bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara4
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- küfreden kız iticiliği6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- wine me dine me2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- bugün de meme atan olmaması13
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- ilgi3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- anın görüntüsü15
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- rabbin para vermesi4
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
hakkı verilen bir reklam şarkısı olmuş. Gazapizmle çalışmak zaten güzel bir fikir birde ortaya böylesine güzel bir şarkı çıkmış. Kinetix güzel bir çalışmaya imza atmış.
Gazapizmle yaptığı şarkıdan sonra çok güzel yerlere geleceğini düşündüğüm marka. Dinlemeye devam
Uzun zamandır göremediğimiz adından çok bahsedilecek bir reklam yaptılar. Adımın ses getirsin ile kolay kolay unutulmayacak marka oldu gözümde.
1 ay giyildikten sonra tabanları arap kağıdı inceliğine gelen ayakkabı markası. gerekirse boğazdan kısılıp iyi marka ayakkabı alınmalı ama kinetix giyilmemeli. 10-15 seneki kinetix nasıl bu hale geldi be
Dünyanın en iyi ayakkabısı. Ayaktan anlayanların tercihi.
benim gibi orta yollu yaşayanlar için ideal bir ayakkabı markası. ucuz denemez ama uçuk ayakkabı piyasasına oranla ucuz ve kalitesi olan bir ayakkabı. düzgün kullanırsanız 2 - 3 yıl rahat götürür.
yabancı zannedilip fakat yerli olan markalardandır...*
eski üretim olan ayakkabıları sağlamdır. uzun yıllar önce çok ucuza aldığım beyaz ayakkabı kinetix başına gelmeyen kalmadığı halde hala sağlam; çok defa inşaat malzemesi taşıdım, deli gibi koştum şimdi de spor salonunda giyiyorum ve ayakkabı hala sağlam. kutsanmış olduğunu düşünmeye başladım.
kalitesinden şüpheniz olmasın gerçekten güzel ve senelerce giyebileceğiniz bir ayakkabı.
Yerli ise neden neredeyse tüm ürünlerinde "made in china" yazıyor, merak edilir.
orta ve alt ekonomik düzeye sahip ailelerin kullandığı ayakkabı markasıdır. genelde işleri pek rast gitmez hayatlarının pek aksiyonu yoktur. öylesine yaşarlar.
ayağınıza saygınız yoksa alabilirsiniz.
ayakkabının kaliteli olduğunu gösteren şey uzun yıllar giyilebilir olması değil, rahat olmasıdır.
Edit: ahah en çok eksi oy alan entryim olmuş. teşekkürler fakirler.
ayakkabının kaliteli olduğunu gösteren şey uzun yıllar giyilebilir olması değil, rahat olmasıdır.
Edit: ahah en çok eksi oy alan entryim olmuş. teşekkürler fakirler.
Bot alırsanız leş gibi kokar ve o koku asla gitmez.
adimin ses getirsin diyorlardi.aldim ilk giyip ise gittim eleman yerleri silmis bir kaydim dustum cebimde telefon tuz buz olmustu.duserken
baya ses getirdim.emin olun.
sonra gidip telefon aldim.
internetten aliyorum nike iki tane aldim indirimdeydi birini arkadasa verdim sonra.
baya ses getirdim.emin olun.
sonra gidip telefon aldim.
internetten aliyorum nike iki tane aldim indirimdeydi birini arkadasa verdim sonra.
En son 150 liraya aldım.adidaslar nikelar çok pahalı.
1000 tl ayakkabıya veremeyenler içindir. gayet de iyidir.
Uygun fiyata alınabilecek en iyi spor ayakkabısıdır.
Fiyat/ performans açısından gayet başarılı.
Adidaslarım, nikelarım kadar severek giyiyorum ve rahat ediyorum.
Garip ama gerçek!
Fiyat/ performans açısından gayet başarılı.
Adidaslarım, nikelarım kadar severek giyiyorum ve rahat ediyorum.
Garip ama gerçek!
zamanında ucuz olan ayakkabı markası. artık o bile pahalı.
converse ve bu tip ayakkabı markalarının tasarımını çalıp kendi markası altında satan marka.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar