bugün

suriye'de meydana gelendir. insanlar ölürken bunu kutlamak ne bileyim insanlık adına acı.

http://www.hurriyet.com.t...-katliam-partisi-40234576
yazıklar olsun dediğim elim olay.

insan olmak hakikaten zor iş. utandım. insan olduğum için utandım. allah kahretsin.
yine hürriyet yine kıytırık haber. ulan hem iç savaşa destek veren akp nin yancısı ol hem böyle haberler yap.
vallahi esad savaşa destek vermeyin diye çırpınırken hiç haber yapmamıştınız,ilginç değil mi?
arap yani ne beklersin.
yeni taşak gazetesinin hazırladığı ve zürriyetin sunduğu fasa fiso haber.
© copyright 2005 - 2026