bugün
- ismet gurbuz 202418
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- beyaz otomobil satın almak15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- en son alınan iltifat2
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- bugün de meme atan olmaması13
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- makarna süzmek5
- rabbin para vermesi4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
- anın görüntüsü15
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
bir cep telefonu distribitörü.
k.v.k.
(mehmet emin) karamehmet, (murat) vargı, (osman) kavala 'nın isim babaları olduğu cep telefonu konusunda Türkiyenin en büyük firması...
(mehmet emin) karamehmet, (murat) vargı, (osman) kavala 'nın isim babaları olduğu cep telefonu konusunda Türkiyenin en büyük firması...
satış sonrası hizmeti çok kötü olan kurum.
kurtlar vadisi kitlesi *
satış sonrasında teknik servis hizmeti berbat olan şirket.
telefonunuzu verirsiniz, 3 gün içerisinde geri verirler ve "arızaya rastlanamadı" notu düşülerek sonuç bildirilir. telefonunuzun arızası aynen devam eder, tekrar verirsiniz, gözlerine soka soka arızayı gösterirsiniz, telefon 3 gün teknik serviste görüldükten sonra istanbul'a ana bayiye gider. sonra 3-5 parçası değişmiş ve "arıza giderildi" denilerek telefonunuz size teslim edilir. telefonunuzu teslim aldıktan sonraki 30 dakika içinde, telefonunuzun arızasının aynen devam ettiğini görürsünüz. tekrar geri götürürsünüz, gözlerine soka soka arızayı yine gösterirsiniz, servis tarafından özür dilenir, telefon yine teslim alınır. bunları yaparken de kullanmanız için telefon tahsisi inanılmaz derecede sürüncemede bırakılır. "elimizde telefon yok" veya "elimizde telefonunuzun markasından telefon yok" gibi bahanelerle, telefon tahsisi yapılmaz. sonuç olarak telefonunuzdan 30-40 gün ayrı kalırsınız düzelirse şükredin, düzelmezse, telefonunuzun değiştirilmesi için dua edin.
telefonunuzu verirsiniz, 3 gün içerisinde geri verirler ve "arızaya rastlanamadı" notu düşülerek sonuç bildirilir. telefonunuzun arızası aynen devam eder, tekrar verirsiniz, gözlerine soka soka arızayı gösterirsiniz, telefon 3 gün teknik serviste görüldükten sonra istanbul'a ana bayiye gider. sonra 3-5 parçası değişmiş ve "arıza giderildi" denilerek telefonunuz size teslim edilir. telefonunuzu teslim aldıktan sonraki 30 dakika içinde, telefonunuzun arızasının aynen devam ettiğini görürsünüz. tekrar geri götürürsünüz, gözlerine soka soka arızayı yine gösterirsiniz, servis tarafından özür dilenir, telefon yine teslim alınır. bunları yaparken de kullanmanız için telefon tahsisi inanılmaz derecede sürüncemede bırakılır. "elimizde telefon yok" veya "elimizde telefonunuzun markasından telefon yok" gibi bahanelerle, telefon tahsisi yapılmaz. sonuç olarak telefonunuzdan 30-40 gün ayrı kalırsınız düzelirse şükredin, düzelmezse, telefonunuzun değiştirilmesi için dua edin.
3-4 ayda bir sony ericsson kulaklık değişimi için uğradığım ve her seferinde bana yenisini veren kurum. ne onlar bıktı beni görmekten ne de ben bozulan dandik kulaklıkları onlara götürmekten.
(bkz: kapılar ve köprüler)
bursa carrefourdaki kvkda çalışan asabi ablayla müşteri arasında geçen bir tartışma dikkati çekmiştir. müşteri ve yakını, dükkana girip kıza postayı koymuşlardır. terbiyesiz ablanın hakkından daha beterde gelebilirlerdi ancak, o kadarda seviyesizlik yapıp,kvk ablanın seviyesine inilmesi güçtü, çünkü abla çok seviyesizdi harbiden!
telefonlarını yüksek fiyattan müşterilerine kakalayan firmadır.
kurtlar vadisi kuku'nun kisaltilmis hali.
kapıda var kutu'nun kısaltılmış hali*
1993 yılında kurulan k.v.k, türkiye'nin en büyük cep telefonu distribütörüdür.
kurucuları olan mehmet emin karamehmet, murat vargı ve osman kavala'nın soyadlarının baş harfi bir araya getirilerek oluşturulmuş bir isimdir..
kurucuları olan mehmet emin karamehmet, murat vargı ve osman kavala'nın soyadlarının baş harfi bir araya getirilerek oluşturulmuş bir isimdir..
general motors batacağına bunlar batsaydı, dediğim şirket kurum herneyse. (gerçek anlamda olsa olsa topluluk denir bunlara).
sanıyorumki bünyesinde çalışan elemanlara "ali cengiz oyunlarıyla müşteri yolma tekniği" seminerleri verilmektedir.
sanıyorumki bünyesinde çalışan elemanlara "ali cengiz oyunlarıyla müşteri yolma tekniği" seminerleri verilmektedir.
verdiğiniz cihazların akibetini öğrenmenin, güçlü devletlerden gizli bilgi sızdırmaktan zor olduğunu düşündüğüm garip yapılaşmalı teknik servis hizmeti sağlayıcısı
k ve k iken kvk şekline dönmüş mağaza.
Dandik telefon servisidir.
iki ay önce telefonumun kapağının ve sim kart koruma kapağını değişmeleri için gönderdim. bugün telefonuma kavuştum, fakat çalışan telefon artık açılmıyor. ne yapmışlarsa adiler bilmiyorum ama kimseye önermem KVK teknik servisini.
iki ay önce telefonumun kapağının ve sim kart koruma kapağını değişmeleri için gönderdim. bugün telefonuma kavuştum, fakat çalışan telefon artık açılmıyor. ne yapmışlarsa adiler bilmiyorum ama kimseye önermem KVK teknik servisini.
telinizi servise vereceğinize yeni bir telefon alın daha iyi garantisi olan telimin garantisi yok diye tutturdular belgesini götürdüm bu seferde faturası diye tutturdular neymiş efendim garanti belgesi geçerli değilmiş ne yaptı ettim buldum faturayıda bu seferde aramışlar kullanıcı hatasıymış ama atladıkları bir şey var daha öncede aynı arızayı çıkardı o zaman garantide yapıldı bu sefer kullanıcı hatası dediğim gibi ömür törpüsü servis gidin yeni tel alın.
30 işgünü içerisinde servisimizden gönderimi yapılmamış cihazınız aynı model yeni cihaz ile değiştirilir maddesini hertürlü reklamlarda dile getirip;telefonumu benden almış 3 ay(60 iş günü) boyunca adıma teslim etmemiş ve yeni cihaz talebimi 'Yurtdışından telefonunuzun değişecek parçasının siparişleri verilmiştir' cevabı ile uzun süre boyunca oyalamış,hukuki işlemleri başlattığım 2. günün sonrası firma yetkililerinin beni arayarak;'Telefonunuzun işlemleri tamamlanmıştır,hangi adrese gönderiminin yapılmasını istersiniz ?' sorusunu sorduran firmadır.
kvk yetkili servisleri adındna yeni başlıkta tüm kirli çamaşırlarının yazılması gereken firma.
yetkili servise girersiniz. banka sırasına girmiş gibi numaranızı alır beklemeye başlarsınız. önünüzde sadece 9 kişi vardır. ama ortalıkta o kadar yok. kaldı ki iki ayrı sıra için numara verilmektedir.
bu sırada gişe çalısanlarına göz atıp işlemleri izlerken olan bitene de şahit olursunuz. sıradaki kişi yetkilinin düğmeye basıp sırasını vermesini beklerken yetkili şöyle der "daha düğmeye basmadım beyfendi" koparsınız aynı anda. adam ise dumura uğramıştır.
işlemler uzun yetkililer ise yavaş ötesidir. herhalde lugatımızda konu ile ilgili kelime bulamıyorum. sanki ne kadar yavaş olursa gün o kadar çabuk biter, müşteri sıkılıp gider diye mi düşünüyor acaba?
yetkili servise girersiniz. banka sırasına girmiş gibi numaranızı alır beklemeye başlarsınız. önünüzde sadece 9 kişi vardır. ama ortalıkta o kadar yok. kaldı ki iki ayrı sıra için numara verilmektedir.
bu sırada gişe çalısanlarına göz atıp işlemleri izlerken olan bitene de şahit olursunuz. sıradaki kişi yetkilinin düğmeye basıp sırasını vermesini beklerken yetkili şöyle der "daha düğmeye basmadım beyfendi" koparsınız aynı anda. adam ise dumura uğramıştır.
işlemler uzun yetkililer ise yavaş ötesidir. herhalde lugatımızda konu ile ilgili kelime bulamıyorum. sanki ne kadar yavaş olursa gün o kadar çabuk biter, müşteri sıkılıp gider diye mi düşünüyor acaba?
izmir'deki yetkili servisi aynen şöyle cevap verdi:
"mekanik parça ise değişim yaparız ancak elektronik ise teleservice e gidin. bizim yetkimiz yok yani servisin seviyesi buna yeterli değil."
telefon sağlam da olsa bozuk da olsa tornavida değdi mi, kısaca içi açıldı mı en baştan 10 tl de bakım bedeli altında ücret alınır taraflarından.
"mekanik parça ise değişim yaparız ancak elektronik ise teleservice e gidin. bizim yetkimiz yok yani servisin seviyesi buna yeterli değil."
telefon sağlam da olsa bozuk da olsa tornavida değdi mi, kısaca içi açıldı mı en baştan 10 tl de bakım bedeli altında ücret alınır taraflarından.
garanti süresi içerisinde teslim ettiğim telefonumu güya kırmışım ve bundan dolayı şarj olmuyormuş ücret mukabilinde tamir edebilirlermiş.
yok ya . model arızalı çıksın 2 ay içinde tırtlasın şarj olmamaya başlasın , suç kullanıcı da olsun.
Sayın Müşterimiz ; Cihazınızda kırık veya darbe hasarı tespit edilmiş olup, tamir işlemlerine başlayabilmemiz için tarafınızdan tamir bedeli onayı beklenmektedir. 444 1 585 müşteri hizmetleri numaramızı arayarak onay verebilirsiniz.Onay süreci 3 günü geçen ürünlerde iade süreci başlatılmaktadır.
vermiyorum ulan onay monay . mahalle arası tamircilerine veririm parayı size vermem be sizin yapacağınız işin...
yok ya . model arızalı çıksın 2 ay içinde tırtlasın şarj olmamaya başlasın , suç kullanıcı da olsun.
Sayın Müşterimiz ; Cihazınızda kırık veya darbe hasarı tespit edilmiş olup, tamir işlemlerine başlayabilmemiz için tarafınızdan tamir bedeli onayı beklenmektedir. 444 1 585 müşteri hizmetleri numaramızı arayarak onay verebilirsiniz.Onay süreci 3 günü geçen ürünlerde iade süreci başlatılmaktadır.
vermiyorum ulan onay monay . mahalle arası tamircilerine veririm parayı size vermem be sizin yapacağınız işin...
altında ki hizmet veren bayiileri kontrollü sıfırdır. tabir için gönderdiğim telefon 1 aydır yapılıpta geri gelemedi. telefon görüşmeleri, faxlar anca haklı olduğum ortaya çıktıda bedava yaptırma şansı yakaladık. telefonu teslim ediyoruz ne yola çıktığı söyleniyor ne vardığı ne olduğu belli değil. teknosa bu konuda kendini aşmış. telefonunuz yola çıkmıştır. varmıştır etmiştir eylemiştir her şeyi haber veriyor adamlar. zayıflar zayıf.
2004'de yaptığım iş başvurusuna yeni cevap vermiş şirket. değerlendiriyorlarmış. aferin.
ekşi sözlük ve uludağ sözlükteki yorumları okuyunca telofon almaktan vazgeçtiğim, çoktan bitmiş firma. nasıl hala ayaktalar şaşırdım. evet ağzım yanmadan kaçıyorum kendilerinden.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar