bugün

türkiye'nin komşu ülkelerinden olan iran'a gitme durumudur.

(bkz: ben gidiyorum sizde gelin) *
güzel, ucuz, tarih dolu bir gidiştir. alanya, bodrum gibi yılışık, dejenere yerlerde bir hafta tatil yapmak yerine aynı paraya 15 gün boyunca iran gibi bir yeri gezip görmek size çok şey katar. ha ben karı kız muhebbetindeyim hacı derseniz, o zaman amsterdam için hollanda vizesi alın, en iyisi amsterdam'dır. bu arada iran türkiye cumhuriyeti vatandaşlarından vize, harç almıyor. çok rahat, pasaportu alın türk'üm deyin girin içeri. herifler aramıyor bile üzerinizi, o derece!
Ben gitmeyi düşünüyorum, trende ki odamı mini füzelerle süsleyip resmini çekerek instagrama atacam.
Küpelilerin kulağını kesiyorlarmıs.
Geçen cumhurbaşkanı türkçe konuşuyordu.
Ya iran ya hindistan

Var bı hayalimiz

Tamam lan vizyonsuzum.
1984 romanındaki Okyanusya'nın islami rejimli versiyonuna gitmektir.
Gerek yok.
6 ay kadar ticret yaptım iranlılarla gittim geldim
Hiç bi albenisi yok, gitmeyin
O kadar hayatsiz misiniz.
© copyright 2005 - 2026