bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor10
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- evde kaş bıyık alımı2
- türk kızı egosu6
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- yazarların imza parfümleri14
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- kürt mimarisi2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- milletin anasına küfretmek2
- güzel huylu kezo4
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- erkekler neden az yaşar10
- saygıdeğer birader yazarlar5
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- tramer kaydı olan kız4
- uranyum ve roket2
- bir insanı sevmek12
- vajinizm2
- 2026 dünya kupası22
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- pkk nasıl biter5
- mutluluğun fark edilmemesi9
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- futbol17
- kıskanmak7
- wowturkey3
- yargıcı3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
son kez yapılmasını umduğum kamu personeli seçme sınavıdır. inşallah 2015'de yapılmaz.
kaldırılmasını temenni ederim.2014 te mezun oluyorum zira.
geçmiş senelerden ders alan öğretmen adaylarından hepsinin cemaat dersaneleri gitmeleri sonucunda sınava giren 300.000 kişinin tamamının full yapacağı sınavdır.
muhtemel davranışlar arasında ;sızdırılan yanlış sorunun düzeltilmesi için sınavdan önce ösym ye dilekçeyle başvurmak da yer alabilir.
(bkz: ironi)
muhtemel davranışlar arasında ;sızdırılan yanlış sorunun düzeltilmesi için sınavdan önce ösym ye dilekçeyle başvurmak da yer alabilir.
(bkz: ironi)
2010 kpss den hiç bir farkı olmayan, boku çıkmış bir sınav olacaktır. çok üzülerek söylüyorum ki; bu şartlarda gelecekten ümidim yok. ben kendimi bildim bileli bu ülkede, ne yazıkki hiç birşey, eskisinden daha iyi olmadı. umutsuzluk çok acı ama gerçek. karamsar bir görüş olabilir; ama karamsar yapan olayların sürekli, ard arda yaşanmasıdır nedeni. bende geleceğe umutla bakmak isterdim kimse istemez ki geleceğini karanlık görmeyi.
artık bu gidişle, sınav sorularının bir gün önceden "bazı" adaylar tarafından rüyada görülmesi üzerine "bazı" dershaneler ve yayın organları tarafından "bazı" kişilere servis edileceğini tahmin ettiğim sınav. yalnız benim şöyle bir önerim var: gelin bu kadar zahmete girmeyelim he canlar? en iyisi ösym bıraksın soru hazırlamayı. "bazı" yayınevleri hazırlasın soruları. kendiniz çalıp kendiniz oynayın yani kısaca. yüzbinlerce namuslu, haysiyetli vatandaşı da figüran kullanmayın en azından. hem zaten biz malız, her türlü yutarız. son on yılda neleri yuttuk biz. bunu mu yutmuycaz? bunu da yutarız elbet. samsunda 12 vatandaş selden ölünce "toki olmasa en az iki yüz kişi ölürdü" diyebilecek dangalakları çıkarabildiğimize göre, her türlü yutarız biz. siz yapın yeter ki!
sınav sorularının yine dağıtılacağı sınav.
girmek istemediğim sınav. allah korusun. bu sene ki yetti, bu son olsun.
şimdiden kelime 1 sayfa 1 safya çalışşak . kazababileceğimiz sınav. ben kazanamam o ayrı ama siz kazanabilirsiniz arkadaşlar.
güzel ülkemin paranoyaklarının hakkında atıp tuttuğu sınav.
2 yıldan az bir zaman kalan sınav.
daha da zor olacağı kesindir. zira 2012 bunu gösteriyor.
daha da zor olacağı kesindir. zira 2012 bunu gösteriyor.
giricem bakalım.
ankara ya atanmam umuduyla.
dua edin lan bana.
edit : fakirlikle zenginlikle alakalı degil la 2.üniversiteyi okumam için ankara da kalmam gerekiyor.
varsa elinizde özel kreş okul vs alın beni
not : psikolojik danışmanım.
ankara ya atanmam umuduyla.
dua edin lan bana.
edit : fakirlikle zenginlikle alakalı degil la 2.üniversiteyi okumam için ankara da kalmam gerekiyor.
varsa elinizde özel kreş okul vs alın beni
not : psikolojik danışmanım.
76 alan geomatik mühendisinin atanabileceği sınav.
sınavdır.
seneye girip girmeyeceğim yarın ve haftayadan sonra belli olacatır.
seneye girip girmeyeceğim yarın ve haftayadan sonra belli olacatır.
yarın (06.07.2013) gösterilecek performans ve ardından 14.07.2013 tarihindeki çabalar sonucunda dahil olup olmayacağıma karar verilecek sınav.
paragraf soruları çok uzun olacaktır.
kazananların belli olduğu sınav. evet.
2014 kasım atamasında da en az kadro iibf ye ayrılacaktır.
Düz lise mezunlarının da girebileceği sınav. Malum düz Liseliler 2 yılda 1 girebiliyor bu sınava.
ales tarzı sorular ile hazırlanılacak sınav. Artık a grubu puanları açılması için yds ye girmek de şart.kpss+ales+yds üçlüsünü sarmalamak gerekiyo.
hazırlık marotonu başladı.
tek kurtulusumuz gibi görünüyü yinede görünen köy uzak degildir kendimi avutuyorum.
öğretmenlik alan bilgisi 13 temmuz'da, eğitim bilimleri ve genel yetenek-genel kültür sınavları ise 5-6 temmuz'da yapılacak olan sınav.
yeni bir umut.
atanamaz isem benim de umudum.
93lüyüm devletle güçlüyüm.
atanamaz isem benim de umudum.
93lüyüm devletle güçlüyüm.
Dershaneye gitsem mi dediğim sınavdır. Tarih öğretmenliği için tavsiyelere açığım..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar