.
--spoiler--
(#19305896)
şimdi bugünki kürt sorununa bakmak için öncelikle çok gerilere gitmeniz gerek, ta selçuklulara, yani osmanlı'nın temellerinin atıldığı yıllar, sonrası osmanlı, sonrası malum cumhuriyetimiz. peki bu adamların eski mezopotamyanın tam ortasında ne işi var? hani bugün hababam kandile bayrak dikiyoruz photoshopla, işte bu adamların bu coğrafyada ne işi var, neden oraya getirildiler bir bakın. ya da neden orada olmak istediler.
belli bir süre yurt dışında yaşamış olsaydınız ve bu yaşadığınız yer ortadoğu'da lanet bir ülke olsaydı, doğu'nun ve kürtlerin önemini anlayacaktınız. anladık türk değiller ama bizleri onlarla birbirimize bağlayan dini ve tarihi bir çok sebep var. tabi sizin tarih anlayışınız da çarpık olduğu için o şovenist gururunuz bir şekilde doğruları öğütür içinizde kabul edemezsiniz.
yalnız şöyle bir gerçek var ki, kürtler anadolu topraklarında doğu'nun acımasızlığına set olan bir halk oldu, bunu kabul etmeyenin insanlığına tüküreyim.
ve öyle bir gerçek daha var ki, bu insanları kaybederseniz, tarihten bu yana pusuda bekleyen doğunun aç kurtları elbet birgün kafalarınızda kılıç bileyecektir. işte o zaman kürtlerin önemini anlamış olacaksınız ama filistin gibi olduğunuzda. şu an ki tabloyu, suriye olaylarını iyi okuyun, suriye köpekliği yapan sözüm ona milliyetçiler bu sözümü iyi dinlesinler. kürtleri bu hat içinde manen kaybedersek, sonraki dönemlerinizin ne kadar karanlık olacağını tahmin dahi edemezsiniz. anlamak isteyen ne dediğimi anlar. yani bu ateş hattı üzerinde kürtleri hiçe sayacak olursanız, ileri de esad'ın şebbihaları gibi herifler tepenize çökebilir. o taptığınız esad gibileri yani. doğu'nun gayzı kötüdür derler, tarihe bakın doğrulamış olursunuz bunu. işte o yüzden kürt ve türk ayrılmaz bir bütün olmak zorundadır. yoksa sonradan olacaklar konusunda evlatlarınıza karşı sizler sorumlusunuz.
edit: işte meselenin özeti;
--spoiler--
tüm yapılanlara rağmen helalleşip, barışmaya hazır olacak kadar da iyimser bir halk aynı zaman da. kıymetini bilin, yoksa çok pişman olursunuz. bu orta doğu bataklığında dost kalabileceğiniz tek halktır. ne suriye, ne iran, ne de ırak size dost olur.
--spoiler--
(#19305896)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar