bugün
- sözlük yazarlarının bileklikleri5
- dut ağacı4
- muşlettin amca4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- elimde goruntuleriniz var4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği8
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- buddy dude2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- lionel messi4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
deep purple'ın efsanevi klavyecisi, hammond cambazı, beste makinası, police gözlüklü, geniş omuzlu karizmatik insan, baba. deep purple'dan ayrıldıktan sonra klasik müzik ile uğraşan müzisyen.
1968 - 2002 yılları arasında deep purple de albumler cıkardı.
Hard Rock'un en iyi klavyecisidir. Richie Blackmore'dan sonra grubun en buyuk kayıbıdır.
Hard Rock'un en iyi klavyecisidir. Richie Blackmore'dan sonra grubun en buyuk kayıbıdır.
müzikaL karizma.. aşmış kLavyeci.. hammond kraLiyet aiLesinde kraL tacını giyen kişidir..
çok yaşlanmıştır ama rock müzik dendiğinde ilk akla gelen isimlerindendir. klasik müziğe yönelmesi normaldir adamın eğitimi klasik müziktir. bu amcam gaza geldiğinde ayaklarıyla da solo atabilir.
deep purple sonrasında, coverdale'e büyük destek vermiş, solo olarak çalışmaya devam etmiş (bkz: bach onto this), saygı duyulası deep purple klavyecisi. deep purple'ın özellikle ilk albümleri tamamen jon lord - ritchie blackmore atışmaları üzerine kuruludur.
hiçbir zaman attığı sololar hakkıyla çalınamaz, saçları beyazlatır deep purple çalışmak. * * *
hiçbir zaman attığı sololar hakkıyla çalınamaz, saçları beyazlatır deep purple çalışmak. * * *
klavyeyi rock müzikte esamesi okunan bir konuma getiren deep purple klavyecisi. üstüne klavyeci gelmemiştir.
(bkz: lazy)
(bkz: child in time)
(bkz: burn)
(bkz: lazy)
(bkz: child in time)
(bkz: burn)
şu yaşında artık üstad-ı azam mertebesine erişmiş hammond ustası bir klavyeci.
efsane deep purple klavyecisi.. an itibariyle üzmüş olan aşmış kişi.. huzur içinde yat büyük adam...
ölümüne çok üzüldüğüm... "rock müzikte klavye mi olurmuş lan" ekolünün baş düşmanı olarak yaptığı harikulade klavye implementasyonları ile rock müzikte çığır açmış bir kişilik, bugün aramızdan ayrıldı. toprağı bol olsun...
1990 çıkışlı slaves and masters albümündeki yıldız elemandır.
diğer başka albümlerde de çok iyi partisyonlar yazmıştır eyvallah ama bu albüm adamın zirvesi.
diğer başka albümlerde de çok iyi partisyonlar yazmıştır eyvallah ama bu albüm adamın zirvesi.
Bir tanesi daha göçtü. Aklımda bir sürü melodi var ama herhalde hiçbirisi şuan ki hislerimi child in time introsu kadar iyi ifade edemiyecek.(bkz: http://www.youtube.com/watch?v=PfAWReBmxEs)
son frame de görünce ö..
bir efsane daha göçtü gitti bu hayattan. huzur içinde yat büyük insan.
canlı olarak izleyemediğimiz bi efsane daha vefat etti. huzur içinde yatsın..
ölüm haberini gördüğümde büyük üzüntü duyduğum üstadlardandır, huzur içinde yat hammond master.
mandrake root'u ne zaman dinlesem kendisine hayran bırakan, muhteşem klavyeci. mekanı cennet olsun.
yarattığı şaheserlerle ruhumuzu yücelten, müzik adına bizi doyuran insan üstü canlı. ölüm haberi omuzlarımızı çökertti resmen.
bir süredir tedavi görmekteydi ve müziğe ara vermişti.
yapılan açıklamalar hep iyi yönde oldu, tedaviye olumlu yanıt veriyordu ve içinde bulunduğumuz ay birkaç konser vererek müziğe dönüş yapacaktı.
olmadı. gidişi çok acıttı...
yapılan açıklamalar hep iyi yönde oldu, tedaviye olumlu yanıt veriyordu ve içinde bulunduğumuz ay birkaç konser vererek müziğe dönüş yapacaktı.
olmadı. gidişi çok acıttı...
2009 dan beri hakkında hiç bir şey yazılmamış. öldü ya yalakalar toplanır birazdan. bu yalakalık niye-kime amk?
müzik dünyasının en heybetli orgçusuydu. notan bolsun lordum. http://www.youtube.com/wa...index=10&feature=plcp
her zaman kalbimizdesin. seninle büyüdüm, seninle öleceğim.
http://www.youtube.com/watch?v=55sojxWtuGA
http://www.youtube.com/watch?v=55sojxWtuGA
dünyanın şu ana kadar gördüğü en iyi klavyecilerden biridir bu adam. rock olduğu kadar klasik müzikte de fazlasıyla yapıt vermiştir. aslında daha çok klasik müzikle alakalıydı da diyebiliriz.
yazacak fazla bişey de bulamıyorum aslında. dinleyenler bilir child in time 'ın o eşsiz melodisini. ilk öğrendiğim parçadır klavye üzerinde çalınan. ilk dinlediğimde 8-10 yaşındaydım zannedersem ve ölene kadar kafamdan çıkmayacak bir melodi..
richard wright * ile beraber diğer tarafta takılıyosunuzdur şimdi iki klavyeci. çok klişe olacak ama bunu yazmak geldi içimden nedense. o öldüğü zaman da içimden böyle acaip bişey kopmuştu çünkü. aklıma geldi.
yazacak fazla bişey de bulamıyorum aslında. dinleyenler bilir child in time 'ın o eşsiz melodisini. ilk öğrendiğim parçadır klavye üzerinde çalınan. ilk dinlediğimde 8-10 yaşındaydım zannedersem ve ölene kadar kafamdan çıkmayacak bir melodi..
richard wright * ile beraber diğer tarafta takılıyosunuzdur şimdi iki klavyeci. çok klişe olacak ama bunu yazmak geldi içimden nedense. o öldüğü zaman da içimden böyle acaip bişey kopmuştu çünkü. aklıma geldi.
deep purple'ın efsanevi klavyecisi ve bestecisi. Bugün 71 yaşında hayatını kaybetmiş efsanedir. Resmi internet sitesinden ölüm haberi duyurulmuştur.
http://www.ntvmsnbc.com/id/25367041/
http://www.ntvmsnbc.com/id/25367041/
2009'dan beri hakkında bir şey yazılmamış olması kendisinin büyüklüğünü gölgelemez, jon lord'u seven insanları da yalaka yapmaz.
sanki uludağ sözlük tüm dünyada müzik otoritesi amk, yıllardır bir şey yazılmıyormuş da insanlar şimdi hatırlamışmış. onu seven insanlar zaten her gün, her yerde dinliyor jon lord'u, deep purple zamanlarını da, solo kariyerini de ezbere bilen adamlar var. kulağında her an onun müziğiyle yaşayan binlerce insan var.
müzik dinlemek yerine sözlüğe girip "şu şu parçası çok güzel yeaa" diyince hatırlanmış oluyormuş demek ki! sözlük dışında sosyalleşeceğiniz yerler olsun biraz, bütün gün entry yazmakla adam olunmuyor.
müzik dediğin şey entry yazarak da değil dinlenerek değer kazanır. müzisyen de...
sanki uludağ sözlük tüm dünyada müzik otoritesi amk, yıllardır bir şey yazılmıyormuş da insanlar şimdi hatırlamışmış. onu seven insanlar zaten her gün, her yerde dinliyor jon lord'u, deep purple zamanlarını da, solo kariyerini de ezbere bilen adamlar var. kulağında her an onun müziğiyle yaşayan binlerce insan var.
müzik dinlemek yerine sözlüğe girip "şu şu parçası çok güzel yeaa" diyince hatırlanmış oluyormuş demek ki! sözlük dışında sosyalleşeceğiniz yerler olsun biraz, bütün gün entry yazmakla adam olunmuyor.
müzik dediğin şey entry yazarak da değil dinlenerek değer kazanır. müzisyen de...
mevzubahis 2009'da girilen son entry'nin sahibi olarak ölümü hakkında bir şeyler yazma ihtiyacı hissettiğim büyük adam. kendim de bir klavyeci olaraktan rahatlıkla söyleyebilirim ki, rock müzik tarihinin en iyi 3 klavyecisinden birisidir kendisi, keith emerson ve rick wakeman ile beraber. ve tür/janr olarak klavyenin yerinin çok daha kısıtlı olduğu bir alanda müzik yapmıştır jon lord progressive rock icra eden emerson ve wakeman'a kıyasla, gümbür gümbür hard rock yapan bir grupta klavyecilik yapmıştır, hard rock'ta klavyenin yerini kendi elleriyle açmıştır, tam anlamıyla öncü olmuştur. benim de ilk göz ağrımdır, ilk tanıdığım klavyecidir, ilk partisyonlarını çalmaya çalıştığım adamdır. deep purple'daki en sorunsuz, en müziğiyle ilgilenen adamdır ayrıca. diyeceğim şudur, çok üzdün be üstad. birkaç gündür lazy dinlerken o ezbere bildiğim hammond melodilerini içimden mırıldandığımda unutuyorum onları senin çaldığını, ve sonradan aklıma geldiğinde ise şöyle bir ürperiyorum. huzur içinde yat.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar