bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- arda güler4
- biraderilli del biraderiye2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
iŞKUR 150 bin işsize işbaşı yaptıracak manşeti ile haber yapılmaktadır.
yalnız işkurun bulduğu ve yönlendirdiği işlerin büyü çoğunluğu asgari ücrettir. bundan kimse bahsetmiyor nedense.
http://www.memurlar.net/haber/361017/null
yalnız işkurun bulduğu ve yönlendirdiği işlerin büyü çoğunluğu asgari ücrettir. bundan kimse bahsetmiyor nedense.
http://www.memurlar.net/haber/361017/null
işverenlerin şirketteki 3%lük özürlü açığını doldurmamaları durumunda takibe alıp şirketlere ceza kesmektedirler. Bu işi sıkı şekilde takip ediyorlar. Yalnız işverenin atölyelerinde çalıştırabilecekleri özürlü grubuyla ilgili talebi dikkate almıyorlar. Örneğin; bir kalp hastası arkadaşımızın, içinde preslerin olduğu çok sıcak ve bunaltıcı bir işletmede çalışmaması gerekir. Ya da ortopedik engelli bir arkadaşımız bütün gün ayakta çalışacağı tezgahların olduğu bir fabrikaya yönlendirilmemeli. Kurumun bu konuda iş arayan adayların sağlık şartlarına uygun işletmelere yönlendirmesi gerekir. Bu öncelikle engelli vatandaşlarımızın sağlık durumunun kötüye gitmemesi için şarttır.
Vizyonunu \"Değişim ve yeniliklere uyum sağlayarak, hizmet kalitesi ve çeşitliliği ile işsizlikle mücadelede etkin rol oynayan, işgücü piyasasında öncü ve saygın bir kurum olmak.\" Olarak belirleyen fakat uygulamaları ile vizyonunun sadce kağıt üstünde kaldığını gösteren kamu kurumudur.
*Değişim ve yeniliklere uyum sağlayarak demişler fakat berbat ötesi bir internet sitesi mevcuttur. (bkz: http://www.iskur.gov.tr) Efendim öncelikle bu siteye herkes üye olamaz, olamaz derken herhangi bir kriter olduğu için değildir sitenin karamaşık ve anlamsız içeriğinden kayanklıdır. Diyeliim başardın ve üye oldun tüm bilgilerini girdin en son bi bakarsın ki girdiğin hiç bir bilgi kaydedilmemiş. Hadi diyelim azmettin yılmadın kaydını tamamladın iş bakacaksın haydaaaa al sana bir dert daha nerden bakıyorduk bu ne derken en son kendınızı Allah kahretsin deyip kapatırsınız.
*hizmet kalitesi ve çeşitliliği ile işsizlikle mücadelede etkin rol oynayan demişler . Hizmet kaltitesi özellikle 2012 yılında hayata geçirilen iş ve Meselek Danışmanlığı (iMD) ile işçi ve iş verene aracılık hizmeti sağlayan iş koçları sayesinde şaha kalkmıştır. Lakin gelin görün ki en alttan en üste çoğunlukla hiç kimse iş ve meslek danışmanlarına sahip çıkmıyor. hedef perfrmans (diyeceksiniz ne güzel işte performans olsun ki kimse yatmasın lakin bu performans nitelikten cok niceliği önemsiyor içi boş) ikileminde boğulmuşlar. Bi ne nevi kurum yöneticileri iş ve meslek danışmanlarının el freni olmuştur. işsizlikle mücadele de etkin rol demişler, doğrudur imd\'ler göreve başlandıktan sonra işszilikle mücadele de epey bir yol alınmıştır fakat imd\'lerden özellikle performans dayatması adı altında zamanla nitelik yerine nicelik istenilip bu da baltalanmıştır.
*işgücü piyasasında öncü ve saygın bir kurum olmak demişler. Öncü olduğu su götürmez lakin saygınlığı tartışılır. Kendinize sorun cevabı bulacaksınız.
*Değişim ve yeniliklere uyum sağlayarak demişler fakat berbat ötesi bir internet sitesi mevcuttur. (bkz: http://www.iskur.gov.tr) Efendim öncelikle bu siteye herkes üye olamaz, olamaz derken herhangi bir kriter olduğu için değildir sitenin karamaşık ve anlamsız içeriğinden kayanklıdır. Diyeliim başardın ve üye oldun tüm bilgilerini girdin en son bi bakarsın ki girdiğin hiç bir bilgi kaydedilmemiş. Hadi diyelim azmettin yılmadın kaydını tamamladın iş bakacaksın haydaaaa al sana bir dert daha nerden bakıyorduk bu ne derken en son kendınızı Allah kahretsin deyip kapatırsınız.
*hizmet kalitesi ve çeşitliliği ile işsizlikle mücadelede etkin rol oynayan demişler . Hizmet kaltitesi özellikle 2012 yılında hayata geçirilen iş ve Meselek Danışmanlığı (iMD) ile işçi ve iş verene aracılık hizmeti sağlayan iş koçları sayesinde şaha kalkmıştır. Lakin gelin görün ki en alttan en üste çoğunlukla hiç kimse iş ve meslek danışmanlarına sahip çıkmıyor. hedef perfrmans (diyeceksiniz ne güzel işte performans olsun ki kimse yatmasın lakin bu performans nitelikten cok niceliği önemsiyor içi boş) ikileminde boğulmuşlar. Bi ne nevi kurum yöneticileri iş ve meslek danışmanlarının el freni olmuştur. işsizlikle mücadele de etkin rol demişler, doğrudur imd\'ler göreve başlandıktan sonra işszilikle mücadele de epey bir yol alınmıştır fakat imd\'lerden özellikle performans dayatması adı altında zamanla nitelik yerine nicelik istenilip bu da baltalanmıştır.
*işgücü piyasasında öncü ve saygın bir kurum olmak demişler. Öncü olduğu su götürmez lakin saygınlığı tartışılır. Kendinize sorun cevabı bulacaksınız.
Hiç bir seyden anlamiyorsaniz vasıfsız işci iseniz başvuracağıniz tek yer .
6-7-8 kasım tarihlerinde cnr'da düzenlenecek olan istihdam fuarı için bugün 3 defa mesaj atan kurum.
hayatımda ilk kez iş aramaya gittim.
Kendime uygun iş bulamadılar. Buldukları işler inşaat işiydi. Nakilli olduğumdan dolayı ret ettim. Elim boş döndü.
Kendime uygun iş bulamadılar. Buldukları işler inşaat işiydi. Nakilli olduğumdan dolayı ret ettim. Elim boş döndü.
Yanlış hatirlamiyorsam kaydimi sildirmeme rağmen telefonuma hala mesajlar gönderen kurum. Evet belki bugün çok şükür istediğim noktadayım ama ara sıra gönderdikleri iş istekleriyle geçmiş yılları hatirlamama sebep oldukları için sagolsunlar diyip kaydimi sildirmicem.
10 bilişim personeli alacak kurum.19.06.2015 tarihine kadar başvurular devam ediyor
görsel
görsel
iş başvuruları için ikametgah şartı isteyen kurum. yani bu durumda Erzurumlu bir atom mühendisi af edersiniz s*çtı.. Konyalı bir kimya mühendisi ise konyaya petrol rafinerisi kurulmasını beklemek durumda bir BOTAŞ ilanına başvurabilmesi için.. özellikle de kamuya memur alımlarında başvuru adresi olarak işkurun gösterilmesinin esprisi nedir izahı çok zor(!)
ayrıca hangi ilde olduğunu bilmiyorsanız belli bir ilanı bulmakta neredeyse imkansız.
ayrıca hangi ilde olduğunu bilmiyorsanız belli bir ilanı bulmakta neredeyse imkansız.
iş başvurularında ikamet ettiğiniz yerdeki yer dışında yere yerleştirme becerisi olmayan, iş arayan kişinin kendi ikameti dışındaki uygun iş için o bölgeye ikamet naklini engellemek için geriye dönük soruşturma açan kurum.
gerçek anlamda ben işkurdan iş buldum ve uzun yıllardır çalışıyorum diyen birisine hiç rastlamadım. ne iş yapıyorlar anlayabilmiş değilim.
Ne idüğü belli olmayan bir kurumumuz.
işletme sahiplerine çok faydası vardır ama işsiz ve proleterya takımı bunu anlamaz. anlamasın da zaten. denge bozulmasın.
işbaşı Eğitim Programı ile Yaşı 15'ten büyük Herkese iş fırsatı sağlayacak kurumdur.
http://www.memurlar.net/haber/567267/
http://www.memurlar.net/haber/567267/
işverene her türlü tehditkar cümleler kurup sinirlendiren, insanı çileden çıkartan kurum.
En sevmedim kurum sözde işsizlere iş bulan ama piyasada bir sürü işsız olan ulke bide lafta buyiyoruz hayir baskaları buyuyor halk kuculuyor olan normal vatandasa oluyo zenginler gununu gun ediyor bizler cevjnde 30 lirayla geziyoruz sıkıntı burda hak nedir vilen yok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar