bugün
- guyana4
- bosna hersek3
- arnavutluk2
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya5
- kolu kıllı kız3
- velvet13
- türk moğol kardeştir3
- ahududu2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- coğrafya2
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- 2026 dünya kupası20
- futbol13
- gülüm diyen kız10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- iveco daily3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- yılmaz güney12
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kuzenin içine boşalmak14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gün gelecek dün olacak5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- haram ile cömertlik yapmak3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- otokar sultan2
- haiti4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- fas4
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- geceye bir ayet bırak3
- kemal kılıçdaroğlu18
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- anın görüntüsü18
son kez yapılmasını umduğum kamu personeli seçme sınavıdır. inşallah 2015'de yapılmaz.
kaldırılmasını temenni ederim.2014 te mezun oluyorum zira.
geçmiş senelerden ders alan öğretmen adaylarından hepsinin cemaat dersaneleri gitmeleri sonucunda sınava giren 300.000 kişinin tamamının full yapacağı sınavdır.
muhtemel davranışlar arasında ;sızdırılan yanlış sorunun düzeltilmesi için sınavdan önce ösym ye dilekçeyle başvurmak da yer alabilir.
(bkz: ironi)
muhtemel davranışlar arasında ;sızdırılan yanlış sorunun düzeltilmesi için sınavdan önce ösym ye dilekçeyle başvurmak da yer alabilir.
(bkz: ironi)
2010 kpss den hiç bir farkı olmayan, boku çıkmış bir sınav olacaktır. çok üzülerek söylüyorum ki; bu şartlarda gelecekten ümidim yok. ben kendimi bildim bileli bu ülkede, ne yazıkki hiç birşey, eskisinden daha iyi olmadı. umutsuzluk çok acı ama gerçek. karamsar bir görüş olabilir; ama karamsar yapan olayların sürekli, ard arda yaşanmasıdır nedeni. bende geleceğe umutla bakmak isterdim kimse istemez ki geleceğini karanlık görmeyi.
artık bu gidişle, sınav sorularının bir gün önceden "bazı" adaylar tarafından rüyada görülmesi üzerine "bazı" dershaneler ve yayın organları tarafından "bazı" kişilere servis edileceğini tahmin ettiğim sınav. yalnız benim şöyle bir önerim var: gelin bu kadar zahmete girmeyelim he canlar? en iyisi ösym bıraksın soru hazırlamayı. "bazı" yayınevleri hazırlasın soruları. kendiniz çalıp kendiniz oynayın yani kısaca. yüzbinlerce namuslu, haysiyetli vatandaşı da figüran kullanmayın en azından. hem zaten biz malız, her türlü yutarız. son on yılda neleri yuttuk biz. bunu mu yutmuycaz? bunu da yutarız elbet. samsunda 12 vatandaş selden ölünce "toki olmasa en az iki yüz kişi ölürdü" diyebilecek dangalakları çıkarabildiğimize göre, her türlü yutarız biz. siz yapın yeter ki!
sınav sorularının yine dağıtılacağı sınav.
girmek istemediğim sınav. allah korusun. bu sene ki yetti, bu son olsun.
şimdiden kelime 1 sayfa 1 safya çalışşak . kazababileceğimiz sınav. ben kazanamam o ayrı ama siz kazanabilirsiniz arkadaşlar.
güzel ülkemin paranoyaklarının hakkında atıp tuttuğu sınav.
2 yıldan az bir zaman kalan sınav.
daha da zor olacağı kesindir. zira 2012 bunu gösteriyor.
daha da zor olacağı kesindir. zira 2012 bunu gösteriyor.
giricem bakalım.
ankara ya atanmam umuduyla.
dua edin lan bana.
edit : fakirlikle zenginlikle alakalı degil la 2.üniversiteyi okumam için ankara da kalmam gerekiyor.
varsa elinizde özel kreş okul vs alın beni
not : psikolojik danışmanım.
ankara ya atanmam umuduyla.
dua edin lan bana.
edit : fakirlikle zenginlikle alakalı degil la 2.üniversiteyi okumam için ankara da kalmam gerekiyor.
varsa elinizde özel kreş okul vs alın beni
not : psikolojik danışmanım.
76 alan geomatik mühendisinin atanabileceği sınav.
sınavdır.
seneye girip girmeyeceğim yarın ve haftayadan sonra belli olacatır.
seneye girip girmeyeceğim yarın ve haftayadan sonra belli olacatır.
yarın (06.07.2013) gösterilecek performans ve ardından 14.07.2013 tarihindeki çabalar sonucunda dahil olup olmayacağıma karar verilecek sınav.
paragraf soruları çok uzun olacaktır.
kazananların belli olduğu sınav. evet.
2014 kasım atamasında da en az kadro iibf ye ayrılacaktır.
Düz lise mezunlarının da girebileceği sınav. Malum düz Liseliler 2 yılda 1 girebiliyor bu sınava.
ales tarzı sorular ile hazırlanılacak sınav. Artık a grubu puanları açılması için yds ye girmek de şart.kpss+ales+yds üçlüsünü sarmalamak gerekiyo.
hazırlık marotonu başladı.
tek kurtulusumuz gibi görünüyü yinede görünen köy uzak degildir kendimi avutuyorum.
öğretmenlik alan bilgisi 13 temmuz'da, eğitim bilimleri ve genel yetenek-genel kültür sınavları ise 5-6 temmuz'da yapılacak olan sınav.
yeni bir umut.
atanamaz isem benim de umudum.
93lüyüm devletle güçlüyüm.
atanamaz isem benim de umudum.
93lüyüm devletle güçlüyüm.
Dershaneye gitsem mi dediğim sınavdır. Tarih öğretmenliği için tavsiyelere açığım..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar