bugün

ölümün ayrı bi yakıştığı pisliklerden.

(bkz: azrail e selam olsun)
(bkz: kral öldü yaşasın yeni kral)
Ülkesinde yas ilan edilmeyip, tayyip sultan'ın emriyle ülkemizde uğruna yas ilan edilen zengin. Sevda Tepesine villarını konduramadan ölmesi ülkemizin hayrınadır.
osmanlıyı sırtından vurarak ingilizlerin kucağında kurulan çadır devletinin deve çobanı dandik hanedanının son beleşçisidir.

ölmüştür ve elini yalayan arapçıların türkiye'de kimsenin takmadığı yalaka-komik bir yas ilan etmesine neden olmuştur.
Top sakalının altında her zaman bişiler saklıyomuş gibi bi his vardır içimde bide ölü gibi tavırları neyse ölü adamın arkasından konuşmayalım.
Ümmetin başbuğu. Kurtarıcı, kim bilir belki Mehdi..
Amerika'nın adamıydı kimse kusura bakmasın.Doğru düzgün ağzını açmadı olaylara.
fakirlerin kolu kana... fdfwkbgrhgretmyujhgesdnfsdkgrşhtörth4

ne diycem troll şşş bak bi:

ahiret iyi ki var di mi lan?

kimin ne olacağını allah bilir ama her şeyin bir bedeli olduğu da ortada...
© copyright 2005 - 2026