aranızdaki samimiyetle kaynaklıdır. biz kuzenler olarak birbirimizle çok iyi anlaşıyoruz adeta kardeş gibi, hatta her gün buluşup dertleşiyoruz. umarım bir kazık atmaz
(bkz: incest wincest)
akraba akrepten beter diye boşuna dememişler. evet.
liseli dertleri. liselilerin yatma saati gelmedi mi ?
© copyright 2005 - 2026