bugün
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük yazarlarının bileklikleri3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması7
- elimde goruntuleriniz var4
- dut ağacı2
- muşlettin amca2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- evlenmek için gereken minimum para5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ashley dont look at him look at me2
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- küfreden kız iticiliği8
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- ismet gurbuz 202418
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- buddy dude2
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- lionel messi4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
hakkı verilen bir reklam şarkısı olmuş. Gazapizmle çalışmak zaten güzel bir fikir birde ortaya böylesine güzel bir şarkı çıkmış. Kinetix güzel bir çalışmaya imza atmış.
Gazapizmle yaptığı şarkıdan sonra çok güzel yerlere geleceğini düşündüğüm marka. Dinlemeye devam
Uzun zamandır göremediğimiz adından çok bahsedilecek bir reklam yaptılar. Adımın ses getirsin ile kolay kolay unutulmayacak marka oldu gözümde.
1 ay giyildikten sonra tabanları arap kağıdı inceliğine gelen ayakkabı markası. gerekirse boğazdan kısılıp iyi marka ayakkabı alınmalı ama kinetix giyilmemeli. 10-15 seneki kinetix nasıl bu hale geldi be
Dünyanın en iyi ayakkabısı. Ayaktan anlayanların tercihi.
benim gibi orta yollu yaşayanlar için ideal bir ayakkabı markası. ucuz denemez ama uçuk ayakkabı piyasasına oranla ucuz ve kalitesi olan bir ayakkabı. düzgün kullanırsanız 2 - 3 yıl rahat götürür.
yabancı zannedilip fakat yerli olan markalardandır...*
eski üretim olan ayakkabıları sağlamdır. uzun yıllar önce çok ucuza aldığım beyaz ayakkabı kinetix başına gelmeyen kalmadığı halde hala sağlam; çok defa inşaat malzemesi taşıdım, deli gibi koştum şimdi de spor salonunda giyiyorum ve ayakkabı hala sağlam. kutsanmış olduğunu düşünmeye başladım.
kalitesinden şüpheniz olmasın gerçekten güzel ve senelerce giyebileceğiniz bir ayakkabı.
Yerli ise neden neredeyse tüm ürünlerinde "made in china" yazıyor, merak edilir.
orta ve alt ekonomik düzeye sahip ailelerin kullandığı ayakkabı markasıdır. genelde işleri pek rast gitmez hayatlarının pek aksiyonu yoktur. öylesine yaşarlar.
ayağınıza saygınız yoksa alabilirsiniz.
ayakkabının kaliteli olduğunu gösteren şey uzun yıllar giyilebilir olması değil, rahat olmasıdır.
Edit: ahah en çok eksi oy alan entryim olmuş. teşekkürler fakirler.
ayakkabının kaliteli olduğunu gösteren şey uzun yıllar giyilebilir olması değil, rahat olmasıdır.
Edit: ahah en çok eksi oy alan entryim olmuş. teşekkürler fakirler.
Bot alırsanız leş gibi kokar ve o koku asla gitmez.
adimin ses getirsin diyorlardi.aldim ilk giyip ise gittim eleman yerleri silmis bir kaydim dustum cebimde telefon tuz buz olmustu.duserken
baya ses getirdim.emin olun.
sonra gidip telefon aldim.
internetten aliyorum nike iki tane aldim indirimdeydi birini arkadasa verdim sonra.
baya ses getirdim.emin olun.
sonra gidip telefon aldim.
internetten aliyorum nike iki tane aldim indirimdeydi birini arkadasa verdim sonra.
En son 150 liraya aldım.adidaslar nikelar çok pahalı.
1000 tl ayakkabıya veremeyenler içindir. gayet de iyidir.
Uygun fiyata alınabilecek en iyi spor ayakkabısıdır.
Fiyat/ performans açısından gayet başarılı.
Adidaslarım, nikelarım kadar severek giyiyorum ve rahat ediyorum.
Garip ama gerçek!
Fiyat/ performans açısından gayet başarılı.
Adidaslarım, nikelarım kadar severek giyiyorum ve rahat ediyorum.
Garip ama gerçek!
zamanında ucuz olan ayakkabı markası. artık o bile pahalı.
converse ve bu tip ayakkabı markalarının tasarımını çalıp kendi markası altında satan marka.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar