sevimsiz bir yazı tarzı var .

sevmediklerine sövdüklerine prim kazandıran cinsden !

ne ekersen onu biçersin den de haberi yok üstelik .
kafatasçı.
Kendisini bir halt sanan ırkçı aptalın tekidir.

Gerçi eski ülkücü bir heriften zeka ve empati beklemek aptallık olur
Adam gibi adam olan yuzırlardan.
selam ibnetor, ben senin nick kardeşinim.
Heryerde entry giren yazardır .
Kendisi hakkında çok bir fikrim yok ama daha sonralarda tanımaya başlarsam editlerim.
anlamadığım yazarımsı. yazılarını övdüklerine sövdürecek- ki bunu hakkıyla başarıyor ve sövdürüyor- bir üslup kullanarak yazıyor...

daima yazsın...
Açık artı oylar için teşekkürler.
© copyright 2005 - 2026