bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet7
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kemalist dünya19
- birsin allahım2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- özlü sözler5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- galatasaray lobisi11
- kendi kendine gülmek2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- 27 haziran 20262
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yürüyüş flörtü3
- zor zaman şarkıları2
- ktç abinin çaylak olması5
Maçın ardından tribünlere icardi’ nin ceza almasına sebep olan hareketi yapmış olan kırıcı futbolcu. Bakalım ceza alacak mı ? Takipçisiyiz.
çok yetenekli futbolcu, her geçen gün üstüne koyuyor. Avrupa'da hangi takımlarda oynayacak merak ediyorum.
ne kadar yetenekli olursa olsun, rakip takıma ve taraftarına saygı duymadıkça sempati toplayamayacak, yerde yatan adama tekme atması ve galatasaray maçı sonrası tribünlere yaptığı üzücü hareketten ötürü antipatik olan futbolcu.
bu arada 1 maç ceza alması sevindirici olmuştur.
bu arada 1 maç ceza alması sevindirici olmuştur.
stoperde kariyeri daha parlak olacak.
kendini herkesi dövebilecek durumda falan sanıyor, her kavganın olduğu yerde bitiveriyor.
bu işler öyle kolay değil kardeş. aklını alırlar sahada. dikkat et.
kendini herkesi dövebilecek durumda falan sanıyor, her kavganın olduğu yerde bitiveriyor.
bu işler öyle kolay değil kardeş. aklını alırlar sahada. dikkat et.
yanlış hareketleri olmuş ve gereken cezayı almış futbolcu. savunulması için mantıklı bir sebep olduğunu zannetmiyorum.
icardi üzerinden reklamını yapıp duran zavallı.
bu sene sol bek oynarsın inşallah hep.
oyna da ne kadar berbat bir bek olduğun bir daha anlaşılsın.
fb en son şampiyonlar liginde oynadığında 7 yaşındaydı çıkmış aklınca ahkam kesiyor. *
puhahahah.
bu sene sol bek oynarsın inşallah hep.
oyna da ne kadar berbat bir bek olduğun bir daha anlaşılsın.
fb en son şampiyonlar liginde oynadığında 7 yaşındaydı çıkmış aklınca ahkam kesiyor. *
puhahahah.
ulan aynı turnuvadan sen de elendin avel bu neyin göndermesi? lakfjlkfakn lan bu kadar salakça bir hareket olamaz ya.
biz elenince uyuma fotoğrafı atan orevladı alagavata gönderme yapmıştır. önce yapan sizsiniz, biz de cevap verince "sen de elendin neyin göndermesi" he mi? puhahahahaha.
lan oğlum o taşak geçme o adamla özdeşleşmiş bir hareket, sizin bu avel embesilin yaptığı taklitler aslını yaşatır durumu anca. ayrıca eğer t.şak geçip gönderme yapacaksan asgari seviyede gönderme yapılanların başarısında olman gerekli elendiğin turnuvanın elenenine gönderme yapmak nedir lan hahaha. kamiller ya.
007 çok saçma konuşuyorsun kanka swh.
bizim elendiğimiz akşam uyuma fotosu atıp iyi geceler gs ailesi derse icardi, siz elendiğinizde de bizden biri aynı hareketi yaparak "bak gördün mü yarram noldu? hadi siktir git şimdi uyu" diyerek kısasa kısas yapmış yani swh.
bizim elendiğimiz akşam uyuma fotosu atıp iyi geceler gs ailesi derse icardi, siz elendiğinizde de bizden biri aynı hareketi yaparak "bak gördün mü yarram noldu? hadi siktir git şimdi uyu" diyerek kısasa kısas yapmış yani swh.
canım benim sen kendi yazdıklarını okumuyorsun heralde... ben diyorum aynı turnuvadan elenmiş gitmişsin, hani gönderme yapacak bir durumun yok bir farklı avantajın yok bu hareket de en azından o durumda yapılır diye. önce biz elensek icardi bunu yapsa ona da sacmalamış derdik. ama sizin kamillerde gram orjinallik olmadığı için boyle seylere sevinebiliyorsunuz. (bkz: swh)
avantajla alakası yok. şöyle düşün. sen yere düştün, ortamdaki adam hunharca güldü sana. sonra o da düştü sen de ona güldün. bu durumda sana derler mi "sen de düştün az önce niye gülüyorsun?" diye. ne alaka yani. icardi bize iyi geceler dediyse, biz de icardiye iyi geceler dedik. taşak geçtiği şeye kendisi de yakalandığı için.
yav tamam tamam en yaratıcı sizin bu kamil (bkz: swh).
sol bek oynarsa galatasaray'ın işine gelir.
inş öyle olur.
inş öyle olur.
Fenerbahçe'de Jayden Oosterwolde'nin sözleşmesi 2028'e kadar uzatıldı.
hem yakışıklı hem iyi futbolcu.
dün yine göt olan şovmen.
burada küçümsediği eleman yanından kafa golü attı
https://x.com/ennererenci...tatus/1953209173736366347
kendisi 1.90, kafa golü atan 1,76 boyunda. *
burada küçümsediği eleman yanından kafa golü attı
https://x.com/ennererenci...tatus/1953209173736366347
kendisi 1.90, kafa golü atan 1,76 boyunda. *
sarı kartlı olmasına rağmen, arkasında iki defans daha varken rakibi formasından çeken sivri zeka.
https://x.com/baikolik/st.../1979979563628212566?s=46
sniper tarafından vurulmuş gibi kendini yere atan topçu.
leş takımın leş topcusu. hakem bozuntusu da faul veriyor.
pisliksiniz. çirkefsiniz. rezilsiniz. lig sonuncusunu bile katakulli olmadan yenemiyorsunuz.
sniper tarafından vurulmuş gibi kendini yere atan topçu.
leş takımın leş topcusu. hakem bozuntusu da faul veriyor.
pisliksiniz. çirkefsiniz. rezilsiniz. lig sonuncusunu bile katakulli olmadan yenemiyorsunuz.
Hadi sen de bir faul yap da sarı gör derbide lazımsın.
Sarı görmesi lazım.
Kesinlik orjinal yeri olan sol bekte oynamalidir.
Stoper gorevini kaldiramiyor. Her mac kirmizi potansiyeli var amk.
Stoper gorevini kaldiramiyor. Her mac kirmizi potansiyeli var amk.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar