bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- kadınların yanlış yapması3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- yazarların imza parfümleri14
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- alan greenspan3
- türk kızı egosu6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- aşure2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- erkekler neden az yaşar10
- pozantı2
- 2026 dünya kupası22
- zippo2
- am okşama4
- kazım koyuncu2
- bir insanı sevmek11
- cips alırken utanmak2
- her gün poğaça simit yemek2
- panter emel2
- evde kaş bıyık alımı3
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- dünya11
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- futbol17
- vajinizm3
#4912947 entrysini yazmadan önce tck'yı okusaymış keşke. ancak bunu yazabildiğine göre varlığından haberi yok. gencecik, çok pis gazlanmış türkçe yazabilen yazık genç.
kemal kılıçdaroğlu hakkında düşünceleri devamlı değişen minimal dimağ;
(bkz: kemal kılıçdaroğlu/#4618802)
(bkz: kemal kılıçdaroğlu/#4918297)
kemal kılıçdaroğlu hakkında düşünceleri devamlı değişen minimal dimağ;
(bkz: kemal kılıçdaroğlu/#4618802)
(bkz: kemal kılıçdaroğlu/#4918297)
(bkz: bir vizyondan yoksun solcular/#4919289)
satanistleri ve putperestleri* solcu olarak gören ülkücü genç. ülkü ocaklarının bu oğlanları nasıl aydınlattığını(!), yazdığı harikulade(!?) entrylerle bize ispatlama çabası içinde olan yazarımsı.
(bkz: ülkü ocakları ne işe yarar)
satanistleri ve putperestleri* solcu olarak gören ülkücü genç. ülkü ocaklarının bu oğlanları nasıl aydınlattığını(!), yazdığı harikulade(!?) entrylerle bize ispatlama çabası içinde olan yazarımsı.
(bkz: ülkü ocakları ne işe yarar)
şövenistiliği iyi bir şey sanan yazarımsı.
(bkz: provakatör)
alevi kızlar diye bir başlık açıp kaçan yazar kişisidir, niye kaçtı anlamadım.
türk milliyetçisi değildir. tetikte bekleyen komünistler sakın bu adamın yazdığı şuursuz şeylere bakıp da "türklüğe ve türk milliyeçiliğine" laf sokmaya kalkmasın. bu adam açık ve seçik ümmetçidir ve çöl ortasında gazel okuyup çay demleyen bedevi atalarının ülküsünü savunur o kadar. ha bir de reisi şeyhi mi ne kaybolmuş. darısı diğerlerinin başına diyoruz...
(bkz: sadri bey napıyorsunuz)
bugün duyduğu acı haberle yıkılmış yazardır.
yıllarca tanıdığı, sevdiği bir çok defa sohbetine katılma şerefinde bulunduğu türk siyasetinin temiz, dürüst siyasetçisi, büyük insanı muhsin yazıcıoğlu'nu kaybetmenin üzüntüsüyle yüreği yanmış ve sözlükte hakkında duyduğu olumsuz yazılarla üzüntüsü bir kat daha artmıştır. çizgisi belli olmasına ve uğrunda ölümü dahi göze alabileceği ahlak, şeref ve namus gibi değerlerden tüm yıldırmalara rağmen vazgeçmeyecek yazardır. yapılan hakaretler, küfürlü mesajlar, başlığına yazılan yazılar onu değerlerinden alıkoyamayacaktır. sözlükte ki son zamanlarda oluşan bir insanın ölümüne sevinebilen yazarları görme hüznünü yaşadığı için son derece üzgün olan yazardır. sonuçta ölen bir insandır. o siz, biz veya bir yakınımızda olabilirdi? geçmişiyle sorgularken bir ölenin arkasında konuşulmayacağınıda ahlaken bilmemiz gereklidir.
bana yazılanlar önemli değildir, gücüme de gitmez ama ölen bir insan için hele hele bu insan türk vatanseveri, türk milleti için bir şeyler yapmaya çalışmış dürüst bir siyasetçi olan muhsin yazıcıoğlu ise hakkında kötü şeyler yazmamaya özen gösterelim. yanındayken gözlerinin içinin güldüğünü gördüğüm o güzel adamı bugun kaybettik ama bize mrias bıraktığı ahlak ve millet sevgisi bizlerle edebiyete kadar yaşayacaktır. bütün türk milletinin başı sağolsun.
yıllarca tanıdığı, sevdiği bir çok defa sohbetine katılma şerefinde bulunduğu türk siyasetinin temiz, dürüst siyasetçisi, büyük insanı muhsin yazıcıoğlu'nu kaybetmenin üzüntüsüyle yüreği yanmış ve sözlükte hakkında duyduğu olumsuz yazılarla üzüntüsü bir kat daha artmıştır. çizgisi belli olmasına ve uğrunda ölümü dahi göze alabileceği ahlak, şeref ve namus gibi değerlerden tüm yıldırmalara rağmen vazgeçmeyecek yazardır. yapılan hakaretler, küfürlü mesajlar, başlığına yazılan yazılar onu değerlerinden alıkoyamayacaktır. sözlükte ki son zamanlarda oluşan bir insanın ölümüne sevinebilen yazarları görme hüznünü yaşadığı için son derece üzgün olan yazardır. sonuçta ölen bir insandır. o siz, biz veya bir yakınımızda olabilirdi? geçmişiyle sorgularken bir ölenin arkasında konuşulmayacağınıda ahlaken bilmemiz gereklidir.
bana yazılanlar önemli değildir, gücüme de gitmez ama ölen bir insan için hele hele bu insan türk vatanseveri, türk milleti için bir şeyler yapmaya çalışmış dürüst bir siyasetçi olan muhsin yazıcıoğlu ise hakkında kötü şeyler yazmamaya özen gösterelim. yanındayken gözlerinin içinin güldüğünü gördüğüm o güzel adamı bugun kaybettik ama bize mrias bıraktığı ahlak ve millet sevgisi bizlerle edebiyete kadar yaşayacaktır. bütün türk milletinin başı sağolsun.
kendisini şaşırmış yazardır. ne yaptığının farkında değildir. bir dediği ötekini tutmaz. kitap gazete ve türevi kaynaklardan ne kadar yararlandığı ayrı bi konu ki yaralanmadığı üzerine çoğu yazar hem fikir olabilir. *
sözlüğe hızlı bir giriş yapmış olan yazardır.
(bkz: meseodunu/#4920925)
boş işlerle uğraşmayı kendine görev biçen, oldukça saygılı(!), nazik(?!), türkçe engelli yazarımtrak.
-de -da eklerini ne zaman birleşik, ne zaman ayrı yazacağını halen öğrenememiş sanırım. *
boş işlerle uğraşmayı kendine görev biçen, oldukça saygılı(!), nazik(?!), türkçe engelli yazarımtrak.
-de -da eklerini ne zaman birleşik, ne zaman ayrı yazacağını halen öğrenememiş sanırım. *
uludağ sözlük havayollarına emanet edilen yolcu.
(bkz: altıncı nesil silik)
televizyon uzaktan kumandasına verdiğim ad. genelde biz ona degil o bize hükmediyor sanki.
sadece liderlik vasıflarıyla değil, insani değerlere önem vermesiyle de ön plana çıkması gereken sorumlu.
yolu açan lider vasıflılara verilen isimdir.
kumanda diye okunun rütbe.
sanırım ukte olarak kalacak içimizde o göt.
sanırım ukte olarak kalacak içimizde o göt.
Olay: Askerliğimi yaparken "ağzımdan kumandan" sözcüğünü kaçırmam
Yer: Kıbrıs, Güzelyurt, Zümrütköy
Bölük Başçavuşu beni emreder. Koşa koşa yanına gittim zira cephanelik komutanı olduğumdan genel kurmay denetlemesi öncesi sayım yapılacaktır. acayip iş yükü olduğundan oradan oraya koşuşturmaktaydık. Soluk soluğa başçavuşun yanına varıp, selam verdim.
Ben: Emredin kumandanım! (ne alaka dilime dolandı bilmiyorum)
Başçavuş: Mavi ekran...
Başçavuş: Kumandan siksin seni!
Ben: Emredersiniz kumandanım!
Başçavuş: Kumandan bir daha siksin seni!
Ben: .... Emredersiniz komutanım
Başçavuş: Sikilince düzeliyormuş bak!
Yer: Kıbrıs, Güzelyurt, Zümrütköy
Bölük Başçavuşu beni emreder. Koşa koşa yanına gittim zira cephanelik komutanı olduğumdan genel kurmay denetlemesi öncesi sayım yapılacaktır. acayip iş yükü olduğundan oradan oraya koşuşturmaktaydık. Soluk soluğa başçavuşun yanına varıp, selam verdim.
Ben: Emredin kumandanım! (ne alaka dilime dolandı bilmiyorum)
Başçavuş: Mavi ekran...
Başçavuş: Kumandan siksin seni!
Ben: Emredersiniz kumandanım!
Başçavuş: Kumandan bir daha siksin seni!
Ben: .... Emredersiniz komutanım
Başçavuş: Sikilince düzeliyormuş bak!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar