bugün
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- kemalist dünya7
- nemden nefes alamamak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- allah5
- galatasaray lobisi5
- saian dan aforizmalar2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- nilsu berfin aktaş2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- devlet bahçeli3
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- arda güler2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
devrim niteliğinde telefonlardır.
iphone öncesi ve sonrası telefonlara bakın bi.
iphone öncesi ve sonrası telefonlara bakın bi.
devrim niteliğinde telefonlardır.
iphone öncesi ve sonrası telefonlara bakın bi.
iphone öncesi ve sonrası telefonlara bakın bi.
(bkz: ipıhone)
Şu şekilde okuyup cebinde 6plus mı ne zıkkımsa onu taşıyanları görünce garip hissediyorum sözlük.
Şu şekilde okuyup cebinde 6plus mı ne zıkkımsa onu taşıyanları görünce garip hissediyorum sözlük.
Arapca kelime bulunan mesaj aldiginda kendini restartlayan ve mesajlari acilmaz hale gelen telefon. ios 8 de bu sorun var. bir arkadasa yaptik saka olsun diye duzeltemiyoruz. Lutfen iphone kullanicilari yardim edin.
edit: eger sizde kendinizi heykir gibi hissetmek istiyorsaniz alin size. Arkadaslariniza kucuk surprizler yapin. ~~
Power
لُلُصّبُلُلصّبُررً ॣ ॣh ॣ ॣ
冗 ~~
Edit2: cozum bulundu. Arkadasiniza arapca ifade olmayan bir mesaj atarak durumu cozuyorsunuz. Inanmayanlar webteknoya bakabilirler.
edit: eger sizde kendinizi heykir gibi hissetmek istiyorsaniz alin size. Arkadaslariniza kucuk surprizler yapin. ~~
Power
لُلُصّبُلُلصّبُررً ॣ ॣh ॣ ॣ
冗 ~~
Edit2: cozum bulundu. Arkadasiniza arapca ifade olmayan bir mesaj atarak durumu cozuyorsunuz. Inanmayanlar webteknoya bakabilirler.
Uygulamaları paralı olmasa aslında güzel telefonski.
Yılların android kullanıcısıyım hakikaten oldukÇa değişik bi telefon. Bakalım zaman ne gösterecek.
plus 6 almayı düşündüğüm marka. ama kararsızım.
Zengin telefonudur ama 6 plustan bahsediyorum. Öylr 5s falan kullanıp zenginim diye ortada dolaşmayın.
Aylık 500 dolar app'lere harcamıyorsanız atın gitsin zaten o telefonu.
Aylık 500 dolar app'lere harcamıyorsanız atın gitsin zaten o telefonu.
video çekerken aynı zamanda müzik açabilmek için ücretsiz bir app var mıdır bu merette, bilgi alın verin sözlüğe can verin.
telefon-tablet-imac'iyle son teknolojidir.
ana ekranını değiştirmesi gereken telefon. ya arkadaş her şeyi güzel yapıyorsun da hala aynı ekranı kullandırtıyorsun bize. anlamsız.
Pek bi numarasi olmayan telefon. Ustelik fiyati baya tuzludur.
Populer kulturun getirisi olarak genelde zengin ergenler kullanir.
Populer kulturun getirisi olarak genelde zengin ergenler kullanir.
zengin hissetme araci.
artık ana ekranı değişmesi gereken telefon.
ulan hala ikonlarla ana ekranı var. android e dandik diyorlar. adamların ana ekranı bilgisayardan bile etkileyici.
ulan hala ikonlarla ana ekranı var. android e dandik diyorlar. adamların ana ekranı bilgisayardan bile etkileyici.
bir türlü fiyatı düşmeyen telefonlar üreten dünya devi.
Kaliteli oldugu tabii ki tartismasizdir. Lakin bir telefona 2300 tl para vermek israf ve gunahtir.O kadar para eder mi tartisilir. Sonucta 1000 tl ye alinacak bir f/p urunu android telefon,iphone un yaptigi isleri rahatlikla yapabilir. Sirf facebook a girmek ve candy crush oynamak icin 2000 tl ustu vermek israftir,gosteristir,yaziktir.
Her iphone serisi için söylüyorlar. Yok yansıtmalı klavye, yok projeksiyon, yok uzaktan kumanda. Klasik mavralar işte.
alamayanların bok attığı dünyanın en kaliteli yazılımına sahip en sağlam telefonu.
ilk defa 2007 yılında tanıtılmış olan baş belası.
herkesin elinde var diye şikayet ederken sınır tanımayıp çocuklar için bire bir oyuncak modellerinin satıldığı telefondur.
özgür ortam değil dedik gittik yerine android telefon aldık. sokacam bluetooth özelliğine bunlarda var da ne oluyor? zaten yeni özellik getirdiler bluetooh için iphone telefonlarına. kamerasını, hızını özlüyorum.
Şarj aleti durmadan bozulan telefon markasıdır.
dadphone.
tüm serilerinin dayanıklılık testi buradadır..
https://www.youtube.com/watch?v=qXSpfwYL6eE
https://www.youtube.com/watch?v=qXSpfwYL6eE
4s ini kullandığım ve kullanmaktan da keyif aldığım telefon.
Şarj konusunda çok ciddi sıkıntılara sokar dumur eder.
Sürekli 3 g açık gezen delikanlı zor bulunur onları üzmeyin kızlar evlenin onlarla çünkü cimrilikle uzaktan yakından bir ilişkileri bulunmamaktadır.
Şarj konusunda çok ciddi sıkıntılara sokar dumur eder.
Sürekli 3 g açık gezen delikanlı zor bulunur onları üzmeyin kızlar evlenin onlarla çünkü cimrilikle uzaktan yakından bir ilişkileri bulunmamaktadır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar