bugün

on ikinci nesil hanımefendi. meral hanımın dostuymuş, şimdiden sevdim kendilerini. iyi yazmalar.
Bunca yıllık sözlük hayatımda gördüğüm en kötü kadın yazar nicki.

Kadın demeseler Bursalı kamyoncu derim.

Ne alaka yani bu nick açıklarsa sevinirim.
nickin anlamı 7 aylık doğup geç yürüdüğüm için kut derlermiş bizim oralarda böyle çocuklara. kuticim hali samimi olsun diye söyleniyor.lakabımdır bu isim.kamyoncularla alakam yok *
kadın mıymış? *
nickten için başta ben de kutay isminden geliyor sanmıştım.

yanlış tahminleri var mı arttıran?
bu kirli sözlüğün içinde kendi halinde yazan bir hanımefendi. iyi ki varsınız, entrylerinizi okudukça mutlu oluyorum. iyi yazmalar.
kan tutan kasap övdüğüne göre çok kalite bir yazar olmalı. *
Güzel sözlere teşekkür eden yazar.
Kasap övdüğüne göre kalemi kuvvetli yazarlardan demek ki
Adam masallah "iyi yazar" dedektifi gibi.
entrylerini keyifle okuduğum hanımefendi. kendisini çok seviyorum, iyi yazmalar.
sinema sever bir yazar. joker e gitti mi acaba?
Kut geç yürümüş olmakla beraber lakabımdır.Kezbanlıkla alakamız yoktur efenim.Nete düştüğü anda jokeri izleyeceğim keza hdcam nete düşmüş görüntü kötü.Kan tutan kasap sözlük kızlarının kankasıdır.iyi yazmalar dostlar.
ne kezoluğunu gördünüz acaba.

kalemi kuvvetli yazar.
çok tatlı bir dişi yazar. yazdıklarıyla sözlüğün çıtasını yükseltiyor. iyi yazmalar.
seninle şöyle olmak vardı...
görsel
© copyright 2005 - 2026