osmanlıca'da kötülükte bulunmak, yaramazlık anlamlarına gelmektedir.
(bkz: yeter be)
osmanlıca benim hakkımda ne diyor ?
(bkz: bak bakayım dişi var mı)
© copyright 2005 - 2026